eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › modernizacja Kliniki Chirurgii Szpitala Klinicznego im. H. Święcickiego UM w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 49 - instalacje wod-kan., c.o., wentylacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-31

POZYCJA 31104

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: modernizacja Kliniki Chirurgii Szpitala Klinicznego im. H. Święcickiego UM w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 49 - instalacje wod-kan., c.o., wentylacji Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Inwestycji Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, do kontaktów: Jarosław Beszterda, Alina Wachowska, ul. Rokietnicka 5C, 60-806 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8547401, fax 061 8547413, e-mail: ziam@amp.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ziam.amp.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Kliniki Chirurgii Szpitala Klinicznego im. H. Święcickiego UM w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 49 - instalacje wod-kan., c.o., wentylacji. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Poznań, ul. Przybyszewskiego 49. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji wod-kan., c.o. i wentylacji w ramach modernizacji Kliniki Chirurgii Szpitala Klinicznego im. H. Święcickiego UM w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 49. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W zakres prac wchodzą: 1. instalacje wod-kan.:roboty demontażowe, instalacja kanalizacji z urządzeniami, instalacja wody zimnej i ciepłej, instalacja hydrantowa, roboty budowlane towarzyszące, przyłącza kanalizacji sanitarnej 2. instalacje c.o. i zasilania nagrzewnic: roboty demontażowe, montaż grzejników, roboty budowlane towarzyszące, izolacja i obudowa istniejących pionów c.o., instalacja c.t. do nagrzewnic central wentylacyjnych 3. wentylacja i klimatyzacja: kanały i uzbrojenie, wentylatory dachowe, klapy przeciwpożarowe, urządzenia - centrale, agregat chłodniczy, split 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferent przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 29 czerwca 2007r., godz.12.00 ., w wysokości 30.000,- zł (trzydzieści tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki zgodnie z art.22-24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie złożonych dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Oferenci mający swoja siedzibę poza granicami dostarczają zamiennie dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz.U.2006.87.605); pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania oświadczeń i wyjaśnień (nie jest wymagane, gdy podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są oni wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym) b) informacje potwierdzające kwalifikacje techniczne, doświadczenie i potencjał ekonomiczny wykonawcy - wykaz realizacji robót, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi iż prace zostały wykonane z należytą starannością. - informacja określająca obroty, zobowiązania i należności ogółem w ostatnim roku obrachunkowym - informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat d) Pisemne oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu ( wg Art.22 ustawy \Prawo zamówień publicznych\) e) zaświadczenie z ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności oferenta lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości w opłacaniu podatków lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności oferenta, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 p. 4-8 ustawy \Prawo zamówień publicznych\- wydane najpóźniej 6 m-cy przed terminem składania ofert. h) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 p. 9 ustawy \Prawo zamówień publicznych\- wydane najpóźniej 6 m-cy przed terminem składania ofert. i) zaświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym robotom będącym przedmiotem zamówienia przez osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót oraz zaświadczenie właściwych Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa o aktualnym członkostwie w Izbie w odniesieniu do osoby przewidzianej na kierownika budowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. warunki gwarancji 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziam.amp.edu.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: SIWZ należy pobrać bezpłatnie ze strony internetowej zamawiającego. Na wniosek wykonawcy zamawiający przekazuje SIWZ w terminie 5 dni w siedzibie zamawiajacego po pisemnym zamówieniu i dokonaniu opłaty za SIWZ na konto: 46 1030 1247 0000 0000 4772 4000 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.06.2007, godzina 13:10, Zarząd Inwestycji Uniwersytetu Medycznego, Poznań, ul. Rokietnicka 5c, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.