eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przeprowadzenie kursu ECDL CAD oraz kursu ECDL CORE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-22

Poznań: Przeprowadzenie kursu ECDL CAD oraz kursu ECDL CORE
Numer ogłoszenia: 310910 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej , ul. Jawornicka 1, 60-161 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6606600, faks 061 6606601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu ECDL CAD oraz kursu ECDL CORE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Przeprowadzenie kursu ECDL CAD oraz kursu ECDL CORE Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): NAZWA Słownictwo główne Przedmiot główny Usługi szkolenia komputerowego 80533100-0 2 Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć ECDL CORE (6 grup 10 osobowych x 90 godzin zajęć dla każdej grupy, łącznie =540 godz.) oraz ECDL CAD (3 grupy 10 osobowe x 50 godzin zajęć dla każdej grupy, łącznie =150 godz.) 3 Program zajęć dla ECDL CORE: 1) kurs przygotowujący do egzaminu ECDL obejmuje opisane poniżej wybrane etapy; po każdym etapie należy przeprowadzić egzamin ECDL; po zdaniu siedmiu egzaminów uczestnik musi otrzymać Certyfikat ECDL Core: a) Podstawy technik informatycznych b) Użytkowanie komputerów c) Przetwarzanie tekstów d) Arkusze kalkulacyjne e) Bazy danych f) Grafika menedżerska i prezentacyjna g) Usługi w sieciach informatycznych 2) Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych musi poświadczyć, że uczestnik zdał: a) 1 teoretyczny egzamin sprawdzający wiedzę w zakresie podstawowych pojęć technologii informatycznej i b) 6 egzaminów praktycznych sprawdzających umiejętność wykorzystania komputera. 3) Każdy z 60 uczestników kursu musi uzyskać Certyfikat ECDL CORE zdając praktyczny egzamin zewnętrzny przed Polskim Towarzystwem Informatycznym. 4) Cena kursu musi obejmować wydanie plastikowej wersji certyfikatu dla 60 uczestników wraz ze zdjęciem osoby, która uzyskała certyfikat, przypominającej prawo jazdy. 5) Wykonawca zobowiązany jest do: a) prowadzenia list obecności na zajęciach, b) przedłożenia zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających zdanie egzaminu zewnętrznego przed Polskim Towarzystwem Informatycznym, przez każdego z 60 uczestników; dokumenty winny być złożone w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 6) Zajęciami ECDL CORE objętych jest 60 uczniów klas I-III uczęszczających do PCEUiP. Zajęcia komputerowe mają na celu przygotowanie wyżej wymienionych osób do uzyskania certyfikatu ECDL Core. 7) Na zakończeni przygotowanie do egzaminu zewnętrznego po którym uczestnicy otrzymają certyfikat i zostaną dopuszczeni do egzaminu zewnętrznego przed Polskim Towarzystwem Informatycznym. Wykonawca zobligowany jest do zorganizowania i przeprowadzenia w terminie do 18 stycznia 2013r. egzaminów zewnętrznych przed Polskim Towarzystwem Informatycznym. 8) Zamawiający posiada własne Laboratorium Edukacyjne ECDL w sali 203 przy ul. Jawornickiej 1, w którym będą odbywać się egzaminy. Status Laboratorium został potwierdzony stosownym certyfikatem nadanym przez Polskie Towarzystwo Informatyczne w dniu 05.11.2010 nr PL-LAB0294. PCEUiP udostępnia nieodpłatnie w ramach niniejszego zamówienia wyżej wymienione Laboratorium, inne sale dydaktyczne i sprzęt komputerowy niezbędny do przeprowadzenia zajęć. Wykonawca zobowiązany jest do zakupienia kompletu podręczników (Literatura wspomagająca przygotowanie do egzaminów ECDL CORE dla wszystkich modułów) i urządzenia pamięci przenośnej USB typu Pendrive (min. 4GB) dla każdego z uczniów uczestniczących w kursie. 4 Program zajęć dla ECDL CAD: 1) Kurs ma na celu przygotowanie 30 uczniów PCEUiP do zdania egzaminu ECDL CAD obejmującego swym zakresem umiejętności wykorzystania narzędzi CAD do tworzenia rysunków dwuwymiarowych (2D). Każdy z 30 uczestników kursu musi uzyskać Certyfikat ECDL CAD zdając praktyczny egzamin zewnętrzny przed Polskim Towarzystwem Informatycznym. 2) Cena kursu musi obejmować wydanie plastikowej wersji certyfikatu dla 30 uczestników wraz ze zdjęciem osoby, która uzyskała certyfikat, przypominającej prawo jazdy. 3) Wykonawca zobowiązany jest do: a) prowadzenia list obecności na zajęciach, b) przedłożenia zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających zdanie egzaminu zewnętrznego przed Polskim towarzystwem Informatycznym przez każdego z 30 uczestników; dokumenty winny być złożone w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 4) Zajęciami ECDL CAD objętych jest 30 uczniów klas I-III uczęszczających do PCEUiP. Zajęcia komputerowe mają na celu przygotowanie wyżej wymienionych osób do uzyskania certyfikatu ECDL CAD. 5) Na zakończenie zajęć z każdego modułu należy przygotować test wewnętrzny potwierdzający przygotowanie do egzaminu zewnętrznego po którym uczestnicy otrzymają certyfikat i zostaną dopuszczeni do egzaminu zewnętrznego przed Polskim Towarzystwem Informatycznym. Wykonawca zobligowany jest do zorganizowania i przeprowadzenia w terminie do 18 stycznia 2013r. egzaminów zewnętrznych przed Polskim Towarzystwem Informatycznym. 6) Zamawiający posiada własne Laboratorium Edukacyjne ECDL w sali 203 przy ul. Jawornickiej 1, w którym będą odbywać się egzaminy. Status Laboratorium został potwierdzony stosownym certyfikatem nadanym przez Polskie Towarzystwo Informatyczne w dniu 05.11.2010 nr PL-LAB0294. PCEUiP udostępnia nieodpłatnie w ramach niniejszego zamówienia wyżej wymienione Laboratorium, inne sale dydaktyczne i sprzęt komputerowy niezbędny do przeprowadzenia zajęć. Wykonawca zobowiązany jest do zakupienia kompletu podręczników (Literatura wspomagająca przygotowanie do egzaminów ECDL CAD dla wszystkich modułów) i urządzenia pamięci przenośnej USB typu Pendrive (min. 4GB) dla każdego z uczniów uczestniczącego w kursie. 7) Zadanie zrealizowane zostanie w salach dydaktycznych, udostępnionych nieodpłatnie przez PCEUiP. 5 Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia dla każdego z uczestników zaświadczenia o ukończonym kursie, zawierającego dane osobowe uczestnika tematykę zajęć z podziałem na ilość godzin szkoleniowych. 6 Zajęcia odbywały się będą 2 lub 3 razy w tygodniu po 4 godz. dziennie. 7 Zamawiający opracował wstępny harmonogram prowadzonych zajęć, ostateczna wersja zostanie uzgodniona z wybranym wykonawcą najpóźniej w dniu następnym po podpisaniu umowy. 8 Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testów sprawdzających poziom wiedzy przed zajęciami i po odbytym szkoleniu. 9 W trakcie realizacji zajęć Wykonawca zobligowany jest do stosowania Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 04.02.2009 dostępnych na stronie internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu: www.efs.wup.poznan.pl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa_tysiące_złotych 00/100). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 96 1050 1520 1000 0023 5031 6374 na przelewie należy umieścić informację Wadium - ECDL COR i CAD 1) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - POZNAŃSKIE CENTRUM EDUKACJI USTAWICZNEJ I PRAKTYCZNEJ ul. Jawornicka 1, 60-161 Poznań, pok. sekretariat, w terminie do dnia 30 sierpnia 2012r. do godziny14:00. 2) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium. 3) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt. 2 SIWZ. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 6. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5 ppkt. 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: dysponuje przynajmniej trzema osobami, w tym dwie do prowadzenia zajęć ECDL CORE oraz jedna do ECDL CAD, a każda z nich przeprowadziła szkolenia w zakresie odpowiednio ECDL CORE lub ECDL CAD przynajmniej dla trzech grup

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ponadto obok dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ; 2) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; 3) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wyżej - przez Wykonawcę. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów określonych art. 26 ust. 2b, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 4. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) obniżenie wynagrodzenia, gdy zmiana zostanie spowodowana zmniejszeniem zakresu wykonanych prac i jest korzystna dla Zamawiającego, 2) termin realizacji -- w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, związanych z obecnością kandydatów w szkoleniach, 3) zmiany osobowe -- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem. 4) zmiany w zakresie ilości osób egzaminowanych, jeżeli są konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub są korzystne dla Zamawiającego i nie powodują zwiększenia wynagrodzenia. 5) nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych: a) zmiana harmonogramu, b) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjna Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), c) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznańskie Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej, ul. Jawornicka 1, 61-161 Poznań, pok. sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2012 godzina 14:00, miejsce: Poznańskie Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej, ul. Jawornicka 1, 61-161Poznań, pok. sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Człowiek - najlepsza inwestycja Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego . Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.