eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kcynia › ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ ZAWODOWYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO >TERAZ WY! - PROGRAM AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ W GMINIE KCYNIA< REALIZOWANEGO PRZEZ MIEJSKO - GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KCYNI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-22

Kcynia: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ ZAWODOWYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO >TERAZ WY! - PROGRAM AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ W GMINIE KCYNIA< REALIZOWANEGO PRZEZ MIEJSKO - GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KCYNI
Numer ogłoszenia: 310628 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Dworcowa 8, 89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5893742, faks 052 3847678.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcynia.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ ZAWODOWYCH W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO >TERAZ WY! - PROGRAM AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ W GMINIE KCYNIA< REALIZOWANEGO PRZEZ MIEJSKO - GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KCYNI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego Teraz WY! - program aktywizacji społecznej w gminie Kcynia realizowanego przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL, Priorytet VII Promocja integracji społecznej; Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej 2. Zamówienie składa się z 12 części, których wymagania ogólne określono w części III niniejszej specyfikacji, a dodatkowe wymagania podane zostały w załączniku nr 7 do specyfikacji 1) CZEŚĆ 1 - Szkolenie kucharz małej gastronomii, 2) CZĘŚĆ 2 - Szkolenie magazynier z obsługą wózka widłowego UDT, 3) CZĘŚĆ 3 - Szkolenie profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, 4) CZĘŚĆ 4 - Szkolenie opiekunka osób starszych, chorych, niepełnosprawnych i dzieci, 5) CZĘŚĆ 5 - Szkolenie wizażystka ze stylizacją paznokci, 6) CZĘSĆ 6 - Szkolenie pomoc nauczyciela w opiece nad dziećmi, 7) CZĘŚĆ 7 - Kurs księgowości z obsługą programów komputerowych, 8) CZĘŚĆ 8 - Szkolenie nowoczesne technologie w budownictwie, 9) CZĘŚĆ 9 - Kurs florystyczny z decoupage, 10) CZĘŚĆ 10 - Szkolenie spawacz metodą MAG i TIG, 11) CZĘŚĆ 11 - Kurs fryzjerski, 12) CZĘŚĆ 12 - Kurs krawiecki. 3. Informacje dodatkowe dotyczące każdego ze szkoleń kursów stanowiących przedmiot zamówienia 1) Wykonawca opracuje, wydrukuje i dostarczy na miejsce szkolenia kursu niezbędne materiały szkoleniowe. 2) Określone kursy i szkolenia należy przeprowadzić w zakresie wiedzy teoretycznej i praktycznej. 3) Oprócz zagadnień tematycznych Wykonawca uwzględni w zakresie szkoleń kursów przeszkolenie z zakresu bhp i ppoż. oraz potrzeby kształcenia ustawicznego Uczestników, stwarzającego szansę na przywrócenie do aktywności zawodowej osób długotrwale bezrobotnych. 4) Kursy i szkolenia muszą zakończyć się wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu, zgodnego z przepisami prawa regulującymi przeprowadzenie kursu szkolenia. Zaświadczenie o ukończeniu kursu szkolenia winno być opatrzone logotypami: zgodnie z aktualnymi obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, oraz wzorem MEN które zostaną przekazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 5) Zajęcia muszą być prowadzone w dniach od poniedziałku do piątku 6) Wykonawca zobowiązany będzie do informowania uczestników szkolenia kursu o finansowaniu projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczanie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej a także oznakowania miejsca realizacji kursu/szkolenia. 7) Wykonawca przygotuje dokumentację fotograficzną szkolenia kursu: min. 10 zdjęć ogólnych dokumentujących przebieg szkolenia kursu. 8) Nie później niż 7 dni od daty zakończenia realizacji szkolenia kursu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację z przeprowadzonego szkolenia kursu. W tym: a) listy obecności uczestników szkolenia kursu, b) dziennik zajęć zawierający wymiar godzin i tematy zajęć, c) oświadczenie uczestników zajęć potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych cateringu, obiadu, d) rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu wraz z kserokopią zaświadczeń potwierdzoną za zgodność z oryginałem, e) potwierdzenie ubezpieczenia, badań lekarskich, f) protokół z egzaminu, g) dokumentację zdjęciową z przebiegu szkolenia kursu (w wersji elektronicznej lub papierowej), h) 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych dla zamawiającego, 9) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o: a) niezgłoszeniu się uczestnika na kurs szkolenie b) przerwaniu szkolenia kursu lub rezygnacji z uczestnictwa.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wykazania spełniania warunku, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie wykazu - załącznik nr 4 do siwz - wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania. Wykonawca musi wykazać, że w tym okresie wykonał co najmniej 1 kurs, szkolenie zawodowe grupowe odpowiadające swoją tematyką oferowanym szkoleniom, kursom, stanowiącym przedmiot danej części zamówienia. Do wykazu usług należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w nim usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wykazania spełniania warunku, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony poprzez: a) złożenie wykazu - załącznik nr 5 do siwz - osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W wykazie należy wyszczególnić osoby, które będą wykonywały czynności w szkoleniu/kursie, spełniające następujące wymagania: - minimum 1 osoba wyznaczona do prowadzenia zajęć teoretycznych z tematyki w danej części zamówienia, posiadająca doświadczenie w przeprowadzeniu przynajmniej dwóch szkoleń/kursów w zakresie odpowiadającym danej części zamówienia dla min. 3 osób, posiadająca odpowiednie kwalifikacje, - minimum 1 osoba wyznaczona do prowadzenia zajęć praktycznych z tematyki w danej części zamówienia, posiadająca doświadczenie w przeprowadzeniu przynajmniej dwóch szkoleń/kursów w zakresie odpowiadającym danej części zamówienia dla min. 3 osób, posiadająca odpowiednie kwalifikacje, Ponadto: - Osoba prowadząca praktyczną naukę spawania (instruktor) powinna posiadać uprawnienia spawacza potwierdzone ważnym świadectwem egzaminu spawacz, b) złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wykazania spełniania warunku, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do zawarcia umowy, jeżeli wykonawca mocuje pełnomocnika

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) wydłużenia lub skrócenia terminu realizacji (termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na pisemny, uzasadniony, zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia), 2) zmniejszenia liczby uczestników szkolenia, wskutek rezygnacji ze szkolenia 3) zmiany podwykonawcy określonego w ofercie zakresu usług (zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji umowy może odbyć się za zgodą Zamawiającego, na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy). 4) zmiana którejkolwiek z osób, wskazanych w ofercie wykonawcy, może zostać zaakceptowana wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje zawodowe tych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w siwz. Zmiana musi być uzasadniona przez wykonawcę na piśmie i musi być zaakceptowana przez zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kcynia.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni, ul. Dworcowa 8, 89-240 Kcynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni, ul. Dworcowa 8, 89-240 Kcynia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie kucharz małej gastronomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do przeszkolenia przewidziano maksymalnie 11 osób. 2. Szkolenie winno obejmować 120 godzin, w tym: 24 godzin zajęć teoretycznych oraz 96 godzin zajęć praktycznych. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie magazynier z obsługą wózka widłowego UDT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do przeszkolenia przewidziano maksymalnie 4 osoby 2. Szkolenie winno obejmować 127 godzin, w tym: 64 godzin zajęć teoretycznych oraz 63 godzin zajęć praktycznych. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do przeszkolenia przewidziano maksymalnie 3 osoby 2. Szkolenie winno obejmować 75 godzin, w tym: 25 godzin zajęć teoretycznych oraz 50 godzin zajęć praktycznych. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie opiekunka osób starszych, chorych, niepełnosprawnych i dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Do przeszkolenia przewidziano maksymalnie 3 osoby 3. Szkolenie winno obejmować 100 godzin dydaktycznych w tym: 40 godzin zajęć teoretycznych oraz 60 godzin zajęć praktyczny. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie wizażystka ze stylizacją paznokci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do przeszkolenia przewidziano maksymalnie 3 osoby 2. Szkolenie winno obejmować 70 godzin dydaktycznych, w tym: 10 godzin zajęć teoretycznych oraz 60 godzin zajęć praktycznych. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie pomoc nauczyciela w opiece nad dziećmi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Do przeszkolenia przewidziano maksymalnie 2 osoby. 3. Szkolenie winno obejmować 100 godzin dydaktycznych , w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych oraz 80 godzin zajęć praktycznych. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs księgowości z obsługą programów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do przeszkolenia przewidziano maksymalnie 2 osoby 2. Szkolenie winno obejmować 100 godzin dydaktycznych, w tym: 50 godzin zajęć teoretycznych oraz 50 godzin zajęć praktycznych w zakresie obsługi komputera. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szkolenie nowoczesne technologie w budownictwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do przeszkolenia przewidziano maksymalnie 2 osoby 2. Kurs winien obejmować 120 godzin dydaktycznych, w tym 40 godzin teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kurs florystyczny z decoupage.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do przeszkolenia przewidziano maksymalnie 2 osoby 2. Szkolenie winno obejmować 100 godzin, w tym: 10 godzin zajęć teoretycznych oraz 90 godzin zajęć praktycznych. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szkolenie spawacz metodą MAG i TIG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do przeszkolenia przewidziano maksymalnie 1 osoba 2. Szkolenie winno obejmować 230 godzin dydaktycznych, w tym 30 godzin teoretycznych i 200 godzin zajęć praktycznych. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kurs fryzjerski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do przeszkolenia przewidziano maksymalnie 1 osoba 2. Szkolenie winno obejmować 136 godzin dydaktycznych, w tym: 32 godzin zajęć teoretycznych oraz 104 godzin zajęć praktycznych. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kurs krawiecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do przeszkolenia przewidziano maksymalnie 1 osoba 2. Szkolenie winno obejmować 100 godzin dydaktycznych, w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych oraz 80 godzin zajęć praktycznych. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.