eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › pomoc techniczna dla (PIU) - jednostki odpowiedzialnej za wdrażanie projektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-29

POZYCJA 31120

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Chrzanów: pomoc techniczna dla (PIU) - jednostki odpowiedzialnej za wdrażanie projektu: "Dostawa wody (transport i magazynowanie) wraz z budową kanalizacji miejskiej oraz rozbudową oczyszczalni ścieków dla Chrzanowa, Libiąża, Trzebini" - zwanego zgodnie z decyzją Komisji Wspólnot Europejskich "Gospodarka wodna w Chrzanowie" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o., do kontaktów: w zakresie merytorycznym: Teresa Palian - tel. nr 032 6233232 wew. 40, w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych: Wojciech Glaser, Paweł Langer - tel. nr 032 6233232 wew. 54; ul. Jagiellońska 8, 32-500 Chrzanów, tel. 032 6233232, fax 032 6233242, e-mail: ti@rpwik.home.pl, rpwik.home.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomoc techniczna dla (PIU) - jednostki odpowiedzialnej za wdrażanie projektu: "Dostawa wody (transport i magazynowanie) wraz z budową kanalizacji miejskiej oraz rozbudową oczyszczalni ścieków dla Chrzanowa, Libiąża, Trzebini" - zwanego zgodnie z decyzją Komisji Wspólnot Europejskich "Gospodarka wodna w Chrzanowie" 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamawiający wymaga realizacji następujących elementów przedmiotu zamówienia: Element 1. Opracowanie analizy oraz sprawdzenie dokumentacji (niekompletnej, będącej w posiadaniu zamawiającego) w zakresie wymaganych uzgodnień i pozwoleń, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dla niżej wymienionych zadań projektu: - Budowa kanalizacji w Gminie Chrzanów, śr. 160 - 315 mm, długość około 53 km kanału grawitacyjnego, około 6 km kanału tłocznego, 4 pompownie ścieków. - Budowa kanalizacji w Gminie Trzebinia, śr. 160 - 1200 mm, długość około 83 km kanału grawitacyjnego, około 12 km kanału tłocznego, 9 pompowni ścieków. - Budowa kanalizacji w Gminie Libiąż, śr. 160 - 200 mm, długość około 11,5 km kanału grawitacyjnego. - Budowa magistrali wodociągowej GPW - zbiornik Chrzanów, śr. 600 mm, długość około 14 km. - Budowa magistral wodociągowych Chrzanów, Libiąż, Trzebinia, śr. 300 - 400 mm, długość około 31 km. Terminy wymagane: 1 miesiąc od daty podpisania umowy. Element 2. Opracowanie dla dokumentacji posiadanej przez zamawiającego: - wersji cyfrowej (płyta CD) dokumentacji projektowej, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w wersji cyfrowej i pisemnej, - kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót w wersji cyfrowej i pisemnej. Opracowania winny uwzględniać wyniki analizy jak w elemencie 1 i być zgodne z obowiązującymi przepisami dotyczącymi opracowania STWiOR i kosztorysów inwestorskich, a zwłaszcza z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202 poz. 2072, 2004 r.). Wersja cyfrowa z możliwością przeglądania dokumentów w formacie programu Acrobat Reader. Terminy wymagane: do 4 miesięcy od daty podpisania umowy. Element 3. Opracowanie dla wszystkich niżej wymienionych zadań specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla wyboru wykonawców robót. Kolejność opracowań winna być zgodna z niżej podaną kolejnością przewidywanych przetargów. Przetargi będą prowadzone w trybie przetargów nieograniczonych (procedury otwarte), zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia winna uwzględniać zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych: wzory dokumentów wydawanych przez NFOŚiGW w Warszawie a także: - dla zadań nr 3, 4, 5 i 8 "Warunki kontraktowe FIDIC na budowę" oraz "Warunki kontraktowe FIDIC dla urządzeń oraz projektowania i budowy", - dla zadania nr 7 "Warunki kontraktowe FIDIC na budowę", - dla zadania nr 6, 9 "Warunki kontraktowe FIDIC dla urządzeń oraz projektowania i budowy". 3. Budowa kanalizacji w Gminie Chrzanów, śr. 160 - 315 mm, długość około 53 km kanału grawitacyjnego, około 6 km kanału tłocznego, 4 pompownie ścieków. 4. Budowa kanalizacji w Gminie Trzebinia, śr. 160 - 1200 mm, długość około 83 km kanału grawitacyjnego, około 12 km kanału tłocznego, 9 pompowni ścieków. 5. Budowa kanalizacji w Gminie Libiąż, śr. 160 - 200 mm, długość około 11,5 km kanału grawitacyjnego. 6. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni "Libiąż B" o Qmaxd = 1300 m sześc./d. 7. Budowa magistrali wodociągowej GPW - zbiornik Chrzanów, śr. 600 mm, długość około 14 km. 8. Budowa magistral wodociągowych Chrzanów, Libiąż, Trzebinia, śr. 300 - 400 mm, długość około 31 km. 9. Budowa zbiorników wody Chrzanów, Sosnowa Góra (3 szt. o pojemności 2500 m sześc. każdy). Uwaga: numeracja zgodna z planem przetargów. Terminy wymagane: do 6 miesięcy od daty podpisania umowy. Element 4. Opracowanie opinii do projektów budowlanych i innych opracowań, wykonanych przez wykonawcę robót dla zadań nr 3, 4, 5, 6, 8, 9. Terminy wymagane: w czasie trwania prac Pomocy Technicznej, w terminie 1 tygodnia od daty udostępnienia dokumentacji przez zamawiającego. Element 5. Przeprowadzenie corocznych audytów finansowych dla Projektu - 4 audyty. Zakres audytu zgodny z wytycznymi wydanymi przez Ministerstwo Gospodarki i Pracy - Instytucję Zarządzającą Funduszem Spójności. Terminy wymagane: do końca kwietnia 2006, 2007, 2008 i 2009 roku. Element 6. Sprawdzenie rozliczenia końcowego Projektu, zgodnie z wymogami obowiązującymi dla Funduszu Spójności. Termin wymagany: 2 tygodnie od daty dostarczenia rozliczenia przez zamawiającego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba wykonawcy lub ewentualnie na terenie objętym Projektem. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.62.00 - Usługi pomocy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej Oryginalny kod CPV: 74.27.60.00 - Usługi techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.60.00 - Usługi techniczne Oryginalny kod CPV: 74.14.15.20 - Usługi doradcze w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.52.00 - Usługi doradcze w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej Oryginalny kod CPV: 74.23.00.00 - Usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium: 30 000 zł. Zamawiający wymagać będzie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej, podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zaleca się zawiązanie konsorcjum w drodze umowy cywilnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegać wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Posiadać następujące narzędzia i urządzenia: co najmniej 2 szt. komputerów o oprogramowaniu umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia (system operacyjny, edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do skanowania wielkoformatowego, drukarka, nagrywarka CD lub DVD) oraz skaner do formatu minimum A3. 3) Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Kierownik Zespołu Pomocy Technicznej dla Projektu "Gospodarka wodna w Chrzanowie". Zakres czynności: - kieruje i odpowiada za czynności wykonywane przez Specjalistów Zespołu Pomocy Technicznej. Niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wyższe wykształcenie techniczne, - minimum 10 lat doświadczenia zawodowego, obejmującego doświadczenie przy przygotowaniu lub realizacji co najmniej 3 projektów inwestycyjnych z zakresu infrastruktury wodnokanalizacyjnej, w tym co najmniej 1 projektu oczyszczalni ścieków, finansowanych lub współfinansowanych ze środków międzynarodowych - jako członek personelu kluczowego Inżyniera lub Pomocy Technicznej PIU, - biegła znajomość języka polskiego, Specjalista - projektant sanitarny - min. 2 osoby Zakres czynności: - bierze udział w opracowaniu analizy dokumentacji (będącej w posiadaniu zamawiającego) a także w opracowaniu opinii do projektów budowlanych i innych opracowań wykonanych przez wykonawcę robót; - uczestniczy w opracowaniu Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i programów funkcjonalno-użytkowych. Każda z osób ma posiadać następujące kwalifikacje: - wyższe wykształcenie techniczne, - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie projektowania sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej, w tym zaprojektowanie co najmniej 4 systemów sieci kanalizacyjnej lub systemu magistral wodociągowych (przez system należy rozumieć kolektorów głównych wraz z kolektorami i przykanalikami), - biegła znajomość języka polskiego. Specjalista - projektant drogowy Zakres czynności: - bierze udział w opracowaniu dokumentacji (będącej w posiadaniu zamawiającego) a także w opracowaniu opinii do projektów budowlanych i innych opracowań wykonanych przez wykonawcę robót; - uczestniczy w opracowaniu Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i programów funkcjonalno-użytkowych. Niniejsza osoba ma posiadać: - wyższe wykształcenie techniczne, - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego jako projektant, - biegła znajomość języka polskiego. Specjalista - projektant instalacji i sieci elektryczno-energetycznych Zakres czynności: - bierze udział w opracowaniu dokumentacji (będącej w posiadaniu zamawiającego) a także w opracowaniu projektów budowlanych i innych opracowań wykonanych przez wykonawcę robót; - uczestniczy w opracowaniu Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i programów funkcjonalno-użytkowych. Niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wyższe wykształcenie techniczne, - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego jako projektant, - biegła znajomość języka polskiego. Specjalista ds. procedur przetargowych - 2 osoby Zakres czynności: - biorą udział w opracowaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - uzgadniają z JRP (PIU) warunki stawiane w specyfikacjach istotnych warunków zamówienia wykonawcom oraz kryteria oceny ofert; Niniejsze osoby mają posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej jedna z nich brała udział w opracowaniu co najmniej 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnych z ustawą Prawo zamówień publicznych w dziedzinie gospodarki wodno-ściekowej, w tym co najmniej 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla robót budowlanych wg "Warunków kontraktowych FIDIC dla urządzeń oraz projektowania i budowy", - co najmniej jedna z nich ma wykazać doświadczenie w pełnieniu obsługi prawnej dla co najmniej 1 projektu realizowanego z dofinansowaniem ze środków Funduszu Unii Europejskiej, - biegła znajomość języka polskiego dla każdej z osób. Specjalista ds. finansowych Zakres czynności: - coroczne przeprowadzenie audytu finansowego Projektu, po zakończeniu każdego roku obrachunkowego; - sprawdza końcowe rozliczenie Projektu. Niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe, - minimum 5 lat doświadczenia zawodowego - wykazać się doświadczeniem w rozliczeniu co najmniej 1 projektu inwestycyjnego, zrealizowanego z dofinansowaniem z funduszu Unii Europejskiej, - wykazać się udziałem w przeprowadzeniu co najmniej 1 audytu finansowego dla projektu realizowanego z dofinansowaniem z funduszy z Unii Europejskiej, - biegła znajomość języka polskiego. Specjalista kosztorysant - 2 osoby Zakres czynności: - opracowuje kosztorysy inwestorskie, - uczestniczy w opracowaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Każda z osób ma posiadać doświadczenie w opracowaniu co najmniej 5 kosztorysów inwestorskich dla zadań inwestycyjnych z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, - biegła znajomość języka polskiego 4) Wykonać tzn. (rozpocząć i zakończyć) na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w okresie ostatnich trzech lat, licząc od daty upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług,o z których co najmniej jedna polegała na: - pełnieniu funkcji pomocy technicznej dla PIU lub Inżyniera Kontraktu dla projektów realizowanych wg "Warunków kontraktowych FIDIC dla urządzeń oraz projektowania i budowy", a druga na: - wykonaniu w okresie od 1 maja 2004 r. co najmniej 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zadań o wartości powyżej 60 000 euro, z zakresu ochrony środowiska, przewidzianych do realizacji wg "Warunków kontraktu FIDIC dla urządzeń oraz projektowania i budowy". Łączna wartość obu usług: minimum 1 mln zł z VAT. 5) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): - wykonawca osiągnął: przychód ze sprzedaży usług w kwocie minimum - 3 000 000 zł - łącznie za okres ostatnich 3 lat kalendarzowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres w kwocie nie mniejszej niż 1 000 000 zł za rok obrotowy. 6) Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 400 000 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400 000 zł. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u. P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u. P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychód, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2) Wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń/oprogramowań, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Wykaz osób - wg załączonych do SIWZ wzorów - które będą wykonywać niniejsze zamówienie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2004/S 218 - 187700 z dnia 09.11.2004. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PP-226-2-FS. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.07.2005, cena - Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.07.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarcia ofert jest jawna. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.07.2005, godzina 10:30, siedziba zamawiającego, sala narad, I piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Spójności 2004/PL/16/c/PE/005. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.