eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › urządzenie skweru i placu zabaw przy ul. Dwóch Mieczy 41 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-09

Warszawa: urządzenie skweru i placu zabaw przy ul. Dwóch Mieczy 41 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 311026 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów , Al. Gen. A. Chruściela 28, 04-401 Warszawa, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rembertow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: urządzenie skweru i placu zabaw przy ul. Dwóch Mieczy 41 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest urządzenie skweru i placu zabaw przy ul. Dwóch Mieczy 41 w Warszawie. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin wykonania niniejszego zamówienia: modernizacja skweru - od podpisania umowy do 15 grudnia 2009 r., pielęgnacja zieleni w okresie gwarancyjnym - do 30 listopada 2010 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p., 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 P.z.p.; 2. oraz spełniają następujące warunki: 1) Dysponują lub będą dysponować następującym potencjałem kadrowym: - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami elektrycznymi oraz z uprawnieniami kat. D do 1 kV wydanymi przez SEP lub równoważnymi - 1 osoba - kierownik robót ogrodniczych - wykształcenie wyższe ogrodnicze lub architektura krajobrazu z uprawnieniami inspektora nadzoru terenów zieleni, - 1 osoba - pracownik wykwalifikowany - wykształcenie zawodowe ogrodnicze, - 1 osoba - z ukończonym kursem pilarza. 2) Dysponują lub będą dysponować następującym potencjałem technicznym: - samochód dostawczy - 1 szt. - dźwig - 1 szt. - koparka - 1 szt. - kosiarka kołowa - 1 szt. - motokosa - 1 szt. - zestaw do podlewania np. beczkowóz lub samochód z pojemnikiem do wody o poj. 1000 l - 1 zestaw 3) Zrealizowali należycie w ciągu ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia): - dwie roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego o wartości łącznej minimum 100.000 zł brutto, w tym jedna z robót o wartości minimum 70.000 zł brutto. - jedno zamówienie dotyczące wykonania prac ogrodniczych o wartości min. 100.000 zł brutto. Za zrealizowane roboty należy rozumieć roboty, w których realizacja umów została zakończona. Zamawiający uwzględni roboty rozpoczęte przed wskazanym okresem pięciu lat, a zakończone w wymaganym okresie. *Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości dokumentów, złożonych na potwierdzenie, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. 3.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty (zgodnie z Częścią III SIWZ)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Wypełniony wzór formularza oferty - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. 3. Uproszczony kosztorys ofertowy - zgodnie z załączonym przedmiarem robót w Rozdziale II niniejszej specyfikacji. 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument składa pełnomocnik występujący w imieniu tych podmiotów. 5. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy Wykonawca. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy Wykonawca. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia z informacją o kwalifikacjach zawodowych - zgodny z warunkami podmiotowymi - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 (z załączeniem uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia lub kwalifikacji). 8. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - zgodny z warunkami podmiotowymi - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5. 9. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z warunkami podmiotowymi, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 6 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należycie. 10. Kopia dowodu wpłacenia/wniesienia wadium - na zasadach określonych w części VI. Wykonawca nie zostanie wykluczony z niniejszego postępowania z powodu braku dołączenia do oferty kserokopii wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu, pod warunkiem, że przedmiotowe wadium znajdować się będzie w kasie zamawiającego w formie oryginału. *UWAGA! Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rembertow.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. gen. Chruściela 28, 04-401 Warszawa, pok. 508.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 10:30, miejsce: kancelaria Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 30.10.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.