eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM ROZDZIELNI ELEKTRYCZNEJ ORAZ AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO GCR/46/ZP/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-18

Tarnowskie Góry: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM ROZDZIELNI ELEKTRYCZNEJ ORAZ AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO GCR/46/ZP/2014
Numer ogłoszenia: 311062 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka , ul. Śniadeckiego 1, 42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3901206, faks 032 3901353.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repty.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM ROZDZIELNI ELEKTRYCZNEJ ORAZ AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO GCR/46/ZP/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wymiana rozdzielnicy elektrycznej nN w pawilonie A3 oraz wymiana agregatu prądotwórczego w SP ZOZ REPTY Górnośląskim Centrum Rehabilitacji w Tarnowskich Górach, a nadto wykonanie stosownej dokumentacji powykonawczej, jak również wykonanie pomiarów odbiorczych i szkolenie pracowników w zakresie obsługi agregatu oraz rozdzielni. 1. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Wszystkie dostarczane i montowane materiały oraz urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 roku. Dostarczane urządzenia powinny spełniać wszystkie wymogi Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. nr 89, poz. 414 z poźn. zm., art. 10), to jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach lub aprobatą techniczną o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 3 września 1993 r. o badaniach i certyfikacji (Dz. U. z 1993 r. nr 55, poz. 250 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 1999 r. o wyrobach, które podlegają obowiązkowi certyfikacji oraz o wyrobach, które podlegają obowiązkowi wystawiania przez producenta deklaracji zgodności (Dz. U. z 2000 r. Nr 5 poz. 53). 2 . Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja rozdzielnicy elektrycznej w pawilonie A3 oraz wymiana agregatu prądotwórczego w GCR REPTY. Zakres robót obejmuje w szczególności: wymianę rozdzielnicy elektrycznej w pawilonie A3; złącze kablowe ZK; wymianę istniejącego agregatu prądotwórczego w budynku agregatorni. A. Podstawowe parametry układu elektroenergetycznego: Napięcie zasilania: Un = 230/400 V; Moc zamówiona: P = 480 kW; Moc rezerwowana z agregatu: Po = 300 kW; Układ sieci zasilającej: TN-C; Układ sieci odbiorczej: TN-C; Środki ochrony odgromowej i przeciwprzepięciowej ochronniki I+IIo. B. Zasilanie w energię elektryczną. Każda z czterech sekcji rozdzielni zasilana jest istniejącymi liniami kablowymi typu YAKI 0,6/1k 4x240 mm2 z rozdzielni nN stacji transformatorowej oraz rezerwowo istniejącym kablem typu YAKI 0,6/1kV 4x240 mm2 z budynku agregatorni. C. Rozdzielnia A3. Rozdzielnica niskiego napięcia składać się będzie z pól skrzynkowych wykonanych w stopniu ochrony IP55 z drzwiami ze znakiem ostrzegawczym, ruchome osłony przednie, składane osłony boczne i tylne oraz osłony górne z dławicami zabezpieczającymi przed przedostawaniem się kurzu. Zamki osłon przednich wyposażone w klucze tego samego rodzaju. W polach zasilających sekcje rozdzielnicy zostaną zainstalowane analizatory sieci i ograniczniki przepięć. Jako zabezpieczenie ochronników przeciw-przepięciowych będą zastosowane trójbiegunowe rozłączniki z wkładkami bezpiecznikowymi. Analizatory sieci będą zapewniać pomiary: napięć i prądów we wszystkich fazach, mocy chwilowej, maksymalnej i uśrednionej, energii elektrycznej i współczynnika wartości harmonicznych. Opcjonalnie sygnały mogą być przekazywane do systemu e-BMS. W polach odpływowych rozdzielnic głównych zainstalowane będą rozłączniki bezpiecznikowe oraz rozłączniki z napędem silnikowym. Gabaryty rozdzielnicy A3: szerokość 5100 mm; wysokość 2035 mm; głębokość 535 mm. Napięcie probiercze przemienne 690/1000 V ; Częstotliwość znamionowa 50 Hz; Prąd znamionowy ciągły 630 A ; Stopień ochrony IP55; Zwarciowy znamionowy prąd 1sek. 36 kA. D. Złącze kablowe ZK. Złącze kablowe należy zamontować jako wolnostojące. Do złącza ZK należy doprowadzić istniejące kable zasilające. Złącze kablowe ZK stanowić będzie obudowa termoutwardzalna STN o gabarytach: szerokość 530 mm; wysokość 1070 mm; głębokość 250 mm. E. Agregat prądotwórczy. Agregat prądotwórczy zabudowany zostanie w budynku agregatorni. Zespół urządzeń agregatu składać się będzie z prądnicy 3 fazowej z odpowiednimi układami sterowania. Zostanie dostarczony z kompletnym wyposażeniem umożliwiającym instalację w budynku tj. wentylację, odprowadzanie spalin i instalację paliwową. Będzie również wyposażony w zbiorniki paliwa, umożliwiające pracę agregatu przy pełnym obciążeniu elektrycznym przez 10 h. Dzięki zastosowaniu w rozdzielnicy A3 zabezpieczenia podnapięciowego i układu SZR wraz ze sterownikiem elektronicznym, uruchomienie agregatów następować będzie automatycznie po zaniku napięcia zasilania podstawowego. Po powrocie napięcia w sieci zasilania podstawowego agregat prądotwórczy zostanie odłączony po nastawionym czasie. Agregat będzie wyposażony w rozdzielnię potrzeb własnych oraz wyłącznik główny odłączający obwody prądowe główne. Z agregatu należy wyprowadzić sygnały: gotowość; praca; awaria, Opcjonalnie sygnały można wizualizować w ramach systemu e-BMS. Inne dane agregatu: instrukcja obsługi w języku polskim; rama stalowa zabezpieczona antykorozyjnie z układem do tłumienia drgań (z silnikiem i prądnicą); moc w trybie ciągłym 378,00 kVA/302,40 kW; moc w trybie rezerwowym 415,18 kVA/332,60 kW; współczynnik mocy 0,8; częstotliwość 50 Hz (stabilizacja ? 0,25%); liczba faz 3; pojemność zbiornika paliwa (minimum) 750 litrów; automatyczny panel sterowania z portem RS232 i RS485 z protokołem MODRUS; układ sterowania automatycznego dla samoczynnego załączania rezerwowego (SZR) i samoczynnego wyłączania bez styczników głównych, umożliwiający ręczne sterowanie pracą agregatu; czerpnia i wyrzutnia powietrza; kompletny układ wydechowy. Prądnica trójfazowa synchroniczna: moc w trybie ciągłym 410,00kVA; moc w trybie rezerwowym 450,00 kVA; rodzaj uzwojeń gwiazda; napięcie znamionowe 400/230 V; częstotliwość znamionowa 50 Hz; stopień ochrony IP 25; elektroniczny regulator napięcia; klasa izolacji H; chłodzenie ciecz. Silnik napędowy wysokoprężny: liczba cylindrów: 6; zasilanie w powietrze: turbosprężarka; prędkość obrotowa : 1500 obr./min.; elektroniczny standardowy regulator obrotów (dokładność ? 0,25%); napięcie instalacji rozruchowej : 24 V DC; łączna pojemność akumulatorów : 240 Ah; układ podgrzewania bloku silnika; ładowarka akumulatorów. F. Ochrona przeciwprzepięciowa. Ochronę przeciwprzepięciową zaprojektowano jako dwustopniowy system ochrony przepięciowej. Dla zapewnienia bezawaryjnej pracy urządzeń technicznych należy wykorzystać zainstalowane zespolone ograniczniki przepięć pierwszego i drugiego stopnia, ograniczające udary do poziom wytrzymywanego przez urządzenia tj. 1-1,5 kV. Zarówno pierwszy, jak i drugi stopień ochrony przeciwprzepięciowej (klasa B+C) zamontować w rozdzielnicy A3. Dopuszczalna wartość wypadkowej rezystancji uziemienia każdego z obiektów nie powinna przekraczać 10 omów. Dokładny opis wszystkich zastosowanych urządzeń, rozwiązań podano w Projekcie Wykonawczym. Wykonawca robót może w trakcie realizacji projektu zastosować inne niż podane w Projekcie Wykonawczym urządzenia, pod warunkiem spełnienia wszystkich zawartych w tym opracowaniu wymagań oraz wymagań określonych w Prawie Budowlanym. Parametry zastosowanych urządzeń powinny być równoważne lub lepsze. Udowodnienie tego faktu spoczywa na Wykonawcy. 3. Prace montażowe. Zakres prac montażowych: demontaż istniejącego i zabudowa nowego agregatu prądotwórczego 300 kW; wstawienie I sekcji w rozdzielni A3; przełączenie obwodów odbiorczych sekcji I w rozdzielni; wstawienie II sekcji w rozdzielni A3; przełączenie obwodów odbiorczych sekcji II w rozdzielni; wstawienie III sekcji w rozdzielni A3;przełączenie obwodów odbiorczych sekcji III w rozdzielni; prace rozruchowe ,w tym przeprowadzenie pomiarów pomontażowych oraz prób funkcjonalnych. Wykonawca powinien uwzględnić pracę obiektu w ruchu ciągłym oraz opracować harmonogram robót w uzgodnieniu z Działem Technicznym Zamawiającego. W trakcie prac montażowych mogą wystąpić roboty zanikające i ulegające zakryciu. Odbiór takich robót powinien być dokonany w czasie umożliwiającym wykonanie korekt i poprawek, bez hamowania postępu robót. Gotowość do odbioru zgłasza Wykonawca Inspektorowi Nadzoru. Odbiór powinien być przeprowadzony niezwłocznie. 4. Odbiór końcowy.Przed przystąpieniem do odbioru końcowego Wykonawca powinien przygotować dokumentację powykonawczą oraz protokół odbioru robót sporządzony wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego. Do odbioru końcowego Wykonawca przygotuje następujące dokumenty składające się na dokumentację powykonawczą:Projekt powykonawczy - zaktualizowany po wykonaniu robót; Specyfikację Techniczną; protokoły z przeprowadzonych (ewentualnie) odbiorów częściowych; protokoły z przeprowadzonych badań (pomiarów i sprawdzeń); deklaracje zgodności z dokumentami odniesienia na zastosowane wyroby i urządzenia; uwagi i zalecenia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zwłaszcza przy odbiorze robót zanikających i ulegających zakryciu i udokumentowanie wykonania jego zaleceń. 5. Szkolenie obsługi. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia obowiązany jest do momentu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia do przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi rozdzielnicy elektrycznej oraz agregatu prądotwórczego. 6. Gwarancja .Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu, gwarancji jakości na wykonane prace na okres 24 miesięcy (licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru niestwierdzającego wad) oraz zobowiązuje się wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne producentów na zamontowane w ramach realizacji zamówienia urządzenia (na okres nie krótszy niż 24 miesiące). Wykonawca winien wydać Zamawiającemu wskazane dokumenty gwarancyjne w dniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Z uwagi na profil Zamawiającego, w okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do niezwłocznego usunięcia zgłoszonych awarii w ciągu 3 godzin od przyjęcia zgłoszenia. W tym celu Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu możliwość złożenia telefonicznego zgłoszenia w każdym czasie, co zostanie stwierdzone stosowną adnotacją. Wykonawca ponosi również koszty dojazdu serwisanta, naprawy i ewentualnej wymiany niesprawnych podzespołów. Gwarancja zostaje automatycznie przedłużona o czas usuwania awarii. Wykonawca zadeklaruje gotowość świadczenia usług poserwisowych i konserwacyjnych przedmiotu zamówienia. 7. Warunki dodatkowe: 1). Zamawiający udostępni Wykonawcy dokumentację techniczną modernizacji rozdzielni nN zlokalizowanej w pawilonie A3 oraz wymiany agregatu prądotwórczego, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, jak i udzieli Wykonawcy stosownych wyjaśnień. 2). Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Należy stosować wyłącznie materiały dopuszczone do stosowania w budownictwie, posiadające wymagane prawem certyfikaty i atesty , w szczególności dopuszczone do zastosowania w obiektach publicznych. Wszystkie materiały i wyroby należy stosować zgodnie z instrukcjami i wytycznymi producenta. 3). Wykonawca odpowiada za prawidłowe wydzielenie i oznakowanie terenu robót budowlanych, mając na uwadze ciągłość pracy pozostałych części szpitala. Miejsce prowadzenia robót winno być zabezpieczone przed dostępem osób trzecich i oddzielone od pozostałych części obiektu, będących w użytkowaniu, szczelnymi ściankami. Roboty ogólno-budowlane należy prowadzić w sposób niezakłócający pracy w GCR Repty. Roboty hałaśliwe prowadzone będą wyłącznie w terminie i w czasie uzgodnionym wcześniej z Działem Technicznym Zamawiającego. 4). Wykonawca będzie prowadził prace w sposób sukcesywny, zapewniając tym samym ciągłą dostawę energii elektrycznej dla szpitala. Wszelkie, konieczne przerwy w dostawie prądu będą uzgadniane z Działem Technicznym Zamawiającego. 5). Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest zorganizować zaplecze budowy, które może powstać jedynie w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Pomieszczenia socjalne oraz magazynowe zapewnia Zamawiający. 6). Od Wykonawcy wymagać się będzie zapewnienia na terenie objętym umową należytego ładu, porządku, przestrzegania zasad BHP i p.poż, przepisów sanitarno - epidemiologicznych w czasie wykonywania prac oraz odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z realizacją prac oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 7). Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się ze specyfikacją i charakterem przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. 8). Prawidłowość obmiarów zawartych w przedmiarze robót Wykonawca ma obowiązek sprawdzić w oparciu o otrzymaną SIWZ z załącznikami oraz wizję terenu prac. O rozbieżnościach pomiędzy obmiarami Wykonawcy a Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego przy wykorzystaniu procedury udzielania wyjaśnień w sposób opisany w SIWZ pkt XII. 9). Za organizację i przebieg wizji odpowiedzialni są pracownicy Działu Technicznego tel. 32 39-01-510 w godz. 8:00 - 14:00 w dni robocze. 10). Szczegółowy harmonogram robót, stanowiący załącznik do umowy będzie ustalony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy. 11). Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania się do procedur i zasad wynikających z posiadania przez Zamawiającego certyfikatów jakości wg ISO 9001 - ISO 14001 i certyfikatu akredytacyjnego. 12). Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), co nie może prowadzić do zmiany projektu. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na składającym ofertę (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.20.00 - Jednostki prądotwórcze 31.21.31.00 - Rozdzielnie 44.32.22.00 - Złącza kablowe 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 51.13.30.00 - Usługi instalowania turbin .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ING Bank Śląski nr konta 92 1050 1386 1000 0002 0085 6649 z dopiskiem Wadium GCR/46/ZP/2014. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego w terminie do godz. 11:00 dnia 26 września 2014r. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy dołączyć do oferty w oryginale w sposób umożliwiający jego późniejszy zwrot, bez naruszania oferty, a do oferty trwale dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wykonawcy, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp. W ofercie należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokonuje zwrotu wadium. 8. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: - jedno zadanie obejmujące swym zakresem dostawę wraz z montażem rozdzielnicy elektrycznej nN oraz agregatu prądotwórczego o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł, lub - jedno zadanie obejmujące swym zakresem dostawę wraz z montażem rozdzielnicy elektrycznej oraz jedno zadanie obejmujące swym zakresem dostawę wraz z montażem agregatu prądotwórczego, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł każda. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w tym postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone przy bezpośredniej realizacji zamówienia, a mianowicie Wykonawca przedstawi kandydata na stanowisko: - Kierownika robót elektrycznych - osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności j.w). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w tym postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 300 000,00 zł wraz z dowodem opłacenia składek. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w tym postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: - jedno zadanie obejmujące swym zakresem dostawę wraz z montażem rozdzielnicy elektrycznej nN oraz agregatu prądotwórczego o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł, lub - jedno zadanie obejmujące swym zakresem dostawę wraz z montażem rozdzielnicy elektrycznej oraz jedno zadanie obejmujące swym zakresem dostawę wraz z montażem agregatu prądotwórczego, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł każda.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) specyfikację techniczną zawierającą szczegółowy opis urządzenia wraz z wszelkimi komponentami w języku polskim potwierdzającą spełnianie wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiającego; b) karty katalogowe, prospekty, szkice wymiarowe itp. umożliwiające Zamawiającemu zapoznanie się z wyglądem przedmiotu zamówienia; c) oświadczenie lub dokumenty potwierdzające, że Producent oferowanego urządzenia posiada autoryzowane przedstawicielstwo na terenie Polski zapewniające serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (załącznik nr 8), d) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót ujętym w SIWZ i zatwierdzony przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z zasadą reprezentacji, e) w przypadku zaoferowania materiałów (wyrobów) równoważnych należy przedłożyć dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a). formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i 1.A.; b). dowód wniesienia wadium, a w szczególności Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu; c). pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów, składania wyjaśnień oraz oświadczeń woli, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawcy, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie, d). wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom (zał. nr 7), e). pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: 2.1.zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 1). okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a) trudności w dostępie do pomieszczeń, w których przewidziane są prace z uwagi na to, że zadania stanowiące przedmiot umowy wykonywane będą podczas nieprzerwanego udzielania świadczeń zdrowotnych przez Zamawiającego, b) wstrzymania robót przez Zamawiającego, 2). wystąpienia istotnych wad skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji zamówienia, 3). działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, 4). wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 2.2. zmiany wynikających z konieczności dostosowania postanowień umowy do warunków finansowania inwestycji realizowanej w ramach niniejszej umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty 3. Dokonanie ww. zmian jest możliwe po uzyskaniu zgody, wyrażonej na piśmie przez Zamawiającego. 4. W trakcie trwania umowy oraz w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: a) zmianie siedziby lub nazwy firmy, b) zmianie osób uprawnionych do reprezentacji podmiotu, c) ogłoszeniu upadłości, d) ogłoszeniu likwidacji, e) zawieszeniu działalności, f) wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repty.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka ul. Śniadeckiego 1 42-604 Tarnowskie Góry Sekcja zamówień publicznych pok. A 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 11:00, miejsce: SP ZOZ REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka ul. Śniadeckiego 1 42-604 Tarnowskie Góry Sekcja zamówień publicznych pok. A 15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.