eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa 3 zestawów wideokonferencyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-24

Kraków: Dostawa 3 zestawów wideokonferencyjnych
Numer ogłoszenia: 31067 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15731 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 3 zestawów wideokonferencyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja trzech zestawów wideokonferencyjnych, które mają zapewnić możliwość prowadzenia wideokonferencji w jakości HD w KWP Kraków, KMP Kraków, KPP Wieliczka. Zestawy wykorzystywane będą w pomieszczeniach. Połączenia realizowane będą przy wykorzystaniu łączy IP w wydzielonej w ramach OST 112 podsieci wideokonferencyjnej Policji oraz mostka Polycom RMX 2000 zlokalizowanego w KGP w Warszawie. W związku z powyższym, Zamawiający wymaga, aby dostarczone w ramach zestawu urządzenia zapewniły maksymalną kompatybilność z systemem wdrożonym w KGP w Warszawie opartym na rozwiązaniach firmy Polycom, tj. muszą poprawnie współpracować z mostkiem Polycom RMX 2000, serwerem rejestracji i archiwizacji Polycom RSS 2000, terminalami Polycom klasy HDX (m.in. HDX 7000, HDX 8000) i serii RealPresence Group (m.in. Group 300, Group 500) oraz aplikacjami CMA Desktop Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby każdy zaoferowany element zestawu był fabrycznie nowy, posiadał parametry i funkcje nie gorsze niż wskazane w zamówieniu oraz był wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem. Pod pojęciem towar fabrycznie nowy, Zamawiający rozumie produkt wykonany w 100% z nowych elementów, bez śladów użytkowania, składający się z podzespołów nowo wytworzonych, wolny od wad technicznych, najwyżej jakości, dopuszczony do obrotu na terenie RP, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem dostawy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył elementy zestawu w oryginalnych opakowaniach producenta zabezpieczających je przed uszkodzeniami mechanicznymi. 2. W ramach zamówienia Wykonawca przeprowadzi instalację, konfigurację urządzeń, uruchomienie systemu wraz z przeprowadzeniem testowych połączeń oraz instruktaż z zakresu ich obsługi. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia - OPZ) 4. Zamawiający wymaga gwarancji i serwisu na dostarczony asortyment zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ. 5. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru ilościowego. 6. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady elementów zestawu w okresie 24 miesięcy licząc od daty podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru 7. Miejscem dostawy urządzeń są: - KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109, Kraków; - KMP w Krakowie, ul. Henryka Siemiradzkiego 24, Kraków; - KPP w Wieliczce, ul. Józefa Jedynaka 30a, 32-020 Wieliczka.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.20.00 - Sprzęt wideokonferencyjny 32.32.30.00 - Monitory wideo 32.33.32.00 - Kamery wideo 39.15.11.00 - Stojaki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VISIONCUBE Sp. z o.o., Ks. Franciszka Maja 40, 30-499 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113821,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147543,08

  • Oferta z najniższą ceną: 147543,08 / Oferta z najwyższą ceną: 147543,08

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.