eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 10 w Ostrołęce-II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-31

POZYCJA 31098

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ostrołęka: budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 10 w Ostrołęce-II etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Ostrołęka, do kontaktów: Marzenna Suski, Plac Gen. J. Bema 1, 07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7646811 w. 271, e-mail: marzenna.suski@ostroleka.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ostroleka.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.ostroleka.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Miasto Ostrołęka, Marzenna Suski sp. proceduralne, Mieczysław Hendożko sp. merytoryczne, Pl. Gen J. Bema 1, 07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 0297646811wewn.271,255, e-mail: marzenna.suski@um.ostroleka.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 10 w Ostrołęce-II etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ostrołęka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: zakres zamówienia obejmuje budowę : 1. podbudowy asfaltobetonowej pod nawierzchnię poliuretanową bieżni 4 - torowej o pow. 1070,98m2, 2. bieżni 4-torowej o nawierzchni poliuretanowej grubości 16 mm do biegów na 60 mb wraz z rozbiegiem do skocznią w dal i trójskokiem o pow. 414m2 , 3. oświetlenia boiska w tym: - instalacji oświetleniowa boiska - instalacji odgromowej - instalacji ochrony od ppoż 4. trybuny: - rozwiązania drewniane na konstrukcji betonowej, prefabrykowanej dla 300 osób, - siedziska drewniane na konstrukcji betonowej dla 210 osób, stanowiące jednocześnie murek oporowy. 5. budowa ogrodzenia oddzielającego boisko i bieżnie od widowni: - ogrodzenie z siatki w ramkach na słupkach stalowych , długość ok. 300 mb, wysokość 1,5m - furtki wejściowe szt 2 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: a) opis techniczny oferowanych nawierzchni sportowych, b) autoryzację producenta oferowanej nawierzchni ,uprawniającą do jej sprzedaży i montażu, c) Certyfikat IAAF, d) Aprobata ITB lub rekomendacja ITB wraz z wynikami badań, e) Atest techniczny PZH, f) Deklaracja zgodności, g) Karta techniczna systemu. h) Gwarancje producenta nawierzchni poliuretanowej na okres 60 miesięcy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zakres zamówienia obejmuje budowę : 1. podbudowy asfaltobetonowej pod nawierzchnię poliuretanową bieżni 4 - torowej o pow. 1070,98m2, 2. bieżni 4-torowej o nawierzchni poliuretanowej grubości 16 mm do biegów na 60 mb wraz z rozbiegiem do skocznią w dal i trójskokiem o pow. 414m2 , 3. oświetlenia boiska w tym: - instalacji oświetleniowa boiska - instalacji odgromowej - instalacji ochrony od ppoż 4. trybuny: - rozwiązania drewniane na konstrukcji betonowej, prefabrykowanej dla 300 osób, - siedziska drewniane na konstrukcji betonowej dla 210 osób, stanowiące jednocześnie murek oporowy. 5. budowa ogrodzenia oddzielającego boisko i bieżnie od widowni: - ogrodzenie z siatki w ramkach na słupkach stalowych , długość ok. 300 mb, wysokość 1,5m - furtki wejściowe szt 2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2. wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy wykazać się doświadczeniem w zakresie budowy nawierzchni poliuretanowych i syntetycznych wraz z wykonaniem podbudów, robót towarzyszących, montażu wyposażenia zamówienia. 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ( posiadającymi uprawnienia w zakresie przedmiotu zamówienia, przynależącymi do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającymi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej). Wymagane jest posiadanie uprawnień w zakresie robót drogowych i elektrycznych. 4. udzielą 5 letniej gwarancji na wykonane roboty i oferowane nawierzchnie poliuretanowe . Gwarancja ma być potwierdzona przez producenta nawierzchni. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót, projektu wykonawczego i opisu przedmiotu zamówienia . 3. Zobowiązanie do współpracy dla podwykonawców - załącznik nr 1 do formularza oferty, z zastrzeżeniem ,że Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia podwykonawców do wykonania prac związanych z instalacją nawierzchni sportowych. 4. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (kopie uprawnień w zakresie przedmiotu zamówienia, aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3. Wymagane jest posiadanie uprawnień w zakresie robót drogowych i elektrycznych. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4. Należy wykazać się doświadczeniem w zakresie budowy nawierzchni poliuretanowych i syntetycznych wraz z wykonaniem podbudów, robót towarzyszących, montażu wyposażenia zamówienia, budowy oświetlenia. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej. 8. Dokumenty dotyczące oferowanych nawierzchni syntetycznych, a w szczególności: a) opis techniczny oferowanych nawierzchni sportowych, b) autoryzację producenta oferowanej nawierzchni ,uprawniającą do jej sprzedaży i montażu, c) Certyfikat IAAF, d) Aprobata ITB lub rekomendacja ITB wraz z wynikami badań, e) Atest techniczny PZH, f) Deklaracja zgodności, g) Karta techniczna systemu. h) Gwarancje producenta nawierzchni poliuretanowej na okres 60 miesięcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroleka.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2007, godzina 12:00, Urząd Miasta w Ostrołęce Pl. Gen. J. Bema 1 Punkt Obsługi Interesantów.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.