eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Wykonanie zadaszenia nad trybunami - Stadionu im. ojca W. Augustynka Nowy Sącz, ul. Kilińskiego 47.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-18

Nowy Sącz: Wykonanie zadaszenia nad trybunami - Stadionu im. ojca W. Augustynka Nowy Sącz, ul. Kilińskiego 47.
Numer ogłoszenia: 310580 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 289372 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Kilińskiego 47, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4418383, faks 18 4418383 wew. 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadaszenia nad trybunami - Stadionu im. ojca W. Augustynka Nowy Sącz, ul. Kilińskiego 47..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadaszenia nad trybunami - Stadion im. ojca W. Augustynka Nowy Sącz, ul. Kilińskiego 47. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, zostaje określony zapomoga dokumentacji technicznej, na która składa się : - projekt budowlany wraz z częścią graficzną, - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego i wnikliwego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, specyfikacją i dokumentacją techniczną oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną polską normą oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją, dokumentacją techniczną (załącznik nr 1 do specyfikacji), sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osoby posiadającej wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: Kierownik budowy, specjalność konstrukcyjno - budowlana. 4. Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 5. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 6. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 7. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 8. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje licznik zużycia energii i wody. Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia energii, wody oraz za odprowadzone ścieki (rozliczenie na podstawie zużytej wody) nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników. 9. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres 36 (trzydziestu sześciu) miesięcy od daty końcowego odbioru robót. Gwarancja obejmuje całość jak i wszystkie poszczególne, wykonane roboty budowlane, materiały oraz wszelkie zainstalowane urządzenia. Okres rękojmi ustala się na 3 miesiące ponad okres gwarancji. Gwarancji jakości wykonawca udzieli we własnym mieniu. W przypadku gdy producent na zainstalowane urządzenia udziela dłuższej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu dokumentów gwarancyjnych producenta. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad według postanowień zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji. 11. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych specyfikacją Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z specyfikacją, dokumentacja techniczną (załącznik nr 1 do specyfikacji), sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. 12. Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 13. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały i urządzenia, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. 14. W każdym jednak przypadku gdy w specyfikacji czy dokumentacji technicznej (załącznik nr 1 do specyfikacji) znajduje się odwołanie czy przytoczenie technologii czy produktów Zamawiający dopuszcza stosowanie technologii czy produktów równoważnych opisanym przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, technologie, produkty, spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. 15. Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : - 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, - 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 16. Zgodnie z art. 36a ustawy Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takiej sytuacji, na podstawie art. 36 b ustawy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawcy na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Zamawiający wymaga wskazania nazw (firm) podwykonawców. Zamawiający zastrzega, że powierzenie przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcy nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny wobec Zamawiającego za wszelkie działania i zaniechania podwykonawców. Zamawiający nie jest związany stosunkami zobowiązaniowymi wykonawcy z podwykonawcami ale może skorzystać ze wszelkich praw nabytych przez wykonawcę w stosunku do podwykonawców.....

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.B.H.P ZGODA s.j Józef Tabor,, ul. Kochanowskiego, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 209166,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 207967,48

  • Oferta z najniższą ceną: 207967,48 / Oferta z najwyższą ceną: 380191,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.