eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Organizacja i prowadzenia indywidualnych lekcji z języków obcych w ramach projektu systemowego Wsparcie na starcie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-18

Mińsk Mazowiecki: Organizacja i prowadzenia indywidualnych lekcji z języków obcych w ramach projektu systemowego Wsparcie na starcie
Numer ogłoszenia: 311436 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Konstytucji 3 Maja 16, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 756 40 26, faks 25 756 40 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-minskmaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i prowadzenia indywidualnych lekcji z języków obcych w ramach projektu systemowego Wsparcie na starcie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 3 odrębnych części (zadań): Zadanie nr 1 1. Indywidualne lekcje z języka angielskiego 300 godzin zegarowych dla minimum z 8 osób (średnio 37,5 godziny na osobę) Zadanie nr 2 2. Indywidualne lekcje z języka rosyjskiego 120 godzin zegarowych dla minimum z 4 osób (średnio 30 godzin na osobę). Zadanie nr 3 3. Indywidualne lekcje z języka niemieckiego 60 godzin zegarowych dla minimum 2 osób (średnio 30 godzin na osobę). B. Uczestnikami/uczestniczkami projektu Wsparcie na starcie w stosunku, do których zaplanowano ww. działania są osoby niepełnosprawne ruchowo i/lub intelektualnie, usamodzielniający się wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych, osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, osoby w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat), zamieszkujące w powiecie mińskim. Odbiorcami usługi są osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo jak i osoby zatrudnione. C. Osoby, które będą korzystać z tego rodzaju wsparcia reprezentują zróżnicowany poziom znajomości języka, zajęcia muszą być dobrane do indywidualny potrzeb i znajomości języka. D. Godziny spotkań/system pracy Wykonawca którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą ustala z uczestnikiem/uczestniczkom programu w porozumieniu z Zamawiającym, przy czym jednorazowe spotkanie nie może przekraczać 2 godzin. E. Nauczanie metodą tradycyjną obejmuje prowadzenie zajęć przez polskojęzycznego lektora, testy wewnętrzne, ewaluację postępów w nauce. F. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w rozdziale IX. G. Miejscem wykonywania usługi będzie miasto Mińsk Mazowiecki. Wykonawca musi zapewnić salę do prowadzenia zajęć. H. Wymagane jest, aby każdy z uczestników/uczestniczek otrzymał nieodpłatnie podręczniki do nauki języka (podręcznik i ćwiczenia). Podręczniki powinny być dobrane na podstawie testu poziomującego znajomość języka wykonanego przez Wykonawcę przed rozpoczęciem zajęć. Uczestnicy/uczestniczki szkolenia winni otrzymać wielkie słowniki dwujęzyczne (zawierające dużo haseł, minimum 100 000 wyrazów, wyrażeń, zwrotów z zakresu słownictwa ogólnego) oraz książkę z rozmówkami dotyczącymi pracy (minimum 200 stron). Uczestnicy winni otrzymać również zeszyty w twardej oprawie A4 oraz długopisy, ołówki oraz niezbędne kserokopie (skrypty) do realizacji zadania. I. Celem indywidualnych lekcji jest przełamanie barier w posługiwaniu się językiem obcym, rozwijanie zdolności porozumiewania się w języku obcym w sytuacjach codziennych i zawodowych. Wykonawca niezależnie od rodzaju zadania zobowiązany jest do: 1.Zrealizowania zajęć według oferty przygotowanej na podstawie SIWZ. 2.Bezpłatnego przekazania uczestnikom/uczestniczkom projektu systemowego Wsparcie na starcie materiałów dydaktycznych (z wyszczególnieniem, co wchodzi w ich skład). Uczestnik/uczestniczka potwierdza odbiór materiałów na podstawie listy potwierdzającej, przygotowanej przez Wykonawcę (logowanych zgodnie z wytycznymi POKL). Listę potwierdzającą Wykonawca przedkłada wraz z końcowym rachunkiem rozliczającym usługę. Wykonawca uwzględnia jeden egzemplarz materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego przy końcowym rozliczeniu usługi. 3.Przekazania uczestnikom/uczestniczkom informacji o współfinansowaniu projektu przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mińsku Mazowieckim Wsparcie na starcie Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 4.Przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych podczas wykonywania przedmiotu umowy. 5.Przechowywania dokumentacji związanej z realizacją umowy do 31 grudnia 2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o nowym adresie archiwizacji a w przypadku zakończenia działalności przed 31 grudnia 2020 r. przekazania ich do Archiwum Państwowego. 6.Archiwizacji wszystkich dokumentów (logowanych zgodnie z wytycznymi POKL) związanych z realizowanym projektem do 31 grudnia 2020 r. 7.Dokumentowania pracy poprzez: a) Dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy zajęć edukacyjnych oraz wymiar godzin. Dziennik opatrzony ma być w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułą Zajęcia współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Dziennik Wykonawca przedkłada wraz z końcowym rachunkiem rozliczającym usługę. b) Listy obecności uczestników/uczestniczek projektu, mają być opatrzone w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułą Zajęcia współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Listy obecności Wykonawca przedkłada wraz z końcowym rachunkiem rozliczającym usługę. b) Harmonogram szkolenia (jego ewentualne aktualizacje, korekty) c) Zdjęcia dokumentujące przebieg zajęć, które należy dostarczyć po wykonanej usłudze na płycie CD/DVD (minimum 10 z różnych etapów edukacji). 8.Sporządzenia i wydania Zamawiającemu zaświadczeń o ukończeniu zajęć. Zaświadczenia mają być opatrzone w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułę Zajęcia współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Zaświadczenia powinny być wydawane na nazwisko każdego/każdej z uczestników/uczestniczek projektu. Zaświadczenia powinny zawierać ramowe terminy wykonanej usługi, łączną liczbę godzin, jaka obejmowała usługa oraz zakres merytoryczny zajęć. 9.Oznakowania miejsca przeprowadzanych szkoleń oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją zajęć zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. umieszczania informacji w miejscu wykonywanej usługi informacji poprzez formułę: Zajęcia współfinansowane są przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz logotypu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny. 10.Badania ewaluacyjne dotyczące poziomu satysfakcji, poprawy stanu psychofizycznego, podniesienia umiejętności i kwalifikacji zawodowych, podniesienie samooceny i pewności siebie uczestników/uczestniczek projektu wykonywane będą przez Zamawiającego, a Wykonawca wyraża zgodę na ich wykonanie oraz upublicznienie. 11.Zamawiający ma prawo do kontroli w miejscu wykonywanych usług..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a.podpisane Oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu b.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Honorowany będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w stosunku do osób fizycznych honorowane jest oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej trzech usług szkoleniowych o tym samym lub zbliżonym zakresie tematycznym (właściwym dla każdego zadania). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych usług w wyżej opisanym zakresie i załączonych do wykazu potwierdzeń należycie wykonanych usług (w postaci listów referencyjnych, zaświadczeń o przeprowadzeniu usług, protokołów odbioru usługi itp.). Za usługę Zamawiający uznaje realizację usługi w której uczestniczył minimum jeden uczestnik który potwierdził należyte wykonanie usługi. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada potencjał techniczny na podstawie oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego (według załącznika nr 7 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W tabeli wymienione zostanie kadra dydaktyczna legitymująca się wykształceniem kierunkowym tj. wykształceniem w zakresie zagadnień realizowanych w zamówieniu. Wykonawca powinien dysponować min. 1 lektorem języka angielskiego (zadanie nr 1), rosyjskiego (zadanie nr 2), niemieckiego (zadanie nr 3) który posiada wykształcenie i kwalifikacje uprawniające do nauczania języka tj. ukończone studia wyższe kierunkowe (filologia, lingwistyka stosowana w zakresie danego języka lub inne równoważne) lub ukończone kolegium języka lub ukończone studia wyższe i świadectwo znajomości języka w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz.U. z 2009 r., nr 50, poz. 400). Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1. w przypadku zmiany osób wskazanych w ofercie do wykonywania zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, pod warunkiem posiadania przez nich wymaganych kwalifikacji - na wniosek Wykonawcy po uzgodnieniu w formie pisemnej z Zamawiającym i pod warunkiem wyrażenia przez Zamawiającego zgody. 2. w przypadku zmiany terminu i systemu realizacji usługi z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i/lub Wykonawcy. 3. w przypadku zmiany miejsca realizacji kursu, przy czym lokalizacja nie może pozostawać w sprzeczności z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-minskmaz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Konstytucji 3 Maja 16 05-300 Mińsk Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2014 godzina 15:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Konstytucji 3 Maja 16 05-300 Mińsk Mazowiecki sekretariat - pokój 106.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Wsparcie na starcie współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Indywidualne lekcje z języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne lekcje z języka angielskiego 300 godzin zegarowych dla minimum 8 osób (średnio 37,5 godziny na osobę).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Indywidualne lekcje z języka rosyjskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne lekcje z języka rosyjskiego 120 godzin zegarowych dla minimum 4 osób (średnio 30 godzin na osobę)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Indywidualne lekcje z języka niemieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne lekcje z języka niemieckiego 60 godzin zegarowych dla minimum 2 osób (średnio 30 godzin na osobę)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.