To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-20
Ogłoszenie nr 310541 - 2016 z dnia 2016-09-20 r.
Rzeszów: Dostawa sprzętu warsztatowego (zamówienie z podziałem na 3 części)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 301828
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 303019, 303479
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny
18069037300000, ul.
ul. Krakowska
,
35111
Rzeszów, państwo
, woj.
podkarpackie, tel.
261 15 56 59, faks
261 15 63 85, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.34wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu warsztatowego (zamówienie z podziałem na 3 części)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/43/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu warsztatowego w następującym zakresie: 1) Część nr 1 zamówienia (zadanie nr 1): urządzenie rolkowe do badania sił hamujących pojazdów do i pow. 3,5 t wraz z centralną jednostką sterującą UWAGA: Przedmiot zamówienia, oprócz dostawy sprzętu obejmuje również modernizację stanowiska kontrolnego oraz montaż urządzeń diagnostycznych. Obecnie na stacji SKP w Nisku znajduje się urządzenie rolkowe PH-30E do badania sił hamowania pojazdów pow. 3,5 t. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia obowiązkiem Wykonawcy będzie demontaż tego urządzenia, modernizacja stanowiska poprzez jego przystosowanie do postawienia zaoferowanego urządzenia oraz wykonanie innych czynności, o których mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7A). W przypadku wyrażenia chęci dokonania wizji lokalnej, wymagany jest kontakt z osobą merytorycznie odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za nadzór nad realizacją zamówienia pod nr tel. 261 15 58 01. 2) Część nr 2 zamówienia (zadanie nr 2): wyważarka do kół samochodów ciężarowych; 3) Część nr 3 zamówienia (zadanie nr 3): urządzenie diagnostyczne do sprawdzania elektronicznych układów sterowania, kontroli oraz kasowania błędów w pojazdach; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Dla zadania nr 1 określony został w Załączniku nr 7A do SIWZ; 2) Dla zadania nr 2 określony został w Załączniku nr 7B do SIWZ; 3) Dla zadania nr 3 określony został w Załączniku nr 7C do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie transportem własnym Wykonawcy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na teren Jednostki Wojskowej w NISKU przy ul. Sandomierskiej 20 (dotyczy wszystkich części zamówienia) na warunkach określonych w Projekcie umowy. 4. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektu umowy, tj. Załącznika nr 6A do SIWZ (Część nr 1 zamówienia) i 6B/C do SIWZ (Część nr 2 i 3 zamówienia)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
43800000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: dostawa urządzenia rolkowego do badania sił hamujących pojazdów do i pow. 3,5 t wraz z centralną jednostką sterującą |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT108300 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 129150 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: dostawa wyważarki do kół samochodów ciężarowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 w zw. z ust. 2 ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie części nr 2 zamówienia zostaje unieważnione ponieważ cena oferty kwalifikującej się do uznania jej za najkorzystniejszą na podstawie założonych kryteriów oceny ofert, stanowiąca jednocześnie cenę najniższą spośród wszystkich złożonych ofert (46.740,00 zł brutto), przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (37.350,00 zł brutto). Jednocześnie Zamawiający informuje, iż nie może zwiększyć kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej (z najniższą ceną). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: dostawa urządzenia diagnostycznego do sprawdzania elektronicznych układów sterowania, kontroli oraz kasowania błędów w pojazdach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17504.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 21525 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla IIM UR
- Zakup sprzętu sieciowego oraz telefonów IP w ramach pierwszego wyposażenia Komisariatu Policji II w Rzeszowie oraz Komisariatu Policji w Rudniku nad Sanem
- Dostawa depozytora na klucze dla KWP w Rzeszowie oraz dostawa szaf metalowych dla KWP w Rzeszowie oraz CBZC Zarząd w Rzeszowie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu "ETAP II dostosowania budynku PZDW w Rzeszowie do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - zgodnie z obowiązującymi przepisami"
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta Rzeszowa
- Usługa eksperta ds. badań ilościowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.