Ogłoszenie z dnia 2014-02-17
Warszawa: Dostawa zestawów komputerowych PC oraz monitorów LCD wraz ze związanym z dostawą serwisem gwarancyjnym
Numer ogłoszenia: 31125 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kolejnictwa, ul. J. Chłopickiego 50, 04-275 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4731300, faks 22 6107597.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych PC oraz monitorów LCD wraz ze związanym z dostawą serwisem gwarancyjnym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 23 szt. komputerów PC typu Dell OptiPlex 9020 Small Form Factor, w konfiguracji zgodnej z podaną w załącznikiem nr 3 do protokołu przeprowadzonych negocjacji oraz 9 szt. monitorów komputerowych LCD typu Dell P2314H i 14 szt. monitorów komputerowych LCD typu Acer LED V196Lbd, o parametrach zgodnych z podanymi w załączniku nr 3 do protokołu przeprowadzonych negocjacji. Zamówienie spełniające wymagania Zamawiającego zostanie zrealizowane zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.11 - 30.21.10.11 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRIMAR - Information Technology, Grzegorz Pałczyński
jakie przetargi wygrała firma
PRIMAR - Information Technology, Grzegorz Pałczyński
- PRIMAR Information Technology Grzegorz Pałczyński, ul. Meksykańska 6 lok. 101, 03-948 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70047,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 96186,00
Oferta z najniższą ceną: 96186,00 / Oferta z najwyższą ceną: 96186,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: W 2013 r. zostały ogłoszone dwa postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego, których część 1 postępowania dotyczyła dostawy zestawów komputerowych PC i monitorów wraz ze związanym z dostawą serwisem gwarancyjnym. W obydwu postępowaniach warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Ww. postępowania w częściach 1 zostały unieważnione. Informacje dotyczące części 1 powyższych postępowań są następujące: 1) postępowanie nr IK.PZ-380-21/PN/13 - ogłoszenie w BZP nr 231063 - 2013, zamieszczone w dniu 04.11.2013 r. W postępowaniu wzięło udział 3 Wykonawców. Dwóch z nich nie złożyło w wymaganym przez Zamawiającego terminie żądanych dokumentów i wyjaśnień. Jeden Wykonawca złożył dokumenty i wyjaśnienia. Nie wykazał w nich spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy nie wykazali spełniania warunków udziału w części 1 postępowania oraz ich oferty były niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Zostali wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostały odrzucone, Art. 89 ust. 1 pkt 2 i pkt. 5 ustawy Pzp. W związku z tym wybranie najkorzystniejszej oferty nie było możliwe, a postępowanie zostało unieważnione. 2) postępowanie powtórne nr IK.PZ-380-24/PN/13 - ogłoszenie w BZP nr 254349-2013 zamieszczone w dniu 17.12.2013 r. W postępowaniu wzięło udział 2 Wykonawców. Wykonawcy nie wykazali spełniania warunków udziału w części 1 postępowania oraz ich oferty były niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Zostali wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostały odrzucone, Art. 89 ust. 1 pkt 2 i pkt. 5 ustawy Pzp. W związku z tym wybranie najkorzystniejszej oferty nie było możliwe, a postępowanie zostało unieważnione Uzasadnienie prawne: Art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego, wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie Art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Dostawa 10 monitorów multimedialnych (interaktywnych) oraz 1 monitora (wyświetlacza) wraz z montażem
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.