To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-23
Opole: Instalacja odzysku gazu wysypiskowego z eksploatowanej części II kwatery
Miejskiego Składowiska Odpadów w Opolu
Numer ogłoszenia: 310986 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192732 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny, ul. Podmiejska 69, 45-574 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4562569 w. 25, faks 0-77 4563258.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem kapitału jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja odzysku gazu wysypiskowego z eksploatowanej części II kwatery Miejskiego Składowiska Odpadów w Opolu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. a). Opracowanie dokumentacji projektowej, a następnie wykonanie według niej robót budowlanych obejmujących wybudowanie Instalacji odzysku gazu wysypiskowego z eksploatowanej części II kwatery Miejskiego Składowiska Odpadów w Opolu w zakresie opisanym w §2 Umowy wraz z podłączeniem wykonanej instalacji do istniejących studni odgazowujących i istniejącego rurociągu zbiorczego przed Kontenerem Ssawy i Pochodni. - według załączonego do SIWZ programu funkcjonalno-użytkowego. b). Rozruch techniczny kompletnej instalacji. c).Przeszkolenie Zamawiającego w zakresie obsługi wybudowanej instalacji. d).Opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji obsługi instalacji. e).Przekazanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. 2. Zadanie realizowane będzie w dwóch etapach Podział zadania na Etapy I i II nie oznacza podzielenia na części, umożliwiającego złożenie osobnych ofert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy. Etap I obejmuje: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja (3 egz. w wersji papierowej i na elektronicznych nośnikach danych) musi opisywać cały zakres robót, niezbędnych do prawidłowego działania instalacji, w tym: -wykonanie wykopów pod rurociągi ssące i rurociąg przesyłowy; -wykonanie przyłącza elektrycznego z istniejącej rozdzielnicy przy Przepompowni Odcieków do Kontenera Połączeniowego; -ułożenie w wykonanych wykopach rurociągów ssących i rurociągu zbiorczego na zagęszczonej podsypce piaskowej i wykonanie osypki piaskowej rurociągów; - zasypanie wykopów materiałem pochodzącym z wykopów z wymaganym zagęszczeniem; - zainstalowanie odwadniaczy i rurociągów odprowadzających skropliny; - sprawdzenie i ew. poprawienie drożności studni odgazowujących, zabezpieczenie ich przed migracją gazu do i z instalacji drenażowej oraz Przepompowni Odcieku; - podłączenie rurociągów ssących do istniejących 28 pionowych studni odgazowujących, zamknięcie ich demontowalnymi głowicami (umożliwiającymi podwyższanie studni w trakcie dalszego nasypywania odpadów) oraz wykonanie uszczelnienia wokół studni; - dostawa fabrycznie nowego Kontenera Połączeniowego. - w miejscu posadowienia Kontenera Połączeniowego wykonanie podbudowy oraz wykonanie instalacji uziemiającej; - montaż Kontenera Połączeniowego i podłączenie jego instalacji wewnętrznej do: wszystkich 28 rurociągów ssących i rurociągu zbiorczego, przyłącza en. el. oraz uziomu; - wykonanie chodnika do Kontenera Połączeniowego. b) Wykaz wymaganej dokumentacji formalno-prawnej, projektowej i opracowań. - projekt budowlano-wykonawczy - 3 egz.; - informacja BIOZ - 3 egz.; - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 3 egz. - kosztorysy inwestorskie - 3 egz. UWAGA: 1. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne wymagane opracowania winny być przekazane Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej na nośniku CD lub DVD - w 3 egzemplarzach, umożliwiającej wydrukowanie identycznej kopii dokumentacji papierowej (w plikach pdf lub jpg oraz w pliku dwg). 2.Przy projektowaniu i wykonawstwie robót budowlanych należy uwzględnić założenia funkcjonalne zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 10 do SIWZ). 3.Kompletną dokumentację projektową wraz z przedmiarami, kosztorysami szczegółowymi i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót należy opracować zgodnie z: a) wymogami Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania i planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym; b)Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego; c) pozostałymi załącznikami i zapisami SIWZ. Zamawiający ustala termin wykonania Etapu I zadania na 30 dni od daty zawarcia umowy. Etap II obejmuje: a) wykonanie robót budowlanych i dostaw materiałów i urządzeń, w zakresie opisanym w punkcie 3.2.1. litery: c), od e) do h), j); b) rozruch techniczny kompletnej instalacji; c) przeszkolenie co najmniej 2 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi wybudowanej instalacji; d) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji obsługi instalacji (3 egz. w wersji papierowej i na elektronicznych nośnikach danych). Do przedmiotu zamówienia, przed datą odbioru robót, Wykonawca dołączy następujące dokumenty sporządzone w języku polskim: instrukcje obsługi, katalogi części zamiennych, karty gwarancyjne, certyfikaty CE, atesty i aprobaty techniczne dotyczące użytych materiałów oraz dokumentację powykonawczą. Zamawiający ustala termin wykonania Etapu II zadania na 90 dni od daty zawarcia umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.12.21 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe WAGRA Kuczyńska Grażyna
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe WAGRA Kuczyńska Grażyna
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe WAGRA, ul. Poznańska 186, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300855,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 360390,00
Oferta z najniższą ceną: 360390,00 / Oferta z najwyższą ceną: 799500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Realizacja usług terapeutycznych w ramach programu "Za życiem" - edycja III.
- Remonty poboczy ,korpusu i skarp drogi, chodników, ścieżek rowerowych, oraz elementów odwodnienia na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie w okresie 48 miesięcy
- D/20/2024/A Zakup aparatury dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa samochodu osobowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu
- TP.D.ZDL.26.24 Zakup wraz z dostawą strzykawko-probówek wraz z akcesoriami systemu zamkniętego pobierania krwi
- WIW.DA.272.10.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy torowisk tramwajowych w podziale na 3 zadania
- Przebudowa dróg gminnych na terenie gm. Pawłosiów
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę / przebudowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi powiatowej nr 1111G na odcinku Włynkówko (od skrzyżowania z DK21) Strzelino w gminie Redzikowo
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla inwestycji drogowych
- Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Laski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.