eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Dostawa i montaż trzech kompletów wiat przystankowych z gablotami oraz jednego kompletu gabloty na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zakup i montaż wiat przystankowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-18

Ostrów Wielkopolski: Dostawa i montaż trzech kompletów wiat przystankowych z gablotami oraz jednego kompletu gabloty na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zakup i montaż wiat przystankowych
Numer ogłoszenia: 310972 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski , Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż trzech kompletów wiat przystankowych z gablotami oraz jednego kompletu gabloty na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zakup i montaż wiat przystankowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż trzech kompletów wiat przystankowych z gablotami oraz jednego kompletu gabloty na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zakup i montaż wiat przystankowych. I. Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę i montaż w określonych przez zamawiającego lokalizacjach 3 kpl. wiat przystankowych z gablotami (1 kpl. typ A, 2 kpl. typ B) oraz 1 kpl gabloty. Montaż obejmuje również wszelkie niezbędne prace związane z doprowadzeniem do stanu używalności miejsc montażu, w tym uprzątnięcie terenu oraz obróbkę nawierzchni chodnika. Zamówienie nie obejmuje demontażu i utylizacji istniejącej wiaty. II. Parametry wiat przystankowych: a) Wiata typu A - wiata oszklona (wąska): Długość przy podstawie 4000 do 4100 mm Szerokość przy podstawie 500 mm Wysokość do linii dachu 2100 do 2200 mm Gablota jednostronna montowana na tylnej ściance wiaty, podświetlana Daszek Długość : 4600 do 4700 mm, Szerokość : 1000 mm b) Wiata typu B - wiata oszklona (cofnięty słupek) : Długość przy podstawie 2600 do 2700 mm Szerokość przy podstawie 980 do 990 mm Wysokość do linii dachu 2100 do 2200 mm Gablota jednostronna montowana na tylnej ściance wiaty, podświetlana Daszek Długość : 3300 do 3400 mm, Szerokość : 1900 do 2000 mm III. Ogólne wymagania dla wiat: 1) konstrukcja wiat określonych w pkt 3.2. : profile stalowe o zamkniętych przekrojach, tj. słupki pionowe o min. wym. 40 x 40 x 2 mm, belka pozioma dolna i belka pozioma górna o min. wym. 80 x 40 x 2 mm, 2) profile ze stali ocynkowanej ogniowo, malowane proszkowo w kolorze : 7042 RAL, 3) konstrukcja wiat mocowana do betonowych fundamentów konstrukcyjnie dostosowanych do oferowanej wiaty, 4) dach wiaty w kształcie łuku, pokryty przyciemnianym poliwęglanem komorowym o grubości 4,5 mm, wystający poza obrys podstawy wiaty, dach winien posiadać odprowadzenie wody - dwie rynny, 5) przeszklenie ścian wiaty: szkło bezpieczne grubości 5 - 8 mm, mocowane do konstrukcji wiaty, sposób montażu szyb uniemożliwiający wyciągnięcie szyb przez osoby nie uprawnione, 6) gablota aluminiowa jednostronna przeszklona, parametry jak w pkt. 3. Gablota wyposażona w podświetlenie LED (świadectwo bezpieczeństwa CE należy dołączyć do oferty). 7) siedziska drewniane lakierowane na długości wiaty umożliwiającej swobodne otwieranie gablot, stanowiące integralną część wiaty. IV. Parametry gabloty (jednostronnej): 1) gablota wykonana z systemowych profili aluminiowych lakierowana proszkowo na kolor 7042 RAL, 2) wymiary zewnętrzne : a) szerokość, wysokość : 1290x1924 mm, b) głębokość gabloty : 90 mm (+/- 10 mm). Gablota zamontowana zostanie na tylnej ściance wiaty typu MERKURY 2005 ST firmy BUDOTECHNIKA Sp. z o.o. z Pilchowic. 3) drzwi otwierane na bok (lewe), mocowane do ościeżnicy za pomocą zawiasów wewnętrznych ze stali zewnętrznej, wyposażone w uniwersalny zamek na wklęsły klucz trójkątny (konstrukcja musi uniemożliwiać podważenie języka zamka od strony zewnętrznej gabloty), 4) drzwi w gablocie przeszklone szybą hartowaną o grubości 5 mm, osadzone za pomocą uszczelek, w aluminiowej ramce z systemowych profili aluminiowych, w ościeżnicy uszczelki chroniące wnętrze gabloty przed przedostawaniem się pyłów i wody, 5) gablota wyposażona w matówkę z PMMA rozpraszającego światło o grubości 4 mm, umożliwiającą zawieszenie na uchwytach pozwalających na szybki demontaż, 6) gablota wyposażona w podświetlenie LED zapewniające jednorodne podświetlenie - instalacja elektryczna na 230 V z wyłącznikiem różnicowo - prądowym, (świadectwo bezpieczeństwa CE należy dołączyć do oferty). V. Do oferty należy załączyć: 1) kartę katalogową oferowanej wiaty - wiata winna być zwymiarowane dla sprawdzenia parametrów określonych w pkt 3.2. (dodatkowo załączyć wymiarowanie fundamentów), 2) kartę katalogową oferowanej gabloty - gablota winna być zwymiarowane dla sprawdzenia parametrów określonych w pkt 3.4. 3) certyfikat bezpieczeństwa gablot posiadających podświetlenie LED, 4) certyfikat zgodności Zakładowej Kontroli Produkcji.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.21 - Wiaty autobusowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował dostawę i montaż co najmniej trzech wiat przystankowych. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia i dokumentów, o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w pkt 3 SIWZ, wykonawca składa także: a) karty katalogowe oferowanych wiat przystankowych (obejmujące wymiarowanie wiat i fundamentów), b) kartę katalogową oferowanej gabloty, c) certyfikaty bezpieczeństwa gablot posiadających podświetlenie LED, d) certyfikaty zgodności Zakładowej Kontroli Produkcji dla konstrukcji wiat

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt III.3.2., może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. W tym celu, składa w formie oryginału pisemne zobowiązanie (załącznik nr 7 do SIWZ) lub inne oświadczenie podmiotów, które oddają do dyspozycji wykonawcy te zasoby na potrzeby wykonania zamówienia. W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 7 do SIWZ, przedstawia w ofercie inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: a) zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby dot. posiadania wiedzy i doświadczenia, b) wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, c) zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, d) wskazywać, co zostanie powierzone oraz zawierać opis, w jaki sposób wykonawca będzie rzeczywiście korzystał z tego zasobu w trakcie realizacji zamówienia. 2. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt III.4.1. SIWZ na spełnienie warunków, o których mowa w pkt III.3. SIWZ mogą zostać złożone wspólnie, natomiast dokumenty wymienione w pkt III.4.2. i III.4.3. SIWZ potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz dokument wymieniony w pkt III.4.4. SIWZ dot. przynależności do grupy kapitałowej, składa oddzielnie każdy z podmiotów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin wykonania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami). 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy, a zmiana ta polega na dostosowaniu jej postanowień do zmienionych przepisów i realizacji celu umowy, 2) w przypadku wystąpienia konieczności bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy na zasadach przewidzianych w ustawie - Prawo zamówień publicznych, wówczas zmiana ta polega na dostosowaniu postanowień umowy do realizacji tego celu (bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy). 3) zmiany terminu realizacji umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia prac, w następujących sytuacjach: a) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, b) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, d) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, wówczas przedłużony termin realizacji uwzględniać będzie czas przez który niemożliwe było prowadzenie prac, jak i okres w którym nie może nastąpić ich wznowienie ze względów pogodowych, e) w sytuacji, jeżeli z powodu warunków atmosferycznych wykonanie robót mogłoby grozić powstaniem szkody, f) w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub normami technicznymi, zgłoszonych na piśmie przez Wykonawcę - przedłużony termin realizacji uwzględniać będzie czas przez który niemożliwe było prowadzenie prac, jak i okres w którym nie może nastąpić ich wznowienie ze względów pogodowych, 4) zmiany w zakresie sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach: a) wystąpienia na obszarze, na którym będą prowadzone prace warunków odbiegających w sposób istotny, od opisanych w SIWZ, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, b) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy, przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub wytyczne wydane przez uprawniony organ, c) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji umowy odpowiednio w przypadkach określonych w ust. 2 pkt 4. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian do niniejszej umowy jest potwierdzenie powstałych okoliczności, w formie opisowej i właściwie umotywowanej zaakceptowanej przez obie strony umowy oraz sporządzenie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony umowy, pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2015 godzina 15:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.