eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa leków do apteki szpitalnej WZLP w Olsztynie Nr sprawy:ZP-3321-11/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-13

Olsztyn: Dostawa leków do apteki szpitalnej WZLP w Olsztynie Nr sprawy:ZP-3321-11/08
Numer ogłoszenia: 310967 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie , Aleja Wojska Polskiego 35, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6785353, 6785300, faks 089 6785300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków do apteki szpitalnej WZLP w Olsztynie Nr sprawy:ZP-3321-11/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów leczniczych do apteki szpitalnej Wojewódzkiego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie przy Alei Wojska Polskiego 35 - zgodnie z niniejszą SIWZ, CPV - 33600000-6.Dopuszcza się składanie ofert częściowych, ale tylko na całe pakiety - 5 pakietów. Pełne zestawienie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2. Zamawiający podaje wielkość opakowań, umożliwiając obiektywną ocenę. W przypadku dysponowania innymi opakowaniami należy przeliczyć wartość posiadanego opakowania do wartości opakowania przedstawionego przez Zamawiającego. Ilość opakowań należy przeliczyć podając pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę. Zaleca się aby opakowania nie odbiegały znacznie od zaproponowanych, aby możliwe było zamawianie danego asortymentu partiami. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, odpowiedniki zarejestrowane w Polsce. W przypadku, jeżeli żądany przez Zamawiającego lek na dzień złożenia oferty nie jest już produkowany a nie ma innego leku równoważnego należy nanieść adnotację o zaprzestaniu produkcji oraz wpisać w formularzu ostatnią jego cenę, tak aby zamawiający miał możliwość sprawiedliwej oceny ofert. UWAGA !!! Po wyborze najkorzystniejszej oferty a przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do dostarczenia Kart charakterystyk produktu leczniczego. Jakość przedmiotu zamówienia zgodna z obowiązującymi normami jakości..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.600,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy sześćset złotych 00/100),w tym:Pakiet Nr 1 4 900,00 zł, Pakiet Nr 2 700,00 zł, Pakiet Nr 3 200,00 zł, Pakiet Nr 4 4 000,00 zł, Pakiet Nr 5 800,00 zł SUMA:10 600,00 zł. 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości odpowiadającej odpowiednim częściom zamówienia, do którego Wykonawca składa swoją ofertę w postaci przewidzianej w ustawie. W przypadku, kiedy Wykonawca składa ofertę do kilku pakietów, należy wpłacić sumę wadiów poszczególnych pakietów. 2.Wadium gotówkowe winno być wpłacone na konto: Nordea Bank Polska S.A. 08 1440 1101 0000 0000 0802 5568 (z dopiskiem w treści jakiego postępowania dotyczy) 3. Kserokopia dowodu wpłaty winna być dołączona do oferty. 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego uznana za nieważną i odrzucona.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie wykluczeni na podstawie art. 24 cytowanej ustawy, nie mający zaległości podatkowych w uiszczaniu opłat i składek ZUS, oraz spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający sprawdzi w dostarczonych, wymaganych dokumentach, których wykaz Zamawiający zamieszcza w pkt. VI SIWZ, czy Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia, przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą (nie uzupełnią na żądanie) oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z oświadczeniami + elektroniczna wersja załącznika nr 2 (dyskietka lub płyta) w zakresie pakietów, z którymi Wykonawca przystępuje do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument i 1 elektroniczną wersję zał. nr 2. 2)Wypełnione i podpisane oświadczenie. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. 3)Wszystkie leki, muszą posiadać świadectwa rejestracji wydane przez MZiOS ważne na czas trwania umowy przetargowej. W ofercie podajemy numer świadectwa rejestracji wydanego przez MZ i datę jego ważności. Zamawiający żąda załączenie oświadczenia o posiadaniu w/w świadectw i udostępnienia ich na żądanie Zamawiającego. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4)Koncesje, zezwolenia lub licencje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie sprzedaży leków. Wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. 5)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. 6)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. 7)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. 8)Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. 9)Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. 10)Sprawozdania finansowego (bilans, rachunek zysków i strat za lata 2004/2005, 2005/2006, 2006/2007), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk, gotówkę, zapasy oraz należności i zobowiązania (różnorodne zobowiązania krótkoterminowe wobec dostawców, budżetu, pracowników, banku itp.) - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Sprawdzany będzie w każdym roku wskaźnik bieżącej płynności finansowej, wskaźnik ten nie może być niższy niż 1,0 (bieżące aktywa/bieżące zobowiązania). W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. 11)Polisa lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż wartość zamówienia brutto. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z wykonawców. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 12)Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej 5 dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w ilości odpowiadającej zrealizowanym dostawom - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 13)Projekt umowy - zaakceptowany i parafowany wzór umowy, której wzór stanowi dodatek do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 14)Dowód wniesienia wadium W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 15)Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, jeżeli ich udział w realizacji zamówienia przewiduje Wykonawca. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia winien złożyć stosowne oświadczenie. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzlp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego,10-228 Olsztyn, al. Wojska Polskiego 35, drogą pocztową, osobiście, lub pobrać ze strony www.wzlp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego,10-228 Olsztyn, al. Wojska Polskiego 35 - pok 39 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów leczniczych do apteki szpitalnej Wojewódzkiego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie przy Alei Wojska Polskiego 35 - zgodnie z niniejszą SIWZ, CPV - 33600000-6..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów leczniczych do apteki szpitalnej Wojewódzkiego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie przy Alei Wojska Polskiego 35 - zgodnie z niniejszą SIWZ, CPV - 33600000-6..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów leczniczych do apteki szpitalnej Wojewódzkiego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie przy Alei Wojska Polskiego 35 - zgodnie z niniejszą SIWZ, CPV - 33600000-6..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów leczniczych do apteki szpitalnej Wojewódzkiego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie przy Alei Wojska Polskiego 35 - zgodnie z niniejszą SIWZ, CPV - 33600000-6..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów leczniczych do apteki szpitalnej Wojewódzkiego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie przy Alei Wojska Polskiego 35 - zgodnie z niniejszą SIWZ, CPV - 33600000-6..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.