eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z napędem na 4 koła, fabrycznie nowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Mińsk Mazowiecki: Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z napędem na 4 koła, fabrycznie nowego
Numer ogłoszenia: 310596 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim , ul. Warszawska 120, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7585061, 7584473, faks 025 7584473.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazminsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z napędem na 4 koła, fabrycznie nowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z napędem na 4 koła, fabrycznie nowego tj. samochodu pożarniczego przeznaczonego, zgodnie z PN-EN 1846-1, do rozpoznawania i likwidacji zagrożeń, oznakowanego i wyposażonego w sprzęt łączności i sygnalizacji ostrzegawczo-alarmowej oraz w lekki sprzęt ratowniczy i ochrony osobistej strażaka. Samochód powinien spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.1997.98.602 ze zm.) oraz w rozporządzeniach: Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 24 listopada 2004 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, kontroli skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i straży pożarnej (Dz.U.2004.262.2615 ze zm.) i Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.2003.32.262 ze zm.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29-01-2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2007.223.1655 ze zm.), zwanej dalej ustawą-Pzp tzn. : 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień co oznacza, że: a) są wpisani do właściwego rejestru lub do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) obejmują swoim zakresem działalności sprzedaż samochodów osobowych z napędem na 4 koła; 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia co oznacza, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - wykonali sami lub wyżej wskazane podmioty wykonały, co najmniej 3 dostawy oznakowanych samochodów pożarniczych dla jednostek ochrony przeciwpożarowej; b) posiadają sami lub wyżej wskazane podmioty posiadają, autoryzowaną stację serwisową (ASO), umożliwiającą przeprowadzanie serwisu gwarancyjnego samochodu; 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że: a) posiadają na swoim rachunku środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 000,00 PLN zapewniających wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy-Pzp. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wspólnie dwóch lub więcej wykonawców. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez kilku wykonawców, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w przedmiotowym postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, których oferty spełniają następujące warunki i wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 1) spełnienie przez oferowany samochód wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 20.06.1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, w tym odnoszących się do pojazdów specjalnych i uprzywilejowanych w ruchu, 2) spełnienie wymagań minimalnych zamawiającego odnoszących się do budowy, wyposażenia i parametrów techniczno-użytkowych samochodu - wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, 3) udzielenie na wszystkie elementy samochodu (podwozie, nadwozie, wyposażenie) co najmniej 24-miesięcznej gwarancji mechanicznej, 36-miesięcznej gwarancji na powłokę lakierniczą i 12-letniej gwarancji na perforację nadwozia, na warunkach określonych przez zamawiającego we wzorze umowy, 4) akceptacja pozostałych warunków i postanowień zawartych we wzorze umowy, w tym warunków płatności. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z przedmiotowego postępowania o zamówienie publiczne lub odrzuceniem oferty złożonej przez wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków, na podstawie złożonych przez wykonawców wraz z ofertą niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków podmiotowych określonych w art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy-Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych przez wykonawcę lub inne podmioty zobowiązane, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw oznakowanych samochodów pożarniczych dla jednostek ochrony przeciwpożarowej, 1) formularz ofertowy, zawierający m.in. oświadczenie o akceptacji warunków i postanowień zawartych we wzorze umowy, w tym warunków płatności i gwarancji, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków przedmiotowych udziału w postępowaniu, 3) wypełniony w części przeznaczonej dla wykonawcy opis przedmiotu zamówienia, odnoszący się do wymagań zamawiającego dotyczących budowy, wyposażenia i parametrów techniczno - użytkowych samochodu oraz zawierający kryteria brane pod uwagę przez zamawiającego podczas oceny ofert, 4) wyciąg ze świadectwa homologacji samochodu bazowego, wystawiony przez urząd właściwy do wydawania tego typu dokumentów, 5) opisy, rysunki techniczne lub fotografie (zgodnie z wyborem wykonawcy) potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących budowy, wyposażenia i parametrów techniczno-użytkowych samochodu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Długość terminu gwarancji - 10
  • 3 - Zużycie paliwa w cyklu mieszanym - 10
  • 4 - Masowy wskaźnik maksymalnej mocy silnika - 5
  • 5 - Masowy wskaźnik maksymalnego momentu obrotowego - 5
  • 6 - Zewnętrzna obrysowa średnica zawracania - 5
  • 7 - Prześwit nadwozia - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazminsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa PSP w Mińsku Mazowieckim, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 120, pok. 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa PSP w Mińsku Mazowieckim, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 120, pok. 17 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Cena oferty może być tylko jedna i musi określać całkowite wynagrodzenie wykonawcy oraz obejmować wszystkie koszty przez niego poniesione na realizację przedmiotowego zamówienia (cena ryczałtowa brutto), z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług VAT, ustalonej na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U.2004.54.535 ze zm.). W oparciu o art. 41 ust. 10 ww. ustawy, zamawiający informuje, że do dostaw na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej towarów wymienionych w poz. 129-134 załącznika nr 3 do ustawy, dla jednostek ochrony przeciwpożarowej, przeznaczonych na cele ochrony przeciwpożarowej, stosuje się stawkę podatku VAT wynoszącą 7%. Prawidłowe ustalenie stawki i wyliczenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie ustalonej stawki podatku VAT..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.