eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › sukcesywna dostawa wyrobów medycznych z kategorii opatrunki oraz tamponów ginekologicznych - ilość zadań 33

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-29

Wrocław: sukcesywna dostawa wyrobów medycznych z kategorii opatrunki oraz tamponów ginekologicznych - ilość zadań 33
Numer ogłoszenia: 311389 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa wyrobów medycznych z kategorii opatrunki oraz tamponów ginekologicznych - ilość zadań 33.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. FOLIA OPERACYJNA jodowana o wym.całkowitym 66*60 cm szt. 50 2. FOLIA OPERACYJNA samoprzylepna o wym.całkowitym 40*42 cm szt. 50 3. GAZA BAWELNIANA 13-nitkowa o szer. 90 cm mb. 4 000 4. KOMPRESY Z GAZY 17-nitkowe niewyjał.,z nitką radiacyjną 12 warstwowe wym.10cm*10cm szt. 250 000 5. KOMPRESY Z GAZY 17-nitkowe niewyjał.,z nitką radiacyjną,16 warstwowe wym.10cm*20cm szt. 21 000 6. KOMPRESY Z GAZY 13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym.5cm*5cm szt. 800 000 7. KOMPRESY Z GAZY13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym 7.5cm*7.5 cm szt. 1 000 000 8. KOMPRESY Z GAZY 13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym.10cm*10cm szt. 600 000 9. OPASKA DZIANA PODTRZYMUJACA wym 4 m*15cm szt. 1 600 10. OPASKA DZIANA PODTRZYMUJACA wym 4 m*10cm szt. 9 600 11. OPASKA DZIANA PODTRZYMUJACA wym 4 m*5cm szt. 1 400 12. OPASKA ELASTYCZNA .TK Z ZAPINKĄ wymiar (długości w stanie rozciągniętym) 4 m *15 cm lub 5 m *15 cm szt. 2 500 13. PLASTER HYPOALERGICZNY Z OPATRUNKIEM, JAŁOWY wymiar 5 cm x 7,2 cm szt. 9 000 14. PLASTER HYPOALERGICZNY NA TKANINIE szer.25 mm mb. 440 15. PLASTER HYPOALERGICZNY NA TK. Z JEDWABIU, ROZRYWALNY BEZ UŻYCIA NOŻYCZEK Szer.25 mm mb. 43 900 16. PLASTER HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE ,ROZRYWALNY BEZ UŻYCIA NOŻYCZEK szer.25 mm mb. 26 400 17. PLASTER HYPOALERGICZNY Z OPATRUNKIEM ,JAŁOWY wym 10cm*15cm szt. 12 000 18. PLASTER HYPOALERGICZNY Z OPATRUNKIEM , JAŁOWY wym 10cm*25cm szt. 12 000 19. PLASTER HYPOALERGICZNY Z OPATRUNKIEM ,JAŁOWY wym 10cm*10 cm szt. 10 800 20. PLASTER HYPOALERGICZNY Z OPATRUNKIEM ,JAŁOWY wym 10cm*20cm szt. 6 250 21. PLASTER Z OPATRUNKIEM NA WŁOKNINIE szer .8cm mb. 750 22. PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁOKNINIE szer.10cm mb. 1 600 23. PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁOKNINIE szer.15cm mb. 1 300 24. PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁOKNINIE szer.20cm mb. 1 500 25. SERWETA OPERACYJNA wym 45*45cm 4 warst ze znacznikiem radiacyjnym i tasiemką szt. 15 000 26. SIATKA ELASTYCZNA OPATRUNKOWA na podudzie dorosłego mb. 1 700 27. SIATKA ELASTYCZNA OPATRUNKOWA na ramię dorosłego mb. 2 250 28. TAMPONY GINEKOLOGICZNE NORMAL LUB STANDARD LUB REGULAR szt. 3 200 29. TUPFERY GAZOWE KULE 20*20cm ze znacznikiem radiacyjnym szt. 7 500 30. TUPFERY GAZOWE FASOLA 12*12cm szt. 20 000 31. TUPFERY GAZOWE KULE 20 *20cm szt. 20 000 32. WATA CELULOZOWA W PŁATACH BIELONA kg. 3 000 33. WATA OPATRUNKOWA BAWEŁNIANO-WISKOZOWA kg. 10.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 21.22.21.10 - 21.22.21.10 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie NR Wadium w zł Zadanie Nr 1 59 Zadanie Nr 2 5 Zadanie Nr 3 39 Zadanie Nr 4 452 Zadanie Nr 5 125 Zadanie Nr 6 294 Zadanie Nr 7 624 Zadanie Nr 8 652 Zadanie Nr 9 12 Zadanie Nr 10 44 Zadanie Nr 11 5 Zadanie Nr 12 66 Zadanie Nr 13 22 Zadanie Nr 14 1 Zadanie Nr 15 195 Zadanie Nr 16 48 Zadanie Nr 17 78 Zadanie Nr 18 132 Zadanie Nr 19 47 Zadanie Nr 20 54 Zadanie Nr 21 17 Zadanie Nr 22 19 Zadanie Nr 23 23 Zadanie Nr 24 34 Zadanie Nr 25 284 Zadanie Nr 26 38 Zadanie Nr 27 30 Zadanie Nr 28 15 Zadanie Nr 29 34 Zadanie Nr 30 20 Zadanie Nr 31 37 Zadanie Nr 32 396 Zadanie Nr 33 3

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie zdolności finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykazanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum: Zadanie Nr 1 1470,00 Zadanie Nr 2 136,50 Zadanie Nr 3 984,00 Zadanie Nr 4 11310,00 Zadanie Nr 5 3137,40 Zadanie Nr 6 7344,00 Zadanie Nr 7 15600,00 Zadanie Nr 8 16308,00 Zadanie Nr 9 288,00 Zadanie Nr 10 1094,40 Zadanie Nr 11 126,00 Zadanie Nr 12 1650,00 Zadanie Nr 13 540,00 Zadanie Nr 14 33,41 Zadanie Nr 15 4867,20 Zadanie Nr 16 1209,60 Zadanie Nr 17 1944,00 Zadanie Nr 18 3312,00 Zadanie Nr 19 1166,40 Zadanie Nr 20 1350,00 Zadanie Nr 21 423,00 Zadanie Nr 22 480,00 Zadanie Nr 23 565,50 Zadanie Nr 24 855,00 Zadanie Nr 25 7110,00 Zadanie Nr 26 948,60 Zadanie Nr 27 756,00 Zadanie Nr 28 364,80 Zadanie Nr 29 855,00 Zadanie Nr 30 487,80 Zadanie Nr 31 933,24 Zadanie Nr 32 9900,00 Zadanie Nr 33 64,56 W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, kwotę ubezpieczenia należy zsumować.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    . W przypadku wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679), Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy, że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy)). 2. W przypadku Atestów lub innych świadectw dopuszczenia do obrotu wydanych przez Państwowy Zakład Higieny lub inne uprawnione instytucje - dot. zadania 28, tj. tamponów ginekologicznych, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy, że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy atesty lub inne świadectwa dopuszczenia do obrotu wydane przez Państwowy Zakład Higieny lub inne uprawnione instytucje. 3. Odpowiednie katalogi, foldery lub materiały źródłowe producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

9.1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy pod rygorem nieważności. 9.2. Ewentualne spory wynikłe z wykonania umowy, których nie da się rozstrzygnąć polubownie, rozstrzygane będą przez właściwy Zamawiającemu Sąd we Wrocławiu. 9.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy m.in. Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz ustawy o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 ze zm.). 9.4. Integralną częścią umowy jest SIWZ oraz oferta sporządzona i złożona w postępowaniu przetargowym, że pierwszeństwo mają postanowienia niniejszej umowy, przy czym oferta i SIWZ, jako sporządzone w jednym egzemplarzu, nie stanowią załącznika i znajdują się u Zamawiającego wraz z całą dokumentacją postępowania, którego wynikiem jest niniejsza umowa

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu Dział Zamówień Publicznych i Logistyki Pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław z dopiskiem: postępowanie nr ZP/PN/60/11/LA.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu Dział Zamówień Publicznych i Logistyki Pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław z dopiskiem: postępowanie nr ZP/PN/60/11/LA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.