eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › przebudowa drogi 01415 Grodzisk Maz. - Siestrzeń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-13

POZYCJA 31143

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Grodzisk Mazowiecki: przebudowa drogi 01415 Grodzisk Maz. - Siestrzeń Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, do kontaktów: Marta Strawa, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7240570, fax 022 7240570, e-mail: pzd.grodzisk@neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat-grodziski Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, Marta Strawa, ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. (0-22) 724 - 05 - 70, fax (0-22) 724 - 05 - 70, e-mail: pzd-grodzisk-maz@pzd-grodzisk-maz.win.pl, www.powiat-grodziski.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Kancelarii Notarialnej w Grodzisku Mazowieckim Beata Kuczyńska Notariusz, Piotr Kuczyński Notariusz Sp.c., ul. Bartniaka 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi 01415 Grodzisk Maz. - Siestrzeń. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Siestrzeń. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty drogowe obejmują wykonanie na odc. o długości 805 m w miejscowości Siestrzeń od km 0+000 do km 0+805 robót ziemnych w granicach pasa drogowego, poszerzenia jezdni do 7 m /poszerzenie 2,0 m / w obustronnym krawężniku na ławie betonowej z oporem, wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową, wykonanie warstwy podbudowy / wzmocnienie / z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 9 cm, warstwy wiążącej gr. 8 cm i ścieralnej gr. 5 cm, zatoki autobusowej wraz chodnikiem w jej obrębie w miejscowości Siestrzeń. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie warstwy ścieralnej w miejscowości Marynin odc. dł. 1627 m i w miejscowości Opypy odc. dł.570 m w ciągu drogi 01415. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Roboty drogowe obejmują wykonanie na odc. o długości 805 m w miejscowości Siestrzeń od km 0+000 do km 0+805 robót ziemnych w granicach pasa drogowego, poszerzenia jezdni do 7 m /poszerzenie 2,0 m / w obustronnym krawężniku na ławie betonowej z oporem , wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową, wykonanie warstwy podbudowy / wzmocnienie / z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 9 cm, warstwy wiążącej gr. 8 cm i ścieralnej gr. 5 cm, zatoki autobusowej wraz chodnikiem w jej obrębie w miejscowości Siestrzeń. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie warstwy ścieralnej w miejscowości Marynin odc. dł. 1627 m i w miejscowości Opypy odc. dł.570 m w ciągu drogi 01415. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30000PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1) 2.wypełnione i podpisane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 3) 3.wypełniony formularz tabeli kosztowej (załącznik nr 4) 4.umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, (jeżeli zachodzi taka sytuacja). 5.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - (załącznik Nr 5) 7.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9.informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych - drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, (załącznik nr 6), 11.proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy z terminem rozpoczęcia robót. 12.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (załącznik nr 7) 13.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - (załącznik nr 8) 14.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15.kopia wniesienia wadium. 16.oświadczenie, o zapoznaniu się z dokumentacją przetargową i terenem gdzie będą prowadzone roboty budowlane - drogowe. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. 5.3 Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 5.4 Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1) 2.wypełnione i podpisane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 3) 3.wypełniony formularz tabeli kosztowej (załącznik nr 4) 4.umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, (jeżeli zachodzi taka sytuacja). 5.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - (załącznik Nr 5) 7.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9.informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych - drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, (załącznik nr 6), 11.proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy z terminem rozpoczęcia robót. 12.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (załącznik nr 7) 13.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - (załącznik nr 8) 14.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15.kopia wniesienia wadium. 16.oświadczenie, o zapoznaniu się z dokumentacją przetargową i terenem gdzie będą prowadzone roboty budowlane - drogowe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-grodziski.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ wraz z załacznikami, dostępna będzie na wniosek Wykonanwcy. Cena 20,00 PLN, plus koszty przesyłki (za zaliczeniem pocztowym). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.07.2006, godzina 12:00, Starostwo Powiatu Grodziskiego, 05 - 825 Grodzisk Mazowiecki ul. Kościuszki nr 30, - sala konferencyjna (na parterze).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.