eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łagów › Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-29

Łagów: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2009
Numer ogłoszenia: 31067 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Łagów , Wola Łagowska 118, 26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3074023, faks 041 3074023.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/lagow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa sortu umundurowania KOD CPV J.m. Ilość I. Mundur wyjściowy leśnika 1. Mundur wyjściowy męski - marynarka 18230000-0 szt 4 - spodnie 18234000-8 szt 8 2. Mundur wyjściowy damski - marynarka 18230000-0 szt 2 - spódnica 18232000-4 szt 2 - spodnie 18234000-8 szt 3 3. Koszula biała męska z długim rękawem 18332000-5 szt 14 4. Koszula biała męska z krótkim rękawem18332000-5 szt 15 5. Bluzka biała damska z długim rękawem 18300000-2 szt 1 6. Bluzka biała damska z krótkim rękawem18300000-2 szt 1 7. Krawat 18423000-0 szt 9 8. Płaszcz wiosenno-jesienny damski 18212000-8 szt 1 9. Płaszcz wiosenno-jesienny męski 18212000-8 szt 2 10. Kapelusz damski 18441000-2 szt ---- 11. Kapelusz męski 18441000-2 szt 2 12. Kurtka zimowa damska 18223200-0 szt 1 13. Kurtka zimowa męska 18223200-0 szt 7 14. Czapka mundurowa 18443320-5 szt 2 15. Szalik 18422000-3 szt 7 16. Skarpety 18317000-4 par 80 17. Półbuty wyjściowe 18813200-3 par 21 II. Mundur codzienny leśnika 1. Koszula męska z długim rękawem 18332000-5 szt 18 2. Koszula męska z krótkim rękawem 18332000-5 szt 11 3. Bluzka damska z długim rękawem 18300000-2 szt --- 4. Bluzka damska z krótkim rękawem 18300000-2 szt 2 5. Spodnie męskie 18234000-8 szt 32 6. Spódnica 18232000-4 szt --- 7. Sweter 18235300-8 szt 26 8. Kamizelka 18235400-9 szt 14 9. Bluza z polaru 18230000-0 szt 21 10. Kurtka 18223200-0 szt 13 11. Czapka zimowa 18443000-6 szt 5 12. Peleryna 18211000-1 szt 1 13. Półbuty codzienne 18813200-3 par. 24 III. Mundur terenowy leśnika 1. Ubranie letnie /bluza, spodnie, kamizelka/18410000-6 Kpl 4 Bluza 1 Spodnie 4 Kamizelka 1 2. Ubranie zimowe /kurtka, spodnie/ 18410000-6 Kpl 4 Kurtka 1 Spodnie 1 3. Czapka letnia 18443320-5 szt 10 4. Czapka zimowa 18443000-6 szt 4 5. Trzewiki terenowe 18815100-6 par. 21 6. Rękawice damskie 18424000-7 par. --- 7. Rękawice męskie 18424000-7 par. 12 8. Buty Goretex 18815000-5 par. 27 IV. Oznaki 1. Stylizowany wizerunek orła 18420000-9 szt 3 2. Stylizowana gałązka modrzewia 18420000-9 szt --- 3. Oznaki identyfikacyjne 18420000-9 szt 2 4. Oznaki służbowe 18420000-9 szt 2 V. Odzież i obuwie robocze 1. Buty gumowo filcowe 18812200-6 par. 33 2. Buty gumowe 18812200-6 par. 34 3. Płaszcz przeciwdeszczowy (kurtka wodochronna) 18221300-7 szt 8 4. Ubranie letnie 18410000-6 kpl 1 5. Ubranie ciepłochronne 18410000-6 kpl 1 6. Kamizelka ciepłochronna 18235400-9 szt 1 7. Fartuch stylonowy 18130000-9 szt --- 8. Fartuch podgumowany 18130000-9 szt --- 9. Chustka na głowę 18443300-9 szt --- 10. Trzewiki profilaktyczne 18815100-6 par. --- 11. Trzewiki przemysłowe 18815100-6 par. --- 12. Czapka letnia typu golfówka 18443320-5 szt --- 13. Torba bhp 18930000-7 szt 2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.30.00.00 - Części garderoby 18.23.40.00 - Spodnie 18.23.20.00 - Spódnice 18.33.20.00 - Koszule 18.42.30.00 - Krawaty 18.21.20.00 - Płaszcze 18.44.10.00 - Kapelusze 18.22.32.00 - Kurtki 18.44.33.20 - Czapki 18.42.20.00 - Szale 18.31.70.00 - Skarpety 18.81.32.00 - Pantofle 18.23.53.00 - Swetry 18.41.00.00 - Odzież specjalna 18.42.40.00 - Rękawice 18.81.50.00 - Buty 18.23.54.00 - Kamizelki 18.93.00.00 - Worki i torby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Wykonawca spełni ww. warunek jeśli złoży do oferty następujący dokument: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni ww. warunek jeśli złoży do oferty następujące dokumenty: - Wykaz wykonanej jednej dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością (minimum 60000,00 zł brutto) dostawom stanowiącą przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 5 do SIWZ. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) spełniają wymagania zawarte w SIWZ. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz oferty - zał. nr 2 do SIWZ; 2) kosztorys ofertowy - zał. nr 4 do SIWZ. Należy wyliczyć sumę : wartości netto (kolumna 5), kwoty podatku VAT (kolumna 6), cena brutto (kolumna 7). Przy każdej pozycji należy podać producenta danego przedmiotu umundurowania i odzieży roboczej; 3) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wg wzoru - zał. nr 6 do SIWZ; 4) zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego (6 miesiący od daty wystawienia) upoważnienia producenta wystawionego dla dystrybutora do posługiwania się ww. Świadectwem (dotyczy sortów mundurowych); 5) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wraz z uiszczeniem opłaty skarbowej. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (minimum 60000,00 zł brutto) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw (opinie, listy polecające, referencje) wykazanych w wykazie wykonanych dostaw; Do oferty Wykonawca dołączy po jednej sztuce wzoru oferowanego wyrobu oznaczonej nazwą Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości dostarczonych wyrobów przez ich naruszenie fizyczne. Wyroby te zostaną zwrócone Wykonawcom po zawarciu umowy. Wzory wyrobów należy dostarczyć do Zamawiajacego w dniu otwarcia ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/lagow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Łagów w Woli Łagowskiej 118 26-025 Łagów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Osobiście w siedziby Zamawiającego pokój nr 9 lub za pośrednictwem poczty na adres: Nadleśnictwo Łagów w Woli Łagowskiej 118 26-025 Łagów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.