eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego użytku. NZP-45/10/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-03

Olsztyn: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego użytku. NZP-45/10/10
Numer ogłoszenia: 310807 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie , al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5398241, 5398218, faks 089 5398111, 5398218.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego użytku. NZP-45/10/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku wymienionego w ogłoszeniu i szczegółówo opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.24-0, 33.15.71.10-9, 33.14.12.00-2, 33.14.16.00-6, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.13.21-6, 33.14.13.23-0, 33.17.10.00-9, 33.16.80.00-5, 33.14.16.15-4, 33.15.14.00-7, 33.69.40.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień; Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ww. warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ww. warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ww. warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ww. warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ww. warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Do oferty należy załączy: 1. Oświadczenie, iż oferowane wyroby medyczne spełniają wymagania zasadnicze określone dla tych wyrobów we właściwych przepisach oraz są dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. 2. Opisy (katalogi, ulotki informacyjne) w języku polskim dotyczące zaoferowanych wyrobów - w zakresie wskazanych w Specyfikacji (formularzu cenowym)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian wskazano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWIA z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWIA z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dreny typu Penrosa 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: _1. Maska tlenowa dla dorosłych -200szt. _2. Maska tlenowa z rezerwuarem i drenem -1500 szt. _3. Maska tlenowa z nebulizatorem -500 szt. _4. Maska tlenowa z nadmuchiwaną poduszką -200 szt. _5. Rurka ustno - gardłowa Guedela -1300 szt. _6. Przewód tlenowy -350 szt. _7. Zestaw do pobierania próbek z wydzieliny z oskrzeli -240 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.15.71.10-9, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Precyzyjny regulator przepływu do płynów infuzyjnych i lipidów -3000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ oddechowy podstawowy 7 - dniowy dla dorosłych, do respiratorów -150 szt. Układ oddechowy z workiem 2-3 litrowym do aparatów do znieczuleń -30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Elastyczna osłona uchwytu lampy operacyjnej -900 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Silikospray 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oddechowy do respiratorów, mechaniczny -2500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedłużenie martwa przestrzeń, proste -1 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zagłębnik przeznaczony do żywienia do-żołądkowego lub dojelitowego -50 szt. 2. Przyrząd typu Flocare do żywienie dojelitowego w wersji pompy Flocare 800, do butelek, wolny od DEHP (Flocare przyrząd P/B pompa-butelka) -320 szt. 3. Przyrząd typu Flocare do żywienia dojelitowego w wersji pompy Flocare 800, do opakowań miękkich typu pack, wolny od DEHP (Flocare przyrząd P/P pompa-pack) - 680szt. 4. Zagłębnik gastrostomijny -40 szt. 5. Przyrząd typu Flocare do żywienia dojelitowego w wersji grawitacyjnej, do butelek, -120 szt. 6. Przyrząd typu Flocare do żywienia dojelitowego w wersji grawitacyjnej -150 szt. 7. Zestaw do założenia jejunostomii w czasie operacji na jamie brzusznej -2 szt. Wskazane nazwy handlowe są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu dostawy z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący; w związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne do przedmiotu zamówienia przedstawionego powyżej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.24-0, 33.14.16.41-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Butelka płaska do odsysania ran operacyjnych 400ml - 1400szt. 2. Butelka płaska do odsysania ran operacyjnych 250ml - 200szt. 3. Kateter do odsysania ran operacyjnych typu REDON - 1500szt. 4. Dren brzuszny - 700 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: _1.Zestawy do znieczuleń podpajęcz. z igłą STANDARD w rozmiarze: 22Gx90mm 25Gx90mm, 26Gx90mm, 27Gx90mm -550 szt.; _2. Zestawy do znieczuleń podpajęcz. z igłą PENCIL POINT 25Gx90mm, 26Gx90mm, 27Gx90mm -450 szt.; _3. Igły do znieczuleń podpajęcz. STANDARD w rozmiarze: 18Gx90mm, 19Gx90mm, 22Gx90mm -450 szt.; _4. Igła do znieczuleń podpajęcz. P.P. 22Gx90mm- 20szt.; _5. Igły do znieczuleń podpajęcz. P.P. rozmiary: 25Gx120mm, 26Gx120 mm z igłą prowadzącą 20Gx38mm- 20 szt.; _6. Igła do znieczuleń podpajęcz. P.P. w rozmiarze: 25Gx90 mm, 26Gx90mm, 27Gx90mm, igła prowadząca 20Gx38mm -350 szt.; _7. Igła do znieczuleń podpajęcz. STANDARD 25Gx90mm, 26Gx90mm, 27Gx90mm, igła prowadząca 20Gx38mm -320 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: _1. Dreny thoraflow do zestawów dwubutlowych -125szt.; _2. Kateter do drenażu klatki piersiowej bez trokara -125 szt.; _3. Kateter do drenażu klatki piersiowej z trokarem-100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do bezpiecznej punkcji klatki piersiowej -150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.42-2, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: _1. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń z cewnikiem dwukanałowym -400 szt. _2. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń z cewnikiem trójkanałowym -280 szt. _3. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń z cewnikiem dwukanałowym z powłoką antybakteryjną - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. klipsy do wielorazowej klipsownicy Aesculap; w opakowaniu 12 magazynków po 8 klipsów- 14 op.; _2. klipsy do wielorazowej klipsownicy Challenger TI-P Aesculap; w opakowaniu 12 magazynków po 8 klipsów i naboje z CO2 -21 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: pakiet nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: _1. Wkłady jednorazowe do ssaka 2000ml -4100 szt. _2. Wkłady jednorazowe do ssaka (1000 - 1200ml) - 600 szt. _3. Pojemniki wielorazowe do wkładów z poz. 1 - 60 szt. _4. Pojemniki wielorazowe do wkładów z poz. 2 - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: _1. Dren łączący z końcówką żeńską, długość : (300 -310 cm) - 2100 szt. _2. Dren łączący z końcówką żeńską, długość : (200 - 210 cm)- 2700 szt.; _3. Łącznik prosty do drenów -250 szt.; _4. Łącznik prosty do drenów -400 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aparat do pompy LC-4 firmy Abbot -100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: pakiet nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Strzykawka do gazometrii, do pobierania krwi tętniczej samonapełniająca się -1000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: pakiet nr 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igły biopsyjne do pistoletu Bard Magnum -100 szt. 2. Igła Chiba lub równoważna do biopsji tkanek miękkich - 60szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: pakiet nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Drut naprowadzający do haczykowania piersi, typu GHIATAS 20G -10 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: pakiet nr 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemniki transportowe do moczu -2 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.15-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: pakiet nr 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaczka męska plastikowa 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.15-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: pakiet nr 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Koc przeciwwstrząsowy, folia NRC, termoizolacyjna, zabezpieczająca poszkodowanego przed utratą ciepła lub nadmiernym nagrzaniem- 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: pakiet nr 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykroje typu Efficast wykonane z materiału ORFIT podatnego na kształtowanie i dopasowywanie do anatomii pacjenta wykorzystywane w leczeniu radiacyjnym (lub równoważne) _a. na głowę Efficast 35763/2MA -100 szt.; _b. na głowę i szyję Efficast 35764/2MA - 170 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.15.14.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: pakiet nr 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła do insuliny PEN G 29 0,33 x 12 (pakowane po 100 szt.) - 80 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: pakiet nr 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: _1. Zaworki biopsyjne typu MAJ-210 - 22 op.; _2. Zaworki ssące wielorazowego użytku typu MAJ-207 - 1 szt.; _3. Zaworki biopsyjne typu MB-358 -3 op.; _4. Szczypce biopsyjne uchylne - 1 szt.; _5. Szczypce biopsyjne gastroskopowe - 3 szt.; _6. Szczypce biopsyjne kolonoskopowe -2 szt.; _7. Szczypce biopsyjne uchylne, kolonoskopowe -1 szt.; _8. Szczypce biopsyjne gastroskopowe - 2 szt.; _9. Zestaw zawierający szczotki jednorazowego użytku do czyszczenia kanałów endoskopów -7 op.; _10. Osłona z czarnego tworzywa wielorazowego użytku, do pętli elektrochirurgicznych kolonoskopowych SD-5U i SD-6U - 3 szt.; _11. Pętla do kolonoskopii jednorazowego użytku -4 op.; _12. Pętla elektrochirurgiczna kolonoskopowa SD-5U - 5 szt.; _13. Rękojeść typu SD do pętli elektrochirurgicznych serii SD, papillotomów igłowych serii KD oraz szczypczyków do gorącej biopsji serii FD -1 szt.; _14. Prowadnica typu Linearguide do zabiegów endoskopowych na drogach żółciowych i trzustkowych, giętka, z hydrofilną końcówka - 49 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: pakiet nr 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw przetworników do inwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi i OCŻ -30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: pakiet nr 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: _1. Przyrząd do nabierania leku typu Mini spike plus z filtrem lub równoważny -400 Szt. _2. Dren do przetaczania płynów do pomp infuzyjnych Braun typu oryginal infusomat lub równoważny -400 Szt. _3. Zestaw do nakłucia jamy brzusznej z fiksatorem do cewnika, typu Cystofix CH10 lub równoważny -75 szt. _4. Zestaw do nakłucia jamy brzusznej z fiksatorem do cewnika, typu Cystofix CH15 lub równoważny -50 szt. _5. Zestaw do wysokopróżniowego drenażu ran, 600ml poj. zbiornika- 350 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: pakiet nr 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: _1. Opaska do identyfikacji dla dorosłych -3 000 szt. _2. Osłonki do głowic endowaginalnych -1 500 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: pakiet nr 31.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szybki test ureazowy mokry do wykrywania Helicobacter Pyroli w materiale tkankowym -1000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3, 33.69.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: pakiet nr 32:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sterylna szczoteczka do cytologii typu Cervex-Brush z układem włosków rozmieszczonych wachlarzowato o właściwej giętkości, bez ostrych wypustek umożliwiająca pobranie w rozmazie jednocześnie komórek z szyjki macicy, kanału szyjki i strefy transformacji lub równoważna - 2000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: pakiet nr 33.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały eksploatacyjne do aparatu do hemofiltracji Fresenius Multifiltrate z modułem Ci-Ca: _1. Cewnik silikonowy - 30 szt. _2. Worek filtratu 10L - 25 szt. _3. Zestaw do ciągłej hemodializy typu Multifiltrate Kit Ci-Ca CVHD 1000 - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: pakiet nr 34.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do czyszczenia jamy ustnej i odsysania z narzędziami wyposażonymi w port zamykany kciukiem -350 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.