eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-15

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 31087 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Tele- i Radiotechniczny , ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6192241, 6192512, faks 022 6192947, 6192512.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itr.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo - rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. 2. Zamówienie składa się z trzech części. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Szczegółowy opis dostawy został przedstawiony w formularzu cennika ofertowego i konfiguracji (specyfikacji) sprzętu załączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, przy czym wykonawca obowiązany jest wykazać, zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, że proponowane przez niego zamienniki są równoważne sprzętowi komputerowemu (oprogramowaniu) określonemu przez Zamawiającego, tj. posiadają co najmniej takie same parametry techniczne i funkcjonalne oraz będą prawidłowo współpracować w instalacjach zamawiającego. W tym celu wykonawca załącza do oferty specyfikacje techniczne, karty katalogowe lub inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanego sprzętu. Miejscem dostawy jest siedziba zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 38.65.21.00-1, 48.62.00.00-0, 48.46.00.00-0, 30.23.13.10-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww warunek za spełniony, jeśli wykonawcy wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (dostawy) odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia powyższego, wykonawcy mają obowiązek przedłożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt III.4) lub III.6).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww warunek za spełniony, jeśli wykonawcy wykażą, że dysponują serwisem i wsparciem technicznym do oferowanego sprzętu (oprogramowania). W celu potwierdzenia powyższego, wykonawcy mają obowiązek przedłożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt III.4) lub III.6).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie potwierdzającego spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez zamawiającego. 2. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych - specyfikacje techniczne, karty katalogowe lub inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanego sprzętu komputerowego (oprogramowania), potwierdzające jego równoważność ze sprzętem określonym przez zamawiającego

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje serwisem i wsparciem technicznym do oferowanego sprzętu (oprogramowania). 2. W przypadku, gdy wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, składa ponadto pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itr.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: ryszard.makarski@itr.org.pl oraz siedziba zamawiającego pok. 135.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2010 godzina 13:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pok. 135.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tytuł projektu: Opracowanie nowej generacji czujnika wodoru i jego związków do zastosowań w warunkach ponadnormatywnych. Nr UDA-POIG.01.03.01-14-071/08-00. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami (w godz. 730 - 1530 ) są: Ryszard Makarski, e-mail: ryszard.makarski@itr.org.pl tel./fax: 22 619-25-12, tel.: 22 619-22-41 w. 184, Michał Kalicki, tel./fax: 22 619-25-12, 22 619-22-41 w. 184, (0)601-172-687.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cz. I zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. I zamówienia: 1) zestaw komputerowy typ A - szt. 4, 2) zestaw komputerowy typ B - szt. 1, 3) zestaw komputerowy typ C - szt. 1. Szczegółowy opis dostawy został przedstawiony w formularzu cennika ofertowego i konfiguracji (specyfikacji) sprzętu załączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.62.00.00-0, 30.23.13.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cz. II zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. II zamówienia: 1) notebook typ A - szt. 4, 2) notebook typ B - szt. 1, 3) drukarka typ A - szt. 2, 4) drukarka typ B - szt. 1, 5) zasilacz UPS typ A - szt. 4, 6) notebook typ C - szt. 1, 7) projektor typ A - szt. 1. Szczegółowy opis dostawy został przedstawiony w formularzu cennika ofertowego i konfiguracji (specyfikacji) sprzętu załączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 38.65.21.00-1, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cz. III zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. III zamówienia: 1) oprogramowanie typ A - szt. 1 Szczegółowy opis dostawy został przedstawiony w formularzu cennika ofertowego i konfiguracji (specyfikacji) sprzętu załączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.46.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.