eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prostki › Świadczenie usług konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Prostki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Prostki: Świadczenie usług konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Prostki
Numer ogłoszenia: 310587 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286701 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Prostkach, ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. ()87) 611 20 12, faks (087) 611 20 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Prostki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Prostki obejmującego 640 szt. opraw oświetleniowcy zgodnie z (Zestawieniem oświetlenia ulicznego Gminy Prostki) Załącznik Nr 6 oraz elementów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia ulicznego CPV 50 23 21 00-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego Wykonawca wybrany w drodze przetargu nieograniczonego na Konserwatora oświetlenia drogowego na terenie gminy Prostki przyjmuje do wykonania usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym, zgodnie z warunkami określonymi poniżej: 1). ZAKRES KONSERWACJI Wykonawca w celu utrzymania ciągłej sprawności sieci oraz punktów świetlnych, a także wypełnienia formalności związanych z wykonaniem niżej wymienionych czynności zobowiązuje się do: 1. Oględzin i przeglądów w terminach określonych w instrukcji eksploatacji i sporządzania protokołu oględzin i oceny stanu technicznego w oparciu, o który dokonywana będzie konserwacja poszczególnych urządzeń oraz przekazywania pismem lub faxem informacji na adres zamawiającego, 2. Bieżącej konserwacji szaf oświetleniowych polegającej m.in. na: zamknięciu, oznakowaniu i zabezpieczeniu przed dostępem osób postronnych, 3. Konserwacji urządzeń sterowniczych, 4. Regulacji zegarów zgodnie z harmonogramem świecenia opraw, 5. Wymiany zużytych źródeł światła (w okresie zaprogramowanego załączenia oświetlenia - godziny wieczorne lub wczesno ranne) 6. Utrzymania we właściwym stanie technicznym opraw oświetleniowych ( tj. czyste klosze i odbłyśniki), 7. Wymiany uszkodzonych podzespołów opraw, 8. Doraźnego naprawienia lub wymiany elementów oświetleniowych, takich jak: fotokomórki, styczniki, tabliczki bezpiecznikowe, drobne elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia, 9. Prawidłowego i czytelnego oznakowania wg obowiązujących przepisów prawnych: - obwodów w szafach oświetleniowych oraz faz we wnękach słupowych i skrzynkach podziału sieci, - słupów oświetleniowych i abonencko-oświetleniowych, 10. Likwidacji zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych ze zdarzeń losowych (wypadek drogowy, wichura itp.), uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa) w czasie max 2 godzin od zgłoszenia o takim zagrożeniu lub stwierdzenia o takim zagrożeniu, 11. Wykonane usługi zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami w zakresie eksploatacji urządzeń i sieci elektroenergetycznych, 12. Prowadzenie ewidencji awarii, 13. Prowadzenia i aktualizacji dokumentacji oświetlenia ulicznego, 14. Zabezpieczenia w całości materiałów na potrzeby konserwacji, 15. Dokonywania napraw bieżących na liniach napowietrznych i kablowych, 16. Obowiązku uczestnictwa w odbiorach wyremontowanych i zamontowanych nowych urządzeń, 17. Kontroli raz w roku całości oświetlenia, podczas której Wykonawca zobowiązany jest dokonywać oceny technicznego stanu urządzeń i sprawdzać: - stan widocznych części przewodów, głównie ich połączeń oraz osprzętu, - stan czystości opraw i źródeł światła, - stan ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej, - stan urządzeń zabezpieczających i sterowania, - stan napisów informacyjnych i ostrzegawczych, Ocena techniczna przekazana będzie Zamawiającemu w celu zaplanowania remontów i inwestycji. 18. Przycinania gałęzi lub konarów drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe pod specjalistycznym nadzorem ogrodniczym, po uzgodnieniu z Urzędem Gminy Prostki, 19. Przeprowadzanie na wniosek Zamawiającego kontroli stanu oświetlenia wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego. Koszt transportu pokrywa Zamawiający. 20. Dokonywanie wymiany wyeksploatowanych opraw oświetleniowych na nowe energooszczędne na podstawie kwartalnych protokołów podpisanych przez strony umowy, w ilości nie przekraczającej 100 szt. w okresie trwania umowy. 21. Zdjęcie i zawieszenie elementów dekoracji świątecznych w ilości nie przekraczającej 150 szt. w terminie określonym przez zamawiającego 22. Współpracy z Rejonem Energetycznym w Ełku. 2). OBOWIĄZKI WYKONAWCY 1. Uiszczanie opłat wg pkt. 9 Taryfy dla energii elektrycznej PGE Dystrybucja Rzeszów Spółka z o.o. w Rzeszowie zatwierdzonej Decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki znak: DTA-4211-69(14)/2010/19029/I/KK z dnia 21 grudnia 2010 r. i opublikowanej w Biuletynie Branżowym w URE nr 134/2010 oraz Katalogu czynności dodatkowych stosowanych w ZEB Dystrybucja Spółka z o.o. oddział w Białymstoku za dopuszczenie do wykonywania prac oraz pokrywanie kosztów nie sprzedanej przez ZEB Dystrybucja Spółka z o.o. energii z powodu wyłączenia sieci dla potrzeb konserwacji oświetlenia; 2. Dokonywanie zgłoszeń w Posterunku Sieciowym dotyczących prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w celu powiadomienia odbiorców z co najmniej pięciodniowym wyprzedzeniem o terminach i czasie planowanych przerw w dostarczaniu energii elektrycznej w sposób określony w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r, Nr 93, poz .623); 3. Organizowanie i wykonywanie prac eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, kwalifikacji personelu oraz przepisów BHP w zakresie przedmiotu zamówienia; 4. Przystąpienie do usuwania awarii nie później niż w ciągu 1 godziny od zgłoszenia telefonicznego lub stwierdzenia przez konserwatora awarii oświetlenia ulicznego oraz wykonanie naprawy w terminie dwóch dni od momentu rozpoczęcia usuwania awarii; 5. Dokonywanie napraw urządzeń oświetlenia ulicznego zgodnie z harmonogramem przygotowanym w oparciu o protokół oględzin, o którym mowa w ust II pkt. 1 w terminie 14 dni od daty sporządzenia protokołu oględzin; 6. Uzyskanie wszelkich uzgodnień lub decyzji w związku z zajęciem pasa drogowego lub innych terenów przyległych w celu wykonywania zadań określonych w SIWZ. Wszelkie koszty ponoszone w związku w powyższymi czynnościami pokrywa Wykonawca. 7. Włączanie i wyłączanie oświetlenia ulicznego, sterowanego za pomocą zegarów sterujących, zgodnie z (Programem czasu świecenia oświetlenia ulicznego Gminy Prostki) stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ 3). DEFINICJA AWARII OŚWIETLENIA Ilekroć w SIWZ lub we wzorze umowy jest mowa o awarii oświetlenia - należy przez to rozumieć: 1. Brak zasilania układu pomiarowego zasilającego obwody pomiarowe 2. Brak zasilania pojedynczych obwodów oświetleniowych 3. Uszkodzenia i zniszczenia urządzeń sterujących załączaniem i wyłączaniem oświetlenia 4. Uszkodzenia i zniszczenia urządzeń zasilających 5. Zniszczenie słupów oświetleniowych (wywrócenia, złamania) 6. Zniszczenia linii oświetleniowej 4). TERMINY WYKONANIA USŁUG Wykonawca usunie uszkodzenia w sieci oświetlenia drogowego w maksymalnym terminie: - naprawa urządzeń sterowania oświetleniem - 48 godzin, - naprawa linii napowietrznej - 48 godzin, - naprawa linii kablowej - 7 dni, - wymiana zużytych źródeł światła - 14 dni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe ELEKTROMET Iwona i Robert Barma, ul. Dolna 2F, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 86040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 86040,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.