eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Dostawa sprzętu audiowizualnego, nagłaśniającego i oświetlającego, w ramach zadania Rozszerzenie oferty edukacyjnej Miejskiej Biblioteki w Sanoku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-09

Sanok: Dostawa sprzętu audiowizualnego, nagłaśniającego i oświetlającego, w ramach zadania Rozszerzenie oferty edukacyjnej Miejskiej Biblioteki w Sanoku.
Numer ogłoszenia: 311058 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sanoka , ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4652800, 4652833, faks 013 4630890.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zetorzeszow.pl/umsanok/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu audiowizualnego, nagłaśniającego i oświetlającego, w ramach zadania Rozszerzenie oferty edukacyjnej Miejskiej Biblioteki w Sanoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audiowizualnego, nagłaśniającego i oświetlającego, skompletowanie i skonfigurowanie sprzętu w momencie dostawy, uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania w wyznaczonym miejscu dostawy, oraz przeszkolenie wskazanej przez zamawiającego osoby (osób) w kompleksowej obsłudze przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 38.65.21.00 - Projektory 32.32.34.00 - Sprzęt wideo do odtwarzania 32.32.33.00 - Urządzenia wideo 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - będący osobami fizycznymi, osoba­mi prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej a spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawcy, o których mowa w ust. 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli usta­wy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie in­nych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepi­sów art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wchodzących w skład oferty, o których mowa w rozdz. 6 części SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (art. 24 uPzp). Z ubiegania się o zamówienie wyklucza się Wykonawców na podstawie okoliczności określonych szczegółowo przepisami art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 rok Prawo Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp oraz nie podlega wykluczeniu z po­stępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp (załącznik do oferty); W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej dzia­łalności lub czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie następujących dokumentów: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, W celu potwierdzenia, iż oferowana dostawa odpowiada określonym normom i specyfikacjom technicznym, szczegółowo opisanym w części III SIWZ , Zamawiający żąda następujących do­kumentów: 1)Arkusz parametrów technicznych oferowanych urządzeń (załącznik);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.pl/umsanok/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sanoka ul. Rynek 1, 8-500 Sanok, pok nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Sanoka ul. Rynek 1, 8-500 Sanok, pok nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.