eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ KZGM W KATOWICACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-18

Katowice: PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ KZGM W KATOWICACH
Numer ogłoszenia: 311098 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ KZGM W KATOWICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu przeglądów oraz napraw mechanicznych oraz elektrycznych pojazdów samochodowych stanowiących własność KZGM w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 7 do SIWZ). Zakres szczegółowy usług objętych umową jest następujący: A1. CZYNNOŚCI PIERWSZEJ OBSŁUGI TECHNICZNEJ (OT - 1) W DZIEDZINIE MECHANIKI POJAZDOWEJ: a) przeglądy okresowe wykonywane raz do roku; b) do podstawowych działań w zakresie OT - 1 należy: ogólny przegląd pojazdu; smarowanie; sprawdzenie i regulacja hamulca ręcznego oraz zasadniczego (nożnego); przygotowanie pojazdu do przeglądu rejestracyjnego. CZYNNOŚCI PIERWSZEJ OBSŁUGI TECHNICZNEJ (OT - 1) W DZIEDZINIE ELEKTRYKI SAMOCHODOWEJ: a) czynności obsługowo-elektryczne: oczyszczenie akumulatora, pokryw i otworów wentylacyjnych w korkach ogniw; uzupełnienie elektrolitu; oczyszczenie końcówek akumulatora; b) czynności kontrolno - przeglądowe, obejmujące sprawdzenie: działania rozrusznika i alternatora; stanu i działania sygnałów, świateł zewnętrznych i wewnętrznych; ustawienie świateł reflektorów (w razie potrzeby); działania wycieraczek i kierunkowskazów; wskazań wskaźnika oleju. A2. CZYNNOŚCI DRUGIEJ OBSŁUGI TECHNICZNEJ (OT - 2) W DZIEDZINIE MECHANIKI POJAZDOWEJ: to czynności wchodzące w zakres pierwszej obsługi technicznej (OT - 1) a ponadto: 1) przeglądy okresowe wykonywane co 10 000 km; 2) do podstawowych działań w zakresie OT - 2 należy: sprawdzenie stanu oleju w silniku, skrzyni biegów i tylnym moście i ewentualna ich wymiana (w zależności od przebiegu kilometrów); wymiana filtrów paliwa, oleju, powietrza, przeciwpyłowego; sprawdzenie poziomu płynu chłodniczego, ewentualna wymiana; sprawdzenie poziomu płynu hamulcowego, ewentualna wymiana; sprawdzenie ogólnego stanu technicznego pojazdu i ewentualne usunięcie wykrytych usterek. CZYNNOŚCI DRUGIEJ OBSŁUGI TECHNICZNEJ (OT - 2) W DZIEDZINIE ELEKTRYKI SAMOCHODOWEJ: to czynności wchodzące w zakres pierwszej obsługi technicznej (OT - 1) a ponadto: 1) czynności obsługowo - elektryczne: przegląd akumulatorów, alternatora i rozrusznika; przegląd zamocowania wyłącznika prądu regulatora napięcia oraz sprawdzenie ich działania; dokręcenie zacisków połączeń przewodów instalacji elektrycznej pomiędzy akumulatorem, rozrusznikiem i alternatorem; 2) czynności kontrolno - przeglądowe, obejmujące sprawdzenie: napięcia ogniw akumulatora; stanu przewodów i połączeń instalacji elektrycznej pojazdu. B. TYPOWE NAPRAWY I KONSERWACJA: 1) sezonowe mycie i konserwacja podwozia; 2) naprawa wszelkich usterek zgłoszonych przez kierowcę, oraz wykonanie drobnych poprawek lakierniczych blacharskich; 3) naprawa i wymiana ogumienia oraz naprawa i prostowanie felg, diagnostyka i serwis ogumienia; 4) wyważanie kół, geometria kół; 5) wymiana wahacza, wymiana przegubów, drążka kierownicy; 6) wymiana łożyska koła, stabilizatora, amortyzatora oraz wymiana klocków hamulcowych, bębnów hamulcowych, szczęk hamulcowych; 7) regulacja hamulca ręcznego, wymiana płynu hamulcowego, linki hamulca; 8) wymiana przewodów, pompy hamulcowej, pompy wspomagania; 9) wymiana oleju w silniku i podzespołach; 10) wymiana filtra paliwa , powietrza i kabiny; 11) wymiana pompy wody, paska klinowego, sprzęgła, uszczelki pod głowicą oraz resora i sprężyn; 12) usuwanie awarii układu kierowniczego, paliwowego, chłodniczego i hamulcowego; 13) diagnostyka, konserwacja i naprawy układów klimatyzacji (napełnianie, odgrzybianie i ozonowanie klimatyzacji); 14) sezonowe zabezpieczanie styków i połączeń instalacji elektrycznej przed wilgocią, 15) wymiana świecy żarowej; 16) wymiana akumulatora oraz test sprawności akumulatora i alternatora; 17) wymiana rozrusznika i alternatora; 18) wymiana sondy lambda, wymiana wycieraczki szyby oraz żarówek; 19) regulacja zapłonu i ustawienia świateł; 20) naprawa wszelkich usterek zgłoszonych przez kierowcę; 21) usuwanie awarii rozrusznika, alternatora, układu zapłonowego; 22) usuwanie innych usterek wynikłych z eksploatacji i użytkowania pojazdu; 23) mycie pojazdu samochodowego po dokonanej naprawie. C. POZOSTAŁE, NIEWYMIENIONE WYŻEJ NAPRAWY - ZAMAWIAJĄCY NIE JEST W STANIE PRZEWIDZIEĆ ICH RODZAJU. UWAGA! W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji z powodu niemożności dokładnego określenia liczby przeglądów OT-1 (A1), liczby typowych napraw (B) oraz liczby i rodzaju pozostałych napraw (C). Zakres minimalny zamówienia, który na pewno zostanie zrealizowany obejmuje wykonanie przeglądów technicznych OT-2 (A2) - w ilościach wymienionych w pkt 1 ppkt A2 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ). Prawo opcji polega na możliwości rozszerzenia zakresu zamówienia o przeglądy OT-1 oraz naprawy typowe i pozostałe - pkt 1 ppkt A1, B i C Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ). Konieczność wykonania ww. przeglądów i napraw jest niemożliwa do przewidzenia pod względem ilościowym (a w przypadku napraw pozostałych - także rodzajowym). Zakres maksymalny zamówienia obejmuje ilości przeglądów i napraw podane w Formularzu ofertowym w punktach A,B i C. Zamawiający nie gwarantuje, że podane ilości zostaną osiągnięte w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Górną granicą zobowiązania (największym możliwym zakresem zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) jest kwota wynikająca ze zsumowania wartości brutto wszystkich tabel znajdujących się w Formularzu ofertowym w punktach A, B i C. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie ilości faktycznie wykonanych przeglądów i napraw z zastosowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Określone w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) ilości przeglądów OT-1, typowych napraw oraz roboczogodzin mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości maksymalne zostaną osiągnięte w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie względem Zamawiającego. Przeglądy okresowe (OT - 1) należy przeprowadzić raz do roku w okresie wiosennym. Przeglądy okresowe (OT - 2) należy przeprowadzić raz do roku lub co 10.000 km. Wykonanie przeglądów oraz napraw pojazdów samochodowych objętych przedmiotem umowy będzie każdorazowo realizowane na podstawie jednostkowych zleceń wykonania usługi. Czas oczekiwania na rozpoczęcie wykonania usługi przeglądu technicznego pojazdu samochodowego tj. na przyjęcie pojazdu do warsztatu od momentu zgłoszenia wynosi nie więcej niż 1 dzień roboczy. Czas oczekiwania na odbiór pojazdu z warsztatu od momentu przyjęcia pojazdu wynosi nie więcej niż 1 dzień roboczy. Przez jeden dzień roboczy należy rozumieć dzień pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00. Czas oczekiwania na rozpoczęcie wykonania naprawy pojazdu samochodowego tj. na przyjęcie pojazdu do warsztatu od momentu zgłoszenia wynosi nie więcej niż 1 dzień roboczy. Czas oczekiwania na odbiór pojazdu z warsztatu od momentu przyjęcia pojazdu wynosi nie więcej niż 2 dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się przyjąć samochód do naprawy poza umówionym terminem w sytuacji nagłej awarii. Samochód dostarcza Zamawiający. Wykonawca winien przyjąć samochód do naprawy, określić przyczynę awarii i zakres koniecznych prac wraz z kalkulacją nie później niż do 1 dnia roboczego. Po akceptacji przez Zamawiającego zakresu prac i jednocześnie wystawieniu jednorazowego zlecenia Wykonawca powinien wykonać naprawę w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze. Wykonawca w promieniu 15 km od siedziby Zamawiającego (40-126 Katowice, Ul. Grażyńskiego 5) powinien posiadać warsztat samochodowy wyposażony w: 1) Stanowisko do napraw mechanicznych i elektrycznych z podnośnikiem kolumnowym; 2) Stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia, zawieszenia, geometrii kół; 3) Stanowisko do wykonywania diagnostyki komputerowej silnika i układów elektronicznych pojazdów; 4) Stanowisko do wykonywania drobnych napraw blacharsko-lakierniczych; 5) Urządzenie do wykonywania diagnostyki i serwisowania systemów klimatyzacji. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na jakość czynności wchodzących w zakres przeglądów technicznych i napraw. Części zamienne i materiały użyte w naprawach muszą być fabrycznie nowe i posiadać parametry techniczne nie gorsze niż zalecane przez producentów poszczególnych pojazdów..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że wykonał/wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na naprawach pojazdów samochodowych w zakresie mechaniki i elektryki samochodowej o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda. UWAGA! Poprzez jedną usługę Zamawiający rozumie wykonanie/wykonywanie umowy/umów dla jednego Zamawiającego; UWAGA! W przypadku usług wykonywanych tzn. nie zakończonych do terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest podać wartość usług od początku trwania umowy do momentu upływu terminu składania ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi zlokalizowanymi w promieniu 15 km od siedziby Zamawiającego (40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5) wyposażony w: Stanowisko do napraw mechanicznych i elektrycznych z podnośnikiem kolumnowym; Stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia, zawieszenia, geometrii kół; Stanowisko do wykonywania diagnostyki komputerowej silnika i układów elektronicznych pojazdów; Stanowisko do wykonywania drobnych napraw blacharsko-lakierniczych; Urządzenie do wykonywania diagnostyki i serwisowania systemów klimatyzacji. UWAGA! Wyżej wymienione narzędzia, wyposażenie i urządzenia techniczne mogą znajdować się w zakładach w różnych lokalizacjach, pod warunkiem, że wszystkie położone będą we wskazanej odległości od siedziby Zamawiającego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że wykonał/wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na naprawach pojazdów samochodowych w zakresie mechaniki i elektryki samochodowej o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda. W tym celu należy złożyć wykaz wykonanych lub wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - Załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powinien również złożyć następujące dokumenty: a) wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ; b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ów złożone w oryginale bądź kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; c) pisemne zobowiązanie - w oryginale - podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeśli dotyczy. Inne oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ: a) Oświadczenie o akceptacji warunków płatności określonych przez Zamawiającego; b) Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeżeń; c) Oświadczenie o związaniu ofertą na czas wskazany w specyfikacji; d) Oświadczenie o zapoznaniu się z Wzorem umowy i akceptacji bez zastrzeżeń; e) Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami i warunkami opisanymi w ustawie oraz określonymi przez Zamawiającego w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Termin gwarancji - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w zakresie określonym w §13 wzoru umowy: 1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: b) zmiana stawki podatku VAT (w przypadku zmiany stawki VAT podlega ona zmianie od dnia wejścia w życie nowych stawek, zgodnie z wystawiona fakturą. Zapis zdania poprzedniego nie zwalnia z obowiązku sporządzenia aneksu do umowy, który powinien być sporządzony w zakresie zapisów § 5 ust. 3), c) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za prace, d) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zaistnienia przyczyn niezależnych od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należnych środków nie można przewidzieć, uniknąć ani im zapobiec, b) siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej (pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, strajk spowodowany przez inne osoby niezwiązane z realizacją umowy itp.). 3) zmiany zakresu realizacji usługi oraz wystawiania zleceń: a) gdy nastąpi zmiana struktury organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy, b) w przypadku uzasadnionej konieczności rozszerzenia zakresu wcześniej uzgodnionych prac Zamawiający wystawi kolejne zlecenie, w którym określony zostanie zakres i termin zakończenia prac po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym; c) w przypadku stwierdzenia w trakcie realizacji zlecenia, iż termin wykonania prac pierwotnie ustalony nie jest możliwy do wykonania z uwagi na trudną specyfikę prac dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach zmianę terminu wykonania zlecenia po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów, 40-877 Katowice, ul. Mieszka I 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2015 godzina 08:45, miejsce: Sekretariat Zamawiającego, 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dotyczy sekcji II.2) Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2016r. do 31.12.2017r. lub do wyczerpania środków finansowych wynikających z zastosowania prawa opcji (zakres maksymalny zamówienia). 2. Dotyczy sekcji III.3.4) Z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga podania adresu zakładu/ów. 3. Dotyczy sekcji III.4.1) UWAGA! Dowodami, o których mowa w pkt 2b zgodnie z §1 ust. 2 pkt 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane są: poświadczenie określające, czy usługi zostały wykonane należycie. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. UWAGA! W przypadku, gdy Zamawiający (KZGM w Katowicach) jest podmiotem, na rzecz którego zostały wykonane usługi wskazane w wykazie wykonanych/ wykonywanych głównych usług (Załącznik nr 5 do SIWZ), Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W takim przypadku Zamawiający zaleca podanie tej informacji w wykazie wykonanych/wykonywanych usług - Załącznik nr 5 do SIWZ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.