eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-09-20

Ogłoszenie nr 310544 - 2016 z dnia 2016-09-20 r.

Bytom: Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2, krajowy numer identyfikacyjny 27023589200000, ul. ul. Stefana Batorego  15, 41902   Bytom, woj. śląskie, państwo , tel. 327 861 400, e-mail dkania@szpital2.bytom.pl, faks 327 861 646.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital2.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.szpital2.bytom.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie:
Adres:
Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu.
Numer referencyjny: 17/17PN/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pakiet nr 1 MYDŁO W PŁYNIE Pakiet nr 2 DOZOWNIKI MYDŁA W PŁYNIE Pakiet nr 3 DOZOWNIKI PRZEZNACZONE DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK Pakiet nr 4 RĘCZNIKI JEDNORAZOWE Pakiet nr 5 PODAJNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE Pakiet nr 6 MYDŁO W KOSTKACH DLA NIEMOWLĄT Pakiet nr 7 PROSZEK DO PRANIA 95 stopni C Pakiet nr 8 PROSZEK DO SZOROWANIA Pakiet nr 9 MLECZKO DO CZYSZCZENIA Pakiet nr 10 KONCENTRATY DO MYCIA I CZYSZCZENIA Pakiet nr 11 PREPARATY PIELĘGNUJĄCE DO PODŁÓG Pakiet nr 12 WORKI FOLIOWE Pakiet nr 13 RĘKAWICE GOSPODARCZE Pakiet nr 14 SODA AMONIAKALNA Pakiet nr 15 CHLORAMINA T Pakiet nr 16 WYBIELACZ Pakiet nr 17 ŚRODKI CZYSTOŚCI DO ZMYWAREK Pakiet nr 18 ŚCIERKI DO MYCIA Pakiet nr 19 MOPY DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI Pakiet nr 20 AKCESORIA DO WÓZKA SPRZĄTACZA Pakiet nr 21 SÓL PASTYLKOWA Pakiet nr 22 Pojemniki na odpady

II.5) Główny kod CPV: 39.83.00.00 - Środki czyszczące
Dodatkowe kody CPV:39831700-3, 33191000-5, 33763000-6, 39514400-2, 33711900-6, 39831000-6, 39830000-9, 39800000-0, 19000000-6, 24000000-4, 39832000-3, 39500000-7, 39224000-8, 14400000-5, 39831700-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 298578.60
Waluta:

71517.55
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 12


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykaz zrealizowanych minimum 2 dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3.1. do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 oraz nr 4 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 1.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

b) dokumenty (np. referencje lub protokoły) poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawy te zrealizowane zostały należycie. 2. W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć: a) oświadczenie będące załącznikiem nr 4 do SIWZ, b) oświadczenie dotyczącego stałości cen oraz warunków płatności będące załącznikiem nr 5 do SIWZ, 3. W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć: a) Oświadczenie dotyczące terminu i warunków dostawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Pakiet nr 1 MYDŁO W PŁYNIE 150,00 Pakiet nr 2 DOZOWNIKI NA MYDŁO W PŁYNIE 300,00 Pakiet nr 3 DOZOWNIKI PRZEZNACZONE DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK 230,00 Pakiet nr 4 RĘCZNIKI JEDNORAZOWE 2 500,00 Pakiet nr 5 PODAJNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE 80,00 Pakiet nr 6 MYDŁO W KOSTKACH DLA NIEMOWLĄT 75,00 Pakiet nr 7 PROSZEK DO PRANIA 95 stopni C 850,00 Pakiet nr 8 PROSZEK DO SZOROWANIA 15,00 Pakiet nr 9 MLECZKO DO CZYSZCZENIA 20,00 Pakiet nr 10 KONCENTRAT DO MYCIA I CZYSZCZENIA 1 100,00 Pakiet nr 11 PREPARATY PIELĘGNUJĄCE DO PODŁÓG 200,00 Pakiet nr 12 WORKI FOLIOWE 800,00 Pakiet nr 13 RĘKAWICE GOSPODARCZE 25,00 Pakiet nr 14 SODA AMONIAKALNA 180,00 Pakiet nr 15 CHLORAMINA T 140,00 Pakiet nr 16 WYBIELACZ 2,50 Pakiet nr 17 ŚRODKI CZYSTOŚCI DO ZMYWAREK 180,00 Pakiet nr 18 ŚCIERKI DO MYCIA 30,00 Pakiet nr 19 MOPY DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI 190,00 Pakiet nr 20 AKCESORIA DO WÓZKA SPRZĄTACZA 120,00 Pakiet nr 21 SÓL PASTYLKOWA 100,00 Pakiet nr 22 POJEMNIKI NA ODPADY 310,00


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/09/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: MYDŁO W PŁYNIE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mydło w płynie bezbarwne (nie zawierające barwnika), bezzapachowe, nie powodujące reakcji alergicznych, op. maks. 5L
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33741000-6, 33711900-6, 33191000-5, 33763000-6, , , , , , , , , ,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6384.00
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: DOZOWNIKI NA MYDŁO W PŁYNIE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dozownik na mydło w płynie , pojemność zbiornika 400-500 ml, zamykany na klucz, mydło uzupełniane z karnistra, szeroki panel przyciskowy, materiał ABS, kolor biały. 2. Podajnik na papier toaletowy o średnicy 19-23 cm, zamykany na kluczyk, materiał ABS, kolor biały.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39831700-3, 39832000-3, 39500000-7, 39224000-8, 39514400-2, 33711900-6, 39831000-6, 39830000-9, 39800000-0, , , , ,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11169.50
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: DOZOWNIKI PRZEZNACZONE DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dozownik przeznaczony do dozowania preparatów do odkażania i mycia rąk, materiał ABS, uruchamiany przyciskiem łociowym bez kontaktu z dłonią, bezuszczelkowy, umozliwiajacy dezynfekowanie wszystkich elementów, posiadający możliwość dawkowania preparatu, dozowanie preparatu od góry pojemnika (eliminacja kapania i ewentualnego przeciekania), zastosowanie do pojemników o pojemności od 450 ml do 500 ml
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191000-5, 33741000-6, 33763000-6, , , , , , , , , , , ,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8980.00
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: RĘCZNIKI JEDNORAZOWE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Ręczniki jednorazowe składane, wymiar listka ok. 25 cm x 23 cm (jednak nie więcej niż 25 cm x 23 cm), gramatura papieru min 40 g/m^2, makulaturowy. 2. Ręczniki jednorazowe na rolce, jednowarstwowe bez wyjmowanej tulejki, szerokość rolki 20 cm, gramatura papieru min 36 g/m^2, długość wstęgi ok. 35 metrów, makulaturowy. 3. Papier toaletowy na rolcae, długość 130m, jednowarstwowy, średnica rolki 19cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33763000-6, 33191000-5, , , , , , , , , , ,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 101840.00
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: PODAJNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podajniki na ręczniki składane, pojemnośc zbiornika 250-300 listków, zamykany na kluczyk, materiał ABS, kolor biały
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39514400-2, 39831700-3, 39831000-6, 39224000-8, 39500000-7, 39832000-3, 39800000-0, 39830000-9, , , , , ,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3397.20
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: MYDŁO W KOSTKACH DLA NIEMOWLĄT

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mydło w kostkach dla niemowląt (białe, bezzapachowe, dopuszczone do stosowania w oddziałach noworodkowych) - 100 g.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33711900-6, 33763000-6, , , , , , , , ,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2992.00
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: PROSZEK DO PRANIA 95 stopni C

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Proszek do prania 95°C (pranie jednokapielowe zasadnicze) z podwójnym wybielaczem, skutecznie usuwajacy zabrudzenia organiczne oraz krew, tłuszcz, pigmenty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39831000-6, 39831700-3, 39224000-8, 39500000-7, 39832000-3, 39514400-2, 39514400-2, 39800000-0, 39830000-9, , , , , ,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 33852.00
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: PROSZEK DO SZOROWANIA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Proszek do szorowania (mieszanina substancji ściernych i powierzchniowo czynnych). Przeznaczony do czyszczenia urządzeń kuchennych i sanitarnych, a także naczyń kuchennych czy glazury. Opakowanie maks. 1 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9, 39832000-3, 39224000-8, 39500000-7, 39800000-0, 39514400-2, 39831700-3, , ,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 675.00
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: MLECZKO DO CZYSZCZENIA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mleczko do czyszczenia stosowane do wszystkich powierzchni zmywalnych tj. zlewy, kuchenki, wanny, toalety, kafelki, terakota likwidujace skutecznie trudny do usunięcia brud, nie rysujące powierzchni, o właściwosciach wybielajacych. Opakowanie maks. 1kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 750.00
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: KONCENTRAT DO MYCIA I CZYSZCZENIA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Skoncentrowany środek czyszczący o uniwersalnym zastosowaniu, szybko i skutecznie usuwający wszelkiego rodzaju brud, przeznaczony do mycia różnego rodzaju powierzchni (podłogi, drzwi, meble, płytki podłogowe i ścienne, okna, kafle, powierzchnie lakierowane i szklane), nie pozostawiający smug i zacieków, pH = 6 - 8,5 Skład:anionowe i niejonowe substancje powierzchniowo czynne, środki kompleksujące, zapachowe i alkohole. Biodegradalny, nie zawierający APEO i formaldehydów. Koncentrat do czyszczenia sanitariatów - środek bez zawartości chloru, na bazie kwasu fosforowego i wspomagającego kwasu organicznego. Skutecznie usuwający rdzę, kamień wodny, osady wapienne, cementowe i urynowe. pH = 0,5 - 1 Skład: niejonowe i kationowe związki powierzchniowo czynne, kwas fosforowy, kwas amidosulfonowy, rozpuszczalniki, subastancje barwiące, zapachowe. Środek biodegradalny, nie zawierający APEO, kwasu solnego, aldehydów i konserwantów. Koncentrat do mycia naczyń -koncentrat o możliwości rozcieńczenia 1:1000 skutecznie usuwający tłuszcz i inne zabrudzenia, zawierający związki działąjące pielęgnacyjnie na skórę, pH = 7 Skład: niejonowe i anionowe związki powierzchniowo - czynne, substancje konserwujące i pomocnicze. Środek biodegradalny, nie zawierający APEO. Preparat do mycia powierzchni szklanych, chromowanych i glazury, nie pozastawiający smug i zacieków, nadający połysk. Opakowanie o poj. 0,5L-1L z atomizerem Preparat do mycia powierzchni szklanych, chromowanych i glazury, nie pozastawiający smug i zacieków, nadający połysk. Gotowy do użycia preparat do mycia i pielęgnacji powierzchni ze stali nierdzewnej, usuwający trudne zanieczyszczenia, kurz, ślady dłoni, zabezpiecza przed ponownym zabrudzeniem. Opakowanie o poj. 1L z atomizerem
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 44468.00
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: PASTY DO PODŁÓG

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środek do konserwacji powierzchni narażonych na zanieczyszczenia, zwiększający właściwości ochronne podłogi, antypoślizgowy. Środek do zmywania pasty do podłóg, stosowany do gruntownego mycia wszelkich wodoodpornych powierzchni podłogawych. Aktywnie usuwjący silne zabrudzenia, pasty oraz owłoki polimerowe. Preparat zabezpieczająco- nabłyszczający, wielopolimerowa mwtaliczna powłoka akrylowa do długotrwałego zabezpieczania podłóg, antypoślizgowy odużej odporności na alkohole, wodę, detergenty, środki dezynfekujące, wilgotność i niską temperaturę. Duża odporność na ścieranie. Preparat na bazie kopolimerów akrylowych oraz dyspersji woskowych o właściwościach antypoślizgowych, środek niskopieniący, do ręcznego i maszynowego oczyszczania powierzchni
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0, 39832000-3, 39500000-7, 39224000-8, 39832000-3, 39514400-2, 39831700-3, 39831700-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7420.40
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa: WORKI FOLIOWE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Worki foliowe czarne 60x80 o gramaturze nie mniej niż 12 mikronów - rodzaj folii HDPE Worki foliowe czerwone 60x80 o grubości folii nie mniej niż 30 mikronów, rodzaj folii LDPE, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci Worki foliowe niebieskie 60x80 o grubości folii nie mniej niż 12 mikronów, rodzaj folii HDPE, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci Worki foliowe żółte 60x80 o grubości folii nie mniej niż 30 mikronów, rodzaj folii LDPE, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci Worki foliowe czarne 70x110 o gramaturze nie mniej niż 40 mikronów - rodzaj folii LDPE, nieprzeźroczyste, wytrzymałe Worki foliowe czerwone 70x110 o gramaturze nie mniej niż 90 mikronów - rodzaj folii LDPE, nieprzeźroczyste, wytrzymałe Worki foliowe niebieskie 70x110 o gramaturze nie mniej niż 90 mikronów - rodzaj folii LDPE, nieprzeźroczyste, wytrzymałe Zapinki plastikowe do zamykania worków - małe
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19000000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 28950.50
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13    Nazwa: RĘKAWICE GOSPODARCZE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękawice gospodarcze lateksowe, elastyczne, z bawełnianą podszewką i mankietem, rozmiar S, M, L , XL, długie do 30 cm, chroniące przed substancjami chemicznymi i organicznymi oraz zagrożeniami mechanicznymi
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19000000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1096.00
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14    Nazwa: SODA AMONIAKALNA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: SODA AMONIAKALNA
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6960.00
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15    Nazwa: CHLORAMINA T

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Chloramina T do dezynfekcji bielizny szpitalnej
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5412.60
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16    Nazwa: WYBIELACZ

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wybielacz - do tkanin białych, przeznaczony do prania ręcznego jak i w pralkach automatycznych ACE lub równoważny
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 107.40
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17    Nazwa: ŚRODKI CZYSTOŚCI DO ZMYWAREK

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sól do zmywarek (sól regeneracyjna, zawartość składników nierozpuszczalnych poniżej 300 mg/kg, ziarnistość 1-4 mm). Opakowanie 1,5 kg Tabletki do zmywarek Nabłyszczacz do zmywarek domowych przeznaczony do nabłyszczania przy maszynowym myciu naczyń Preparat do czyszczenia zmywarek
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39832000-3, 39224000-8, 39500000-7, 39800000-0, 39830000-9, 39514400-2, 39831700-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6664.20
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18    Nazwa: ŚCIERKI DO MYCIA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ścierka do mycia na mokro - czerwona z mikrofibry, temperatura prania 95°C, gwarancja ilości prań ok. 250 razy, bardzo chłonna, rozmiar 30-35 / 30-35 cm Ścierka do mycia na mokro - niebieska z mikrofibry, temperatura prania 95°C, gwarancja ilości prań ok. 250 razy, bardzo chłonna, rozmiar 30-35 / 30-35 cm Ścierka do mycia na mokro - żółta z mikrofibry, temperatura prania 95°C, gwarancja ilości prań ok. 250 razy, bardzo chłonna, rozmiar 30-35 / 30-35 cm Ścierka do mycia na wilgotno i sucho - niebieska 100% mikrowłókna poliestrowego, ciężar ok. 27 g. stosowana do gładkich powierzchni bez używania środków chemicznych, temperatura prania 95°C, rozmiar ok. 40/40 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39500000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1178.00
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19    Nazwa: MOPY DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mopy do sprzątania kieszeniowy rozmiar 40 cm, tkany 3 składnikowy, wykonany z mieszanki włókien bawełnianych i poliesterowych wyodrębnionych kolorystycznie: 10tkań: 2 bawełna ciemnoszara 4 bawełna ecru, 4 mikrofaza zewnętrze poszycie w kolorze ciemnoszarym, 4 środkowe przeszycia bawełna ecru, oddzielone od dwóch przeszyć z mikrofazy ściegiem z bawełny ciemnoszarej, wewnątrz petelki, na obrzeżach frędzle z bawełny ciemnoszarej ciętekieszenie bawełniane, usztywnione, posiadające trójkąten otwory na odpływ wody, temperatura prania 95 stopni, gwarancja wielokrotności prań minimum 300 Mopy do dezynfekcji płaskie rozmiar 40 cm, z mikrofazy mocowany za pomocą kieszeni, temperatura prania 95°C, gwarancja ilości prań 300 razy,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39500000-7, 39224000-8, 39832000-3, 39800000-0, 39830000-9, 39514400-2, 39831700-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7056.00
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20    Nazwa: AKCESORIA DO WÓZKA SPRZĄTACZA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Uchwyt do mopa płaskiego 40 cm z tworzywa sztucznego, wypinacz nożny, przystosowany do sprzątania i dezynfekcji, łatwy w obsłudze, możliwość zawieszenia mopa z jedną tasiemką i bez tasiemki Wkład kauczukowy do prasy Kij aluminiowy, średnica 24 mm, długość 140 cm do uchwytów do mopa. Wyciskarki do mopów Wiadra do wózka sprzątacza typu MISTRAL IV o pojemnosci 6 l ( czerwone , niebieskie i żółte ) - po 10 sztuk z każdego koloru Wiadra do wózka sprzątacza typu MISTRAL IV o pojemnosci 17 l ( czerwone , niebieskie ) - po 20 sztuk z każdego koloru Klipsy mocujące worki o pojemności 70 - 120 litrów Packa do padów na kij aluminiowy, z przegubowym mocowaniem na kij Packa do padów ręczna Pady ręczne do szorowania, rozmiar 11,5cm x 25 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39224000-8, 39500000-7, 39832000-3, 39800000-0, 39830000-9, 39514400-2, 39831700-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4433.80
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21    Nazwa: SÓL PASTYLKOWA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sól pastylkowa do regeneracji zmiękczacza Stacji Uzdatniania Wody.Tabletki okrągłe barwy białej, o średnicy ok. 25 mm, zawartośc NaCl minimum 99,9 %. Opakowanie jednostkowe do 25 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14400000-5, , , ,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3872.00
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22    Nazwa: POJEMNIKI NA ODPADY

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pojemnik na odpady o pojemności 20 - 30 l z metalowym mechanizmem pedałowym do otwierania pokrywy, łatwy w utrzymaniu czystości, wytrzymały z możliwością dezynfekcji
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14400000-5, , , , , ,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10920.00
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.