eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łochów › Przebudowa więźby dachowej budynku warsztatowo-garażowego w Nadleśnictwie Łochów na działce nr 2554/48.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Łochów: Przebudowa więźby dachowej budynku warsztatowo-garażowego w Nadleśnictwie Łochów na działce nr 2554/48.
Numer ogłoszenia: 310622 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Łochów , ul. Wyszkowska 28, 07-130 Łochów, woj. mazowieckie, tel. 025 6751124, 6752078, faks 025 6752124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lochow.warszawa.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa więźby dachowej budynku warsztatowo-garażowego w Nadleśnictwie Łochów na działce nr 2554/48..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa więźby dachowej budynku warsztatowo-garażowego w Nadleśnictwie Łochów na działce nr 2554/48. Roboty należy wykonać na podstawie projektu technicznego, zgodnie z wymogami i zakresem robót określonym w kosztorysie nakładczym i specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki do niniejszego SIWZ. Opis: 1. Wykonanie dachu zgodnie z projektem. 2. Malowanie elewacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.44.21.10 - Malowanie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 800.00 PLN (słownie: tysiąc osiemset 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia: 29.09.2009 r. do godz. 09:30.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7.2 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Lp: Warunek do spełnienia : 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca spełnia warunki i wymagania określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 tej ustawy. 2 Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a. kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności budowlano - konstrukcyjne do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z wykształceniem średnim lub wyższym, który przynależny do właściwej izby samorządu zawodowego, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3 Doświadczenie zawodowe Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. musi wykazać, ze w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia postępowania wykonał (rozpoczął i zakończył) co najmniej 2 porównywalne zamówienia, o wartości co najmniej 100 tys. PLN brutto każda. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4 Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 tyś. PLN. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Ocena zostanie dokonana przez stałą komisję przetargową powołaną przez Nadleśniczego Nadleśnictwa Łochów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą, w tym samym opakowaniu, winny być złożone następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Potencjał kadrowy: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów stwierdzających, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2006 Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz dokumenty stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Wykaz wykonanych robót: Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat od wszczęcia postępowania, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS: Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej: Polisa lub inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 tyś. PLN ważny na okres przewidywanego wykonywania robót. 7. Wykaz podwykonawców: Wykaz podwykonawców przewidzianych do danego zadania Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii (z zastrzeżeniem pełnomocnictw oraz oświadczenia z art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii notarialnej) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lochow.warszawa.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Łochów; 07-130 Łochów; ul. Wyszkowska 28 Tel./ 025 / 675-11- 24, faks / 025 / 675- 21-24, w pokoju nr 37 w terminie 5 dni od daty złożenia wniosku przez wykonawcę - nieodpłatnie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w biurze Nadleśnictwa Łochów w Łochowie ul. Wyszkowska 28, w pokoju nr 26 [sekretariat] do dnia: 29.09.2009 r. do godziny 09:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.