eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa szerokopasmowego sześciokanałowego multipleksera wysokiej jakości z osprzętem sterującym i niezbędnymi akcesoriami współpracujący z wektorowym analizatorem sieci do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk - 1 szt. A-2401-1/2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-11

Lublin: Dostawa szerokopasmowego sześciokanałowego multipleksera wysokiej jakości z osprzętem sterującym i niezbędnymi akcesoriami współpracujący z wektorowym analizatorem sieci do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk - 1 szt. A-2401-1/2016
Numer ogłoszenia: 31102 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie , ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, faks 081 7445067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szerokopasmowego sześciokanałowego multipleksera wysokiej jakości z osprzętem sterującym i niezbędnymi akcesoriami współpracujący z wektorowym analizatorem sieci do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk - 1 szt. A-2401-1/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szerokopasmowego sześciokanałowego multipleksera wysokiej jakości z osprzętem sterującym i niezbędnymi akcesoriami współpracujący z wektorowym analizatorem sieci do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk - 1 szt. w ramach projektu finansowanego przez NCN w ramach projektu badawczego pt. Badanie zależności między przenikalnością i konduktywnością elektryczną gleby oraz konduktywnością elektryczną wody glebowej w zmiennych warunkach termicznych w aspekcie oceny zasolenia gleby, finansowanego w ramach konkursu SONATA 8 (nr umowy UMO-2014 15 D ST10 04000) Wartość zamówienia: poniżej kwot określonych na podstawie przepisów art. 11 ust 8 Pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 1.0 Jeden podwójny multiplekser 6x1 (SP6T) z oprogramowaniem sterującym i sterowaniem 1.1 impedancja charakterystyczna 50 Omega 1.2 złącza żeńskie SMA 1.3 zakres przesyłanych częstotliwości 0-26,5 GHz 1.4 tłumienność przy 6,6-26,5 GHz nie większa niż 0,3 dB 1.5 tłumienność przy 0-6,6 GHz nie większa niż 0,2 dB 1.6 współczynnik fali stojącej VSWR dla 0-20 GHz w zakresie 1-1,2 1.7 współczynnik fali stojącej VSWR dla 20-26,5 GHz w zakresie 1-1,35 1.8 izolacja międzykanałowa przy 6,6-26,5 GHz większa niż 60 dB 1.9 izolacja międzykanałowa przy 0-6,6 GHz większa niż 80 dB 2.0 gwarantowana liczba cykli załączeń: co najmniej 10 mln - UWAGA! Podlega ocenie - kryterium jakościowe 2.1 typ zatrzaskowy (latching) z diodami zabezpieczającymi (suppression diodes) 2.2 sterowanie przy pomocy dedykowanego oprogramowania na komputer PC, dostarczonego z kodem źródłowym 2.3 zasilanie i interfejs sterujący USB 2.0 lub wyższy 2.4 oprogramowanie sterujące powinno mieć możliwość jednoczesnego sterowania multipleksera oraz innych urządzeń pomiarowych obsługujących standard komunikacji SCPI przy użyciu plików skryptowych komend SCPI 2.5 wraz z oprogramowaniem powinny zostać dostarczone skrypty sterujące dla dwóch typów wektorowych analizatorów sieci: Rohde&Schwarz ZVCE oraz Anritsu VectorStar MS4642A (posiadane przez Zamawiającego) 2.6 program sterujący powinien zapewniać możliwość wyzwalania i zapisu wyników z VNA oraz ustalenie interwału czasowego dla tych czynności 2.7 zasilacz awaryjny (UPS) o mocy przynajmniej 1 kW 2.8 1 szt. kabel stałofazowy giętki: złącza K żeńskie łamane K męskie, pasmo: DC-40 GHz, długość: 60 cm, 50 Omega, tłumienność (insertion loss) większe lub równe 3.4 dB, tłumienność odbiciowa (return loss) mniejsze lub równe 16 dB, stabilność fazowa w stopniach: większe lub równe plus,minus 3.7 5.Rozwiązania równoważne: 1)Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy rozumieć je tylko jako przykładowe, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2)Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 2 do SIWZ oraz Zestawieniu wymaganych parametrów użytkowych stanowiących załącznik nr 3, do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3)Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4)Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 6.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na urządzenie objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum : 24 miesięcy, liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru 6.1.Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8.Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1)Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 2)Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 3)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4)Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6)Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp. 7)Zgodnie z art. 36 b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca wskazuje w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Informację w tym zakresie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem: co najmniej jednej dostawy aparatury badawczo - naukowej (laboratoryjnej) o wartości minimum: 21 000,00 złotych brutto (w ramach jednej dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Numeracja zgodna z SIWZ: 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, a warunki udziału w postępowaniu mogą zostać spełnione łącznie przez wykonawców składających ofertę wspólną, czyli w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną dokumenty przedkłada wykonawca spełniający dany warunek. 3. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w pkt 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 5. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. 6. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU WYKAZANIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCĘ WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: I. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 4). 2. Wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg załącznika nr 5) oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. 2.1. Określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie: 2.1.1. Wykaz winien wskazywać wykonanie: dostaw aparatury badawczo - naukowej (laboratoryjnej) o wartości minimum: 21 000,00 złotych brutto (w ramach jednej dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2.1.2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie dostaw co najmniej w zakresie wymienionym w pkt 2.1.1. 2.2. Dowodami, o których mowa w pkt 2) są: 2.2.1. poświadczenie, 2.2.2. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2.2.1. 2.3. W przypadku gdy zamawiający, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2) zostały wykonane jest Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2.2. 3. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą: Załącznika nr 3 Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Numeracja zgodna z SIWZ: 2.1. Określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie: 2.1.1. Wykaz winien wskazywać wykonanie: dostaw aparatury badawczo - naukowej (laboratoryjnej) o wartości minimum: 21 000,00 złotych brutto (w ramach jednej dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2.1.2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie dostaw co najmniej w zakresie wymienionym w pkt 2.1.1. 2.2. Dowodami, o których mowa w pkt 2) są: 2.2.1. poświadczenie, 2.2.2. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2.2.1. 2.3. W przypadku gdy zamawiający, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2) zostały wykonane jest Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2.2. 3. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą: załącznika nr 3 - Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą: Załącznika nr 3 Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych. Forma dokumentów: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wymagane w pkt I ppkt 1 oraz dokumenty, o których mowa w pkt I ppkt 4 oraz pkt IV winny być składane w formie oryginału. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt I ppkt 2 i ppkt 3, pkt II, pkt III winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Numeracja zgodna z SIWZ: II. Dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy: 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg załącznika nr 6). 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. Dokumenty Wykonawców zagranicznych: 1)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt II: a)w ppkt 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III: a)w pkt 1)a) ppkt 1 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)w pkt 1)a) ppkt 2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. IV. Dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1)Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg załącznika nr 7). V. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenie oraz dokumenty wymagane w pkt I mogą być złożone wspólnie przez wykonawców. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, a warunki udziału mogą zostać spełnione łącznie przez wykonawców składających ofertę wspólną, czyli w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną dokumenty przedkłada wykonawca spełniający dany warunek. W przypadku warunków określonych w art. 22 uPzp konieczność ich spełniania odnosi się do konsorcjum jako całości nie zaś do jego poszczególnych członków. Wykazanie spełnienia warunków z art. 22 uPzp podlega sumowaniu i łącznej ocenie zamawiającego. 2) dokumenty wymagane w pkt II (III) i IV winien złożyć każdy wykonawca samodzielnie. VI. Forma dokumentów: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wymagane w pkt I ppkt 1 oraz dokumenty, o których mowa w pkt I ppkt 4 oraz pkt IV winny być składane w formie oryginału. 2)Dokumenty, o których mowa w pkt I ppkt 2 i ppkt 3, pkt II, pkt III winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY. 1)Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum lub spółce cywilnej. 2)Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej, opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 3)Oferta musi być napisana w języku polskim: na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie nieścieralnym atramentem oraz podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. 4)Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5)Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6)Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w specyfikacji oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 7)Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1.Oświadczenie oraz dokumenty wymagane w Rozdziale 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Wypełnione zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych, wg Załącznika nr 3 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 8)Dokumenty o których mowa w pkt 7) ppkt 2-3 winny być składane w formie pisemnej. Dokumenty winny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, a w przypadku osób fizycznych przez wykonawcę albo przez osobę umocowaną przez wykonawcę. 9)Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 7) ppkt 4-5 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (t.j. Dz.U.2014r. poz.164) 10)Oferty wspólne 1.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 2.Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 7) ppkt 4 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 3Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. 4.Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: a.dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, odpis z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, informacja o przynależności do grupy kapitałowej - składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy; jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna) - dokumenty te powinien złożyć niezależnie ten podmiot. b.dokumenty wspólne takie jak np.: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykaz dostaw, formularz ofertowy, zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych - składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, 11)Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby upoważnionej. 12)Ponadto zaleca się spięcie na trwałe wszystkich dokumentów, załączenie spisu treści oferty oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty. 13)Zaleca się, aby wykonawca zamieścił ofertę w zewnętrznej i wewnętrznej kopercie z tym, że: 1.zewnętrzna koperta powinna być zaadresowana na Zamawiającego i zawierać oznaczenie: oferta na: Dostawę aparatu bezpośredniego ścinania do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk - 1 szt. A-2401-1 2016 - bez nazwy i pieczątki wykonawcy; koperta wewnętrzna powinna zawierać ofertę i być zaadresowana na wykonawcę, tak aby można było odesłać ofertę w przypadku jej wpłynięcia po terminie. 14)Jeżeli Wykonawca składający ofertę chce zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, to dokumenty te muszą być włożone w oddzielną kopertę opatrzoną klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ. Nie mogą stanowić tajemnicy informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert. Wykonawca w takim przypadku nie później niż w terminie składania ofert, oprócz zastrzeżenia, że wskazane informacje nie mogą być udostępniane winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 15)Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY. 1)Rozliczenia między Zamawiającym a wykonawcą będą dokonywane w polskich złotych (PLN) . 2)Przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U.z 2014r., poz. 915 ). Jest to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Zamawiający jest obowiązany zapłacić Wykonawcy za towar lub usługę; w cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (dostawy) podlega temu obciążeniu. 3)Ceną ofertową ma być cena za zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 2 do SIWZ, a także we wzorach umów stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Cena oferty uwzględniać ma nie tylko wartość samej dostawy przedmiotu zamówienia, podatek od towarów i usług, ale również wszystkie inne składniki w tym w szczególności transport, opakowanie, ubezpieczenie towaru, opusty, rabaty, dojazd pracowników firmy w celu zainstalowania i uruchomienia przedmiotu zamówienia, przeszkolenia pracowników Zamawiającego, świadczenie usług serwisowych, oraz wszelkie inne koszty, konieczne dla zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z jego opisem i postanowieniami wzoru umowy. 4)Cena, o której mowa w pkt 3), jest ostateczną ceną, jaką Zamawiający zapłaci za zrealizowanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę ofertową i nie może jej zmienić. 5)Cena ma być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wszelkie obliczenia należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto, VAT i brutto), przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. 6)Cenę ofertową należy podać cyfrowo i słownie w polskiej walucie (PLN) na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Wykonawca podaje cenę ofertową netto i brutto (z podatkiem VAT). 7)Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT. 13.1. Kryteriami wyboru są cena i kryterium jakościowe, przy czym cena stanowi 80% kryterium wyboru, a kryterium jakościowe 20% kryterium wyboru. Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny oferty wyliczonej w oparciu o oceny poszczególnych kryteriów, na podstawie poniższego wzoru: Ocena oferty = C + Kj Gdzie: C - ocena w kryterium Cena Kj - ocena w kryterium Kryterium jakościowe. Zamawiający dokona wyboru oferty o najwyższej sumie uzyskanych punktów w kryteriach, wskazanych w pkt. 13.2 i 13.3, wyliczonych zgodnie z niniejszym rozdziałem spośród ofert nie odrzuconych, złożonych przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu. 13.2 Kryterium cenowe: 1) Oferowana cena - 80 %. W powyższym kryterium oceniana będzie łączna cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru: Cena oferty najniższej Liczba punktów za kryterium cenowe C = ------------------------------------------ x 80 x 100% Cena oferty badanej 2) Każdy wykonawca będzie oceniany w ww. kryterium w skali od 0 do 80 punktów. 13.3 Kryteria jakościowe: 1) Kryterium jakościowym jest: gwarantowana liczba cykli załączeń (mln). Oceniany będzie zakres temperaturowy pracy przyrządu, im szerszy, tym większa liczba punktów (maksymalnie 20 %). Punkty w kryterium jakościowym przyznawane będą wg. następującej skali: Parametr Punkty 10 mln 0 10,1-12 mln 5 12,1-15 mln 10 15,1-17 mln 15 17,1 mniejsze,równe mln 20 UWAGA!!! Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przez Wykonawcę gwarantowanej liczby cykli załączeń większej niż 17,1 mln, Zamawiający przyjmie do obliczeń w kryterium oceny ofert Kryterium jakościowe wartość 17,1 mln i przyzna 20 punktów, natomiast parametr wskazany przez Wykonawcę będzie wiążący do realizacji przez Niego zamówienia. W przypadku określenia przez Wykonawcę gwarantowanej liczby cykli załączeń mniejszej niż 10 mln, oferta będzie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ. Zaoferowanie kryterium jakościowego niezgodnego z wytycznymi Zamawiającego będzie skutkować odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako niezgodnej z treścią SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie wyrazić oferowane kryteria cenowe i jakościowe. 2. Każdy wykonawca będzie oceniany w ww. kryterium w skali od 0 do 20 punktów 13.4 Wybór najkorzystniejszej oferty 1) Łączna liczba punktów za kryterium cenowe oraz kryteria jakościowe liczona będzie wzorem Ocena oferty = C + Kj Gdzie: C - ocena w kryterium Cena + Kj - ocena w kryterium Kryterium jakościowe. 2) Punkty za kryteria: cena oferty i kryteria jakościowe zostaną zsumowane. 3) Każdy wykonawca będzie oceniany w skali od 0 do 100 punktów. 4) Liczba punktów zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku. 5) Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6) Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów łącznych. 14. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. 1)Informacje o formalnościach, jakie powinny być spełnione w celu zawarcia umowy: 1.Zamawiający będzie zawierał stosowne umowy o realizację zamówienia publicznego z wybranym wykonawcą. 2.Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 3.Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej (art. 139 ust. 3 ustawy). 4.Jeżeli jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta Wykonawców - Konsorcjum/Spółki cywilnej, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa regulująca współpracę tych podmiotów powinna zawierać: określenie celu gospodarczego, oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera), oznaczenie czasu trwania umowy - wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia. Umowa regulująca współpracę musi być podpisana tak, by zobowiązywała prawnie wszystkie podmioty gospodarcze oraz musi stwierdzać solidarną odpowiedzialność partnerów wobec Zamawiającego za wykonanie umowy. 2)Termin i miejsce zawarcia umowy. 1.Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy pzp, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób. 2.Umowa zostanie zawarta w siedzibie Zamawiającego, przed upływem terminu związania ofertą. 3.Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o których mowa w pkt. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta. 15. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH : 1)Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umów w przypadku: 1.aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów); zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy; inicjatorem zmian może być Zamawiający lub wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz ewentualny termin wprowadzenia; 2.konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezawinionych przez strony (np. wydłużony czas oczekiwania na elementy wytwarzane przez producenta); zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy; inicjatorem zmian może być Zamawiający lub wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz ewentualny termin wprowadzenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - gwarantowana liczba cykli załączeń (mln). Oceniany będzie zakres temperaturowy pracy przyrządu, im szerszy, tym większa liczba punktów - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH : 1) Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umów w przypadku: 1. aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów); zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy; inicjatorem zmian może być Zamawiający lub wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz ewentualny termin wprowadzenia; 2. konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezawinionych przez strony (np. wydłużony czas oczekiwania na elementy wytwarzane przez producenta); zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy; inicjatorem zmian może być Zamawiający lub wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz ewentualny termin wprowadzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, bud. A, pok. Nr 10..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, bud. A, pok. 18 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przetarg organizowany w ramach projektu finansowanego przez NCN w ramach projektu badawczego pt. Badanie zależności między przenikalnością i konduktywnością elektryczną gleby oraz konduktywnością elektryczną wody glebowej w zmiennych warunkach termicznych w aspekcie oceny zasolenia gleby, finansowanego w ramach konkursu SONATA 8 (nr umowy UMO-2014/15/D/ST10/04000).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.