Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-09
Jelenia Góra: Dostawa produktów nabiałowych dla SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 311282 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA , ul. Cervi 14, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7552064 w.4026, faks 075 7551093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium.agat.ta.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów nabiałowych dla SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Jeleniej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 15515230- Jogurt owocowy nie gorszy niż Jogobella 150 g - szt 1500, 15515230- Jogurt owocowy nie gorszy niż Danona 125 g - szt 2000, 15515230- Jogurt naturalny 175 g- szt 950, 15515230- Jogurt owocowy do picia 350 g, nie gorszy niż Jogobella - szt 350, 15513030- Masło mazurskie kg 400, 15513030- Masło wiejskie kg 450, 155132- Mleko w proszku w opakowaniach 500 g-kg 350, 15511150- Mleko 2% w kartonie - l 200, 15511150- Mleko zagęszczone375 g w kartonie - szt 200, 155112- Śmietana 30% w kartonie 500 g - l 200, 155112- Śmietana 18% w kartonie 500 g - l 60, 15514030- Ser biały półtłusty- kg 600, 15514030- Ser świeży Toska 3000 g- kg 200, 15514030- Ser mój ulubiony sernikowy 1000 g-kg 450, 15514050- Ser żółty bardzo dobrej jakości- kg 300, 15514030- Serek wiejski 200 g- szt 300, 15514030- Serek śmietankowo-kremowy ostrowia 120 g- szt 1700, 15514070- Ser pleśniowy camambert 120 g- szt 340, 15514030- Ser pleśniowy brie 125 g- szt 350, 15514030- Serek waniliowy Danio 140 g- szt 20, 15514030- Ser toska tartare 1 sztuka -20 g w opakowaniach 60 sztuk- opak.30, 15514030- Ser Zottarella 125 g- szt 120, 15514050- Ser a La Festa różne smaki- kg 30, 15514050- Ser Fetta 270g- kg 80, 15514030- Ser fromage 80 g - szt 360, 15514070- Ser topiony - krążek /8 sztuk/ 140 g Lactima -śmietankowa- krążek140, 15514070- Ser topiony plastry Hochland 1 opakowanie/ 8 plastrów/- opak.350, 15514070- Ser topiony Hochland /krążek -8 sztuk/- krążek 210, 154311009- Margaryna Palma-kg160, 15514030- Serek kiri 100 g/ 6 szt w opakowaniu / - op.340, 154311102- Margaryna do smarowania pieczywa bez konserwantów Rama 250 g-kg3, 15514050- Ser żółty marmurkowy- kg 60, 15514050- Ser pleśniowy Rokpol- kg 30.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - złożą ofertę zgodną z przedmiotem zamówienia, - złożą ofertę, w której wszystkie zaoferowane artykuły wymienione w siwz powinny być I gatunku, dobrej jakości o odpowiedniej barwie, zapachu i smaku. Zgodne z wymogami systemu HACCP. - złożą ofertę, w której cena zaoferowanych artykułów będzie stała i niezmienna przez cały okres trwania umowy, - złożą dokumenty określone w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienia publiczne: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienia publiczne, w którym mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonawców, którzy złożyli nieprawidłowe informacje, mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów, potwierdzających spełnienie tych warunków, Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, - w której Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga od wykonawców złożenia wypełnionych druków stanowiących załączniki do SIWZ: - wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 1, - wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- załącznik nr 3, - aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem lub inny dokument stwierdzający status prawny Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- załącznik nr 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.agatjg.nazwa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ SANATORIUM MSWiA w JELENIEJ GÓRZE
58-560 JELENIA GÓRA UL. CERVI 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ SANATORIUM MSWiA w JELENIEJ GÓRZE 58-560 JELENIA GÓRA UL. CERVI 14 POK.19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- REMONT WIADUKTU W CIĄGU ALEI JANA PAWŁA II W JELENIEJ GÓRZE
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rewitalizacja pomieszczeń piwnic zabytkowego budynku Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze".
- KPN/14/2024 Dostawa energii elektrycznej do obiektów Karkonoskiego Parku Narodowego oraz odkup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE wraz z usługą bilansowania handlowego w 2025r.
- Remont z przebudową budynku ,,Zameczek" Domu Pomocy Społecznej w Sosnówce
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz podjazdu dla karetek w formule "zaprojektuj - wybuduj - wyposaż"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW NA POTRZEBY KUCHNI PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO I ODDZIAŁU ŻŁOBKOWEGO GMINY ZAMBRÓW"
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Grębowie w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 7 w Bełchatowie
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w III i IV kwartale 2024 roku
- Zakup i sukcesywne dostawy art. mleczarskich oraz innych art. spożywczych do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2024"
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.