Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nidzica: przebudowa drogi powiatowej Nr 1538 N Sątop - Sławka Mała - Szerokopaś - Nidzica dł. 1,170 km Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, do kontaktów: Bonisławska Bożena, ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252313 wew. 37, fax 089 6254129, e-mail: pzdnidzica@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bippowiatnidzicki.pl (jednostki organizacyjne powiatu) Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; drogi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej Nr 1538 N Sątop - Sławka Mała - Szerokopaś - Nidzica dł. 1,170 km. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga powiatowa Nr 1538 N na odcinku Sławka Mała - dr. woj. Nr 538. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1538 N Sątop - Sławka Mała - Szerokopaś - Nidzica dł. 1,170 km 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymaga się 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza kwotę 60 000 EURO i jest mniejsza od kwoty 5 278 000 EURO. Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1538 N Sątop - Sławka Mała Szerokopaś - Nidzica (stary Nr 26734 Nidzica - Szerokopaś - Sławka Mała - Sątop w lokalizacji od km 8+900 do km 10+070 dł. 1,170 km. ) na odcinku Sławka Mała - dr. woj. Nr 538. W ramach przebudowy drogi planuje się wykonanie następujących prac: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - podbudowa z kruszywa łamanego, - nawierzchnia z betonu asfaltowego, - pobocza z kruszywa naturalnego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 09.07.2007; lub data zakończenia: 15.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 12.000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) i powinno być wniesione w terminie do dnia 20.06. 2007 r. do godz. 9:00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a) Kierownik budowy (1 osoba) - wymagane kwalifikacje zawodowe : 2 lata na stanowisku kierownika budowy ,doświadczenie w zakresie dróg - posiadanie uprawnień budowlanych i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, o dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i transportu: a) Rozkładarka mas bitumicznych z lekktronicznym sterowaniem - 1 szt., b) Walec statyczny samojezdny 10 -15 Mg - 2 szt. c) Walec samojezdny ogumiony 15 Mg - 1 szt. d) Samochód samowyładowczy (5-10,10-15 t) - Wg potrzeb technologicznych. 3) Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (związanych z przebudową dróg o dł. min. 1,0 km każde ). 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dysponują własnymi środkami finansowymi ( dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) w wysokości 800.000,00 zł. ,oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 tys.zł. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy. 6) Udzielą gwarancji na okres 36 miesięcy, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania tych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą" spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych wart. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na zał. Nr 1): b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie; (na zał. Nr 2 ) b) wykaz sprzętu ( narzędzi i urządzeń) niezbędnego do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje wykonawca na załączniku nr 3 , c) Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (na zał. Nr 4 ) - dołączyć kserokopię uprawnień oraz kserokopię przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: a) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Akceptowany projekt umowy. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków określone wart. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał. Nr 5)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatnidzicki.pl (jednostki organizacyjne powiatu). Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2007, godzina 09:45, Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pokój Nr 9, I piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007.
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- Sukcesywna dostawa ryb, mrożonek, mięsa i prod. mięsno-wędliniarskich, mleczarskich oraz różnych prod. spożywczych do 5 placówek oświatowych w okresie od VII do XII 2024 r. na terenie miasta Nidzica
- Remont budynku BASZTY przy ul. Murarskiej 4 w Nidzicy
- Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców oraz jaj do 5 placówek oświatowych w okresie od VII do XII 2024 r. na terenie miasta Nidzica
- "Kompleksowe dostawy energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nidzicy na lata 2025-2026"
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycja w infrastrukturę drogową, szansą na poprawę jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów w Gminie Ogrodzieniec
- Budowa obiektu usługowo-handlowego wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby marketu ALDI zlokalizowanego przy ul. Ks. Dr Władysława Łęgi, na terenie działki niezabudowanej o nr 378/4, obręb 132
- Budowa chodnika wzdłuż ulicy Strzelców Bytomskich od Domu Seniora do granicy z Gminą Tarnowskie Góry
- Budowa drogi wraz z oświetleniem w m. Brzozówiec
- Remont drogi gminnej nr 115331E Esterka
- "Wykonanie drogi pożarowej wraz z nawrotnicą i kanalizacją"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.