eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Wykonanie pełnego zakresu przebudowy istniejącego budynku mieszkalnego (Oddziału dorosłych) Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-13

Jędrzejów: Wykonanie pełnego zakresu przebudowy istniejącego budynku mieszkalnego (Oddziału dorosłych) Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie.
Numer ogłoszenia: 311441 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie , Mnichów 135, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 38-73-512, faks 0-41 38-73-512.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjedrzejow.pl (podstrona Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pełnego zakresu przebudowy istniejącego budynku mieszkalnego (Oddziału dorosłych) Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje : wykonanie pełnego zakresu prac (robót budowlanych) przebudowy istniejącego budynku mieszkalnego (Oddziału dorosłych) Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, który obejmuje między innymi : - demontaż części stolarki okiennej wraz z parapetami, - demontaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, - częściowe wyburzenia ścian i elementów konstrukcyjnych, - demontaż podłóg wraz z podłożem (do gruntu i stropu piwnic), - demontaż istniejących instalacji wod.kan ; c.o ; elektrycznych (na parterze i w piwnicach), - demontaż istniejących instalacji sygnalizacji pożaru w piwnicach i na parterze, - kompletne przełożenie (przewody, ROP - 1 szt., gniazda - 19 szt., czujki - 19 szt., sygnalizator akustyczny - 1 szt.) istniejącej instalacji sygnalizacji pożaru na poddaszu, wykonanej w systemie Polon-Alfa, na system ESSER. Przewody układać na trasach przewodów istniejących. Osprzęt instalować w miejscu osprzętu istniejącego, - wykonanie niezbędnego skucia tynków (uwzględniając prostowanie korytarza), - wykonanie zamurowań, przebić i nowych ścianek działowych (na fundamentach zbrojonych), - montaż niezbędnych elementów konstrukcyjnych (nadproża, zbrojenia, fundamenty, ściany itp.), - montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej, w miejsce zdemontowanej, - wykonanie ocieplenia ścian budynku styropianem gr. 12 cm, metodą lekką w systemie Atlas Stopter, z tynkiem szlachetnym Atlas-Cermit, - ocieplenie poddasza nieużytkowego (podłogi) wełną mineralną gr. 15 cm, - ocieplenie cokołów budynku styropianem ekstrudowanym styrofoam i wyprawienie go marmolitem, - demontaż istniejących płyt drogowych w zakresie umożliwiającym wykonanie pochylni i uziomu instalacji odgromowej, - montaż płyt j.w. po wykonaniu robót, - wykonanie kompletnych pochylni dla niepełnosprawnych wraz z poręczami, - montaż nowych parapetów zewnętrznych (przy wszystkich oknach) i wewnętrznych (przy oknach wymienianych), - wykonanie nowych instalacji wod. kan. ; c.o ; elektrycznych, telefonicznych w piwniacach i na parterze. Istniejące instalacje poddasza podpiąć do instalacji parteru. Dla potrzeb instalacji c.o wykonać niezbędny kanał ciepłowniczy, - wykonanie na istniejącym poddaszu odpowietrzenia instalacji c.o, - wykonanie odpowietrzenia instalacji kanalizacyjnej na poddaszu wraz z wyprowadzeniem ponad dach, - zainstalowanie na istniejącym poddaszu hydrantu - (1 szt.) naściennego, wewnętrznego 25 z wężem półsztywnym i schowkiem na gaśnicę. Hydrant podłaczyć do instalcaji wody zimnej parteru. - zainstalowanie 2 szt. hydrantów p.poż. j.w , wraz z podłączeniem do instalacji wody zimnej w piwnicach, - zainstalowanie 2 szt. hydrantów wewnętrznych 25 z wężem półsztywnym i schowkami na gaśnicę, wraz z podłączeniem do instalacji wody zimnej na parterze, - wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru na parterze i w piwnicach w systemie Esser i podpięcie jej do kotłowni. Przełożenie istniejącej instalacji na poddaszu wykonać w/g wcześniejszego opisu. - wykonanie kompletnej instalacji sygnalizacji przyzywowej, bezprzewodowej, - wykonanie regulacji, kryzowania i uruchomienie instalacji c.o, - wykonanie instalacji wentylacji. Zakres prac na poddaszu istniejącym uwzględniać musi potrzeby pomieszczeń piwnic, parteru oraz istniejących pomieszczeń poddasza. Przewody wentylacyjne stosować i wykonac zgodnie z wymogami przepisów p.poż., - wykonanie instalacji zbiorczej anteny RTV, - wykonanie niezbędnego zakresu tynków wewnętrznych, z ich przetarciem, szpachlowaniem (ilość warstw szpachli w/g wymogów technologicznych i sztuki budowlanej) wraz z malowaniem. Kolor farby uzgodnić z Zamawiającym. - ułożenie glazury w pomieszczeniach łazienek i kuchni, do wysokosci sufitu. Rodzaj i wzory glazury uzgodnić z Zamawiającym. - wykonanie podłóg wraz z podłożem, ociepleniem i warstwami samopoziomującymi. Stosować tarket i płytki gresowe antypoślizgowe. - zainstalowanie pochwytów dla niepełnosprawnych, - wykonanie przyłącza dla pralek i zmywarki oraz wyparzacza i kuchenki elektrycznej w miejscach ustalonych z Zamawiającym, - wykonania w piwnicach, ocieplenia podłóg parteru, styropianem gr. 5 cm. Styropian wyprawić w sposób taki jak na ścianach zewnętrznych, - wywóz i utylizację gruzu oraz uporządkowanie terenu, - naprawy istniejących kominów wraz z ich pomalowaniem, - naprawy (drobne) zejść do piwnicy i zagłębień przy oknach piwnicznych, - wykonanie opaski wokół budynku, - oczyszczenie i pomalowanie pokrycia dachowego farbami przeznaczonymi do blachy stalowej ocynkowanej, - przedłużenie dachu blachą ocynkowaną poza obrys ścian zewnetrznych, z przedłużeniem krokwi, uszczelnieniem połączeń blach nowych z istniejącymi, - montaż rynien i rur spustowych, - wykonanie impregnacji p.poż. konstrukcji drewnianej dachu, potwierdzona certyfikatem zgodności z wymaganiami przepisów. Certyfikat musi być uznany przez służby p.poż.. 2. Wykonywane roboty oraz stosowane technologie muszą uwzględniać wymagania przepisów i norm. 3. Zastrzega się prawo do wprowadzenia w trakcie prowadzenia robót, nieistotnych odstąpień od zatwierdzonego projektu budowlanego i warunków pozwolenia na budowę. 4. Powierzchnia zabudowy budynku - 537,00 m2, Kubatura budynku - 2360,00 m3 5. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia określa : a) niniejsza specyfikacja techniczna, b) dokumentacja projektowa, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, d) przedmiary robót, e) wizja lokalna Wykonawcy w przewidzianym do przebudowy budynku wraz z wnikliwą oceną zakresu prac niezbędnych do wykonania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 24 000,- zł., słownie : dwadzieścia cztery tysiące złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy którzy : 1. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z tytułu przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. wyrażą zgodę na termin płatności faktur do 30 dni, 4. udzielą rękojmi oraz gwarancji jakości na wykonany zakres robót, na okres co najmniej 3 lat, 5. posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 900 000, - zł., 6. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat (2003-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres, co najmniej dwa zamówienia - roboty budowlane w zakresie robót budownictwa ogólnego, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, 7. posiadają sprzęt do wykonania zamówienia w zakresie rzeczowym określonym w SIWZ, 8. wniosą wadium w wysokości 24 000, - zł. (słownie : dwadzieścia cztery tysiące złotych) W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z Wykonawców musi spełniać warunki określone w pkt. 1; 2; 3; 5. W pozostałych punktach warunki wymagane mogą być spełnione łącznie. Spełnienie warunków przez Wykonawców zostanie ocenione w oparciu o złożone przez nich dokumenty i oświadczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu jest : 1.wypełnienie w całości druku oferty (Zał. Nr 2 do S.I.W.Z), opieczętowane i podpisane, 2.załączenie do wypełnionego druku oferty : a)oświadczenia z mocy art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 3 do SIWZ, b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert, c)oryginału dowodu wniesienia wadium, d)oświadczenia stosownego do wymogów art. 36 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 4 do SIWZ), o części zamówienia której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, e)kopii uprawnień budowlanych osoby, przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kopię zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z udokumentowaniem wniesienia ubezpieczenia OC z tytułu pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie, f)kopii dokumentu ubezpieczeniowego poświadczającego posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, g)wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat (2003-2008), a jeżeli okres prowadzenia firmy jest krótszy za ten okres - co najmniej dwóch zamówień na roboty budowlane budownictwa ogólnego odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty wykonano należycie w/g Zał. Nr 5 do S.I.W.Z, h)wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, i)w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie - pełnomoctnictwo lub umowę regulującą współpracę, j)w przypadku spółki cywilnej - kopię umowy spółki niezależnie od dokumentu wyszczególnionego w pkt. 2b w przypadku gdy z tego dokumentu nie wynika jednoznacznie zakres reprezentacji spółki. 3.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt.2a ; 2b; 2f składa każdy Wykonawca. Pozostałe dokumenty mogą być składane łącznie. Szczegóły odnośnie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach potwierdzających ich spełnienie, zawarte są w S.I.W.Z..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjedrzejow.pl - następnie kliknąć:-jednostki organ.powiatu,-dom pomocy społ.-zamów.publicz..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie ; 28-300 Jedrzejów ; woj.świętokrzyskie ; dział administracyjno-techniczny ; tel. 0-41 387-35-12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie ; 28-300 Jędrzejów; woj.świętokrzyskie; sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.