Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-03
Olsztyn: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego użytku. NZP-45/10/10
Numer ogłoszenia: 310807 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie , al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5398241, 5398218, faks 089 5398111, 5398218.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego użytku. NZP-45/10/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku wymienionego w ogłoszeniu i szczegółówo opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.24-0, 33.15.71.10-9, 33.14.12.00-2, 33.14.16.00-6, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.13.21-6, 33.14.13.23-0, 33.17.10.00-9, 33.16.80.00-5, 33.14.16.15-4, 33.15.14.00-7, 33.69.40.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień; Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ww. warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ww. warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ww. warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ww. warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ww. warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Do oferty należy załączy: 1. Oświadczenie, iż oferowane wyroby medyczne spełniają wymagania zasadnicze określone dla tych wyrobów we właściwych przepisach oraz są dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. 2. Opisy (katalogi, ulotki informacyjne) w języku polskim dotyczące zaoferowanych wyrobów - w zakresie wskazanych w Specyfikacji (formularzu cenowym)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian wskazano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWIA z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie
Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWIA z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dreny typu Penrosa 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: _1. Maska tlenowa dla dorosłych -200szt. _2. Maska tlenowa z rezerwuarem i drenem -1500 szt. _3. Maska tlenowa z nebulizatorem -500 szt. _4. Maska tlenowa z nadmuchiwaną poduszką -200 szt. _5. Rurka ustno - gardłowa Guedela -1300 szt. _6. Przewód tlenowy -350 szt. _7. Zestaw do pobierania próbek z wydzieliny z oskrzeli -240 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.15.71.10-9, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Precyzyjny regulator przepływu do płynów infuzyjnych i lipidów -3000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.14.16.24-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ oddechowy podstawowy 7 - dniowy dla dorosłych, do respiratorów -150 szt. Układ oddechowy z workiem 2-3 litrowym do aparatów do znieczuleń -30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Elastyczna osłona uchwytu lampy operacyjnej -900 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Silikospray 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oddechowy do respiratorów, mechaniczny -2500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedłużenie martwa przestrzeń, proste -1 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zagłębnik przeznaczony do żywienia do-żołądkowego lub dojelitowego -50 szt. 2. Przyrząd typu Flocare do żywienie dojelitowego w wersji pompy Flocare 800, do butelek, wolny od DEHP (Flocare przyrząd P/B pompa-butelka) -320 szt. 3. Przyrząd typu Flocare do żywienia dojelitowego w wersji pompy Flocare 800, do opakowań miękkich typu pack, wolny od DEHP (Flocare przyrząd P/P pompa-pack) - 680szt. 4. Zagłębnik gastrostomijny -40 szt. 5. Przyrząd typu Flocare do żywienia dojelitowego w wersji grawitacyjnej, do butelek, -120 szt. 6. Przyrząd typu Flocare do żywienia dojelitowego w wersji grawitacyjnej -150 szt. 7. Zestaw do założenia jejunostomii w czasie operacji na jamie brzusznej -2 szt. Wskazane nazwy handlowe są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu dostawy z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący; w związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne do przedmiotu zamówienia przedstawionego powyżej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.24-0, 33.14.16.41-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Butelka płaska do odsysania ran operacyjnych 400ml - 1400szt. 2. Butelka płaska do odsysania ran operacyjnych 250ml - 200szt. 3. Kateter do odsysania ran operacyjnych typu REDON - 1500szt. 4. Dren brzuszny - 700 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: _1.Zestawy do znieczuleń podpajęcz. z igłą STANDARD w rozmiarze: 22Gx90mm 25Gx90mm, 26Gx90mm, 27Gx90mm -550 szt.; _2. Zestawy do znieczuleń podpajęcz. z igłą PENCIL POINT 25Gx90mm, 26Gx90mm, 27Gx90mm -450 szt.; _3. Igły do znieczuleń podpajęcz. STANDARD w rozmiarze: 18Gx90mm, 19Gx90mm, 22Gx90mm -450 szt.; _4. Igła do znieczuleń podpajęcz. P.P. 22Gx90mm- 20szt.; _5. Igły do znieczuleń podpajęcz. P.P. rozmiary: 25Gx120mm, 26Gx120 mm z igłą prowadzącą 20Gx38mm- 20 szt.; _6. Igła do znieczuleń podpajęcz. P.P. w rozmiarze: 25Gx90 mm, 26Gx90mm, 27Gx90mm, igła prowadząca 20Gx38mm -350 szt.; _7. Igła do znieczuleń podpajęcz. STANDARD 25Gx90mm, 26Gx90mm, 27Gx90mm, igła prowadząca 20Gx38mm -320 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.21-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: _1. Dreny thoraflow do zestawów dwubutlowych -125szt.; _2. Kateter do drenażu klatki piersiowej bez trokara -125 szt.; _3. Kateter do drenażu klatki piersiowej z trokarem-100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do bezpiecznej punkcji klatki piersiowej -150 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: _1. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń z cewnikiem dwukanałowym -400 szt. _2. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń z cewnikiem trójkanałowym -280 szt. _3. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń z cewnikiem dwukanałowym z powłoką antybakteryjną - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. klipsy do wielorazowej klipsownicy Aesculap; w opakowaniu 12 magazynków po 8 klipsów- 14 op.; _2. klipsy do wielorazowej klipsownicy Challenger TI-P Aesculap; w opakowaniu 12 magazynków po 8 klipsów i naboje z CO2 -21 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: pakiet nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: _1. Wkłady jednorazowe do ssaka 2000ml -4100 szt. _2. Wkłady jednorazowe do ssaka (1000 - 1200ml) - 600 szt. _3. Pojemniki wielorazowe do wkładów z poz. 1 - 60 szt. _4. Pojemniki wielorazowe do wkładów z poz. 2 - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: _1. Dren łączący z końcówką żeńską, długość : (300 -310 cm) - 2100 szt. _2. Dren łączący z końcówką żeńską, długość : (200 - 210 cm)- 2700 szt.; _3. Łącznik prosty do drenów -250 szt.; _4. Łącznik prosty do drenów -400 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aparat do pompy LC-4 firmy Abbot -100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.24-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: pakiet nr 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Strzykawka do gazometrii, do pobierania krwi tętniczej samonapełniająca się -1000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: pakiet nr 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igły biopsyjne do pistoletu Bard Magnum -100 szt. 2. Igła Chiba lub równoważna do biopsji tkanek miękkich - 60szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.23-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: pakiet nr 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Drut naprowadzający do haczykowania piersi, typu GHIATAS 20G -10 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: pakiet nr 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemniki transportowe do moczu -2 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.15-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: pakiet nr 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaczka męska plastikowa 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.15-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: pakiet nr 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Koc przeciwwstrząsowy, folia NRC, termoizolacyjna, zabezpieczająca poszkodowanego przed utratą ciepła lub nadmiernym nagrzaniem- 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: pakiet nr 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykroje typu Efficast wykonane z materiału ORFIT podatnego na kształtowanie i dopasowywanie do anatomii pacjenta wykorzystywane w leczeniu radiacyjnym (lub równoważne) _a. na głowę Efficast 35763/2MA -100 szt.; _b. na głowę i szyję Efficast 35764/2MA - 170 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.15.14.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: pakiet nr 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła do insuliny PEN G 29 0,33 x 12 (pakowane po 100 szt.) - 80 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: pakiet nr 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: _1. Zaworki biopsyjne typu MAJ-210 - 22 op.; _2. Zaworki ssące wielorazowego użytku typu MAJ-207 - 1 szt.; _3. Zaworki biopsyjne typu MB-358 -3 op.; _4. Szczypce biopsyjne uchylne - 1 szt.; _5. Szczypce biopsyjne gastroskopowe - 3 szt.; _6. Szczypce biopsyjne kolonoskopowe -2 szt.; _7. Szczypce biopsyjne uchylne, kolonoskopowe -1 szt.; _8. Szczypce biopsyjne gastroskopowe - 2 szt.; _9. Zestaw zawierający szczotki jednorazowego użytku do czyszczenia kanałów endoskopów -7 op.; _10. Osłona z czarnego tworzywa wielorazowego użytku, do pętli elektrochirurgicznych kolonoskopowych SD-5U i SD-6U - 3 szt.; _11. Pętla do kolonoskopii jednorazowego użytku -4 op.; _12. Pętla elektrochirurgiczna kolonoskopowa SD-5U - 5 szt.; _13. Rękojeść typu SD do pętli elektrochirurgicznych serii SD, papillotomów igłowych serii KD oraz szczypczyków do gorącej biopsji serii FD -1 szt.; _14. Prowadnica typu Linearguide do zabiegów endoskopowych na drogach żółciowych i trzustkowych, giętka, z hydrofilną końcówka - 49 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: pakiet nr 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw przetworników do inwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi i OCŻ -30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: pakiet nr 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: _1. Przyrząd do nabierania leku typu Mini spike plus z filtrem lub równoważny -400 Szt. _2. Dren do przetaczania płynów do pomp infuzyjnych Braun typu oryginal infusomat lub równoważny -400 Szt. _3. Zestaw do nakłucia jamy brzusznej z fiksatorem do cewnika, typu Cystofix CH10 lub równoważny -75 szt. _4. Zestaw do nakłucia jamy brzusznej z fiksatorem do cewnika, typu Cystofix CH15 lub równoważny -50 szt. _5. Zestaw do wysokopróżniowego drenażu ran, 600ml poj. zbiornika- 350 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.14.16.24-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: pakiet nr 30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: _1. Opaska do identyfikacji dla dorosłych -3 000 szt. _2. Osłonki do głowic endowaginalnych -1 500 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: pakiet nr 31.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szybki test ureazowy mokry do wykrywania Helicobacter Pyroli w materiale tkankowym -1000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.69.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: pakiet nr 32:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sterylna szczoteczka do cytologii typu Cervex-Brush z układem włosków rozmieszczonych wachlarzowato o właściwej giętkości, bez ostrych wypustek umożliwiająca pobranie w rozmazie jednocześnie komórek z szyjki macicy, kanału szyjki i strefy transformacji lub równoważna - 2000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: pakiet nr 33.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne do aparatu do hemofiltracji Fresenius Multifiltrate z modułem Ci-Ca: _1. Cewnik silikonowy - 30 szt. _2. Worek filtratu 10L - 25 szt. _3. Zestaw do ciągłej hemodializy typu Multifiltrate Kit Ci-Ca CVHD 1000 - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: pakiet nr 34.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do czyszczenia jamy ustnej i odsysania z narzędziami wyposażonymi w port zamykany kciukiem -350 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa urządzeń, wyposażenia oraz samochodu w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K
- Dostawa sprzętu potrzebnego do modernizacji systemu telewizji przemysłowej CCTV do Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- "Dostawa kompleksowa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego wysokometanowego typu E do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Mrągowie, ul. Przemysłowa 11, 11-700 Mrągowo"
- Dostawa materiałów szewnych oraz zestawów do operacji przepuklin i zestawu do laparoskopii ginekologicznej
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podstawowych wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- 45/TP/ZP/D/2024 Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów parametrów krytycznych wraz z dzierżawą aparatów dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi.
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Dostawa obłożeń pola operacyjnego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. ZOZ/DO/OM/ZP/21/24
- ZP-032_/2024 - "Akcesoria do oksygenatora, wyposażenie lasera wysokoenergetycznego, kleszczyki zaciskowe, uszczelki do trokarów, akcesoria do kruszenia kamieni, taśmy do kinesiotapingu "
- Dostawa materiałów szewnych oraz zestawów do operacji przepuklin i zestawu do laparoskopii ginekologicznej
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.