eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Bieżące opróżnianie i utrzymanie czystości koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych na terenie Miasta Słupsk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-29

Słupsk: Bieżące opróżnianie i utrzymanie czystości koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych na terenie Miasta Słupsk
Numer ogłoszenia: 311306 - 2011; data zamieszczenia: 29.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266708 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. +48 59 841 00 91, faks +48 59 841 00 93.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące opróżnianie i utrzymanie czystości koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych na terenie Miasta Słupsk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Bieżące opróżnianie i utrzymanie czystości koszy ulicznych zlokalizowanych w pasach dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych na terenie Miasta Słupsk. 1)Opróżnianie koszy ulicznych prowadzone jest przez cały rok, z rozróżnieniem okresu letniego i zimowego. 2)Za okres letni uważa się okres od 16 kwietnia do 15 listopada. Pozostały okres traktowany jest jak okres zimowy. 3)Opróżnianie koszy o pojemności 35 litrów, 60 litrów oraz koszy na odchody zwierzęce będzie odbywało się: - codziennie oraz trzykrotnie w tygodniu w okresie letnim i zimowym zgodnie z załącznikiem nr 9 oraz załącznikiem nr 10 do SIWZ. 4)Mycie wszystkich koszy, o których mowa w pkt 3 będzie odbywało się jeden raz w roku (dokładny dzień należy każdorazowo uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego). 5)W koszach rozmieszczonych w centrum, które opróżniane są codziennie zakładane będą worki foliowe na odpady. 6)Dezynfekcja wszystkich koszy - dwa razy w roku. 7)Bieżące naprawianie koszy 8)Pomalowanie koszy wskazanych w pkt 3 jeden raz w okresie trwania umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 2.Wykonawca zobowiązuje się do opróżniania koszy objętych przedmiotem zamówienia w taki sposób, aby nie były przepełnione oraz do oczyszczania ich bezpośredniego sąsiedztwa z odpadów w promieniu 1,5 m od koszy wraz z odpadami ustawionymi przy koszach. 3.Prace związane z opróżnianiem koszy należy wykonać do godz. 900. 4.Do obowiązków Wykonawcy należy załadunek i przekazanie zebranych nieczystości (odpadów) do właściwych miejsc ich zagospodarowania zgodnie z posiadanym zezwoleniem w tym zakresie. Wywóz nieczystości (odpadów) z wszystkich koszy powinien być dokonany pojazdem bezpylnym, zgodnie z obowiązującą technologią oczyszczania miast. 5.Przez bieżącą naprawę koszy należy rozumieć, w szczególności: 1)transport koszy przeznaczonych do naprawy, z miejsca, w którym są rozstawione - na bazę; 2)wymianę zniszczonych elementów koszy; 3)wyprostowanie poszycia koszy; 4)oczyszczenie z farby i rdzy; 5)spawanie pęknięć i rozwarstwień; 6)pomalowanie koszy wraz z napisem; 7)rozstawienie naprawionych koszy w te same miejsca, w których się znajdowały przed naprawą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Szczecińska 112, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 590731,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 534469,96

  • Oferta z najniższą ceną: 534469,96 / Oferta z najwyższą ceną: 534469,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.