eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › bieżące utrzymanie czystości w zasobach administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.



Ogłoszenie z dnia 2005-06-29

POZYCJA 31121

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gorzów Wielkopolski: bieżące utrzymanie czystości w zasobach administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, do kontaktów: Alina Bloch; Danuta Halik, ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), fax 095 7387100, e-mail: zamowienia@zgm.gorzow.pl, akolankowska@zgm.gorzow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie czystości w zasobach administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Usługa bieżącego utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez ZGM w rejonie Administracji Domów Mieszkalnych Nr 1-5 obajmująca sprzątanie budynkow oraz przyległych do nich chodników, sprzątanie terenu utwardzonego oraz utrzymanie w należytym stanie terenów zielonych oraz wykonywanie czynności ogólnych jak m. in. odczytywanie wodomierzy, roznoszenie korespondencji. Łączna powierzchnia sprzątana wynosi 445 300,18 m2. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gorzów Wlkp. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 5 000 000,00 pln. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 50 000,00 pln. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatność w terminie 21 od dnia otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 2)spełniają wymogi art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 19 , poz. 177 ), tj.: 2.1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia wydane na podstawie Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622 ze zmianami), 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W celu spełnienia powyższego warunku wykonawca obowiązany jest wykazać, że: A)dysponuje minimum: - 70 osobami do bezpośredniej obsługi rejonów (sprzątaczy), - 5 osobami nadzorującymi bezpośrednio pracę sprzątaczy (jedna na każdą administrację), przy czym osoby te powinny posiadać minimum roczne doświadczenie w zakresie utrzymywania czystości w zasobach mieszkaniowych, B) dysponuje co najmniej: - samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 5 szt., - mechaniczny sprzęt do odśnieżania dostosowany do poruszania się po chodnikach - 7 szt., - nożyce spalinowe do przycinania żywopłotu - 3 szt., - kosiarka spalinowa - 10 szt., - mechaniczne bezpyłowe urządzenie do zamiatania wyposażone w funkcję zraszania (dot. ulic w obrębie ścisłego centrum miasta-1 szt., Na potwierdzenie dysponowania powyższym sprzętem i urządzeniami należy załączyć stosowny dokument, informację lub potwierdzenie zawarcia np. umowy leasingu, dzierżawy, najmu, porozumienia o użyczeniu. Może to być również kopia dowodu rejestracyjnego, protokołu odbioru, faktury zakupu itp. C) w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od terminu składania ofert), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi o zakresie odpowiadającym zakresowi niniejszego zamówienia o łącznej wartości minimum 5 000 000,00 pln, D) w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od terminu składania ofert), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał usługi związane z: - utrzymaniem czystości w co najmniej 250 klatkach schodowych budynków mieszkalnych, - utrzymaniem czystości na powierzchni co najmniej 250 tys. m2 terenów zewnętrznych (sprzątanie chodników, podwórzy, placów, odśnieżanie), - utrzymaniem terenów zielonych o powierzchni co najmniej 100 000 tys. m2 , - roznoszeniem korespondencji do min. 2 500 lokali mieszkalnych wraz z odczytami wodomierzy, 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać: - posiadanie aktualnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej szkody wynikłe w trakcie prowadzenia działalności oraz spowodowanej nienależytym wykonaniem usługi (ubezpieczenie deliktowe i kontraktowe) na wartość min. 500 000,00 pln, - posiadanie na koncie środków finansowych w wysokości co najmniej wartości dwumiesięcznego wynagrodzenia za usługi będące przedmiotem zamówienia lub zdolność kredytową do wysokości co najmniej wartości dwumiesięcznego wynagrodzenia za usługi będące przedmiotem zamówienia (należy załączyć odpowiednią informację z banku prowadzącego obsługę Wykonawcy), 2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem oraz zawierający dane osób uprawnionych do reprezentowania oferenta, 2)pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych), 3)aktualną (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4)aktualną (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8,. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1)kopia aktualnego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności, 2)aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 3)aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 4)informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! Z informacji musi wynikać konkretna kwota, którą dysponuje wykonawca na konkretny dzień. W przypadku zdolności kredytowej musi to być konkretna kwota, na jaką wykonawca w danym dniu posiada zdolność kredytową. 5)dowód wpłaty wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem referencji, bądź innych dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, przy czym z załączonych dokumentów musi wynikać zakres prac odpowiadający minimalnemu zakresowi oraz wartość prac objętych dokumentami, 2)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonaniu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 3)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca 5)koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. W niniejszym postępowaniu jest to aktualne zezwolenie wydane przez Prezydenta Miasta Gorzowa Wlkp. na zbieranie, transport, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów komunalnych, zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13. września 1996 r. (Dz. U. Nr 132 poz. 622 ze zmianami) oraz ustawą o odpadach z dnia 27. kwietnia 2001 r. (Dz. U. Nr 62 poz. 628 ze zmianami). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TTE/002/38/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 11.08.2005, cena - 24,4 PLN. Warunki i sposób płatności: 21 dni od dnia otrzymania faktury. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.08.2005 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.08.2005, godzina 08:15, siedziba zamawiającego. pokój nr 12.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.