eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Dostawę węgla w sezonie grzewczym 2009/2010 do Zespołu Szkół im. prof. J. Groszkowskiego w Mielcu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Mielec: Dostawę węgla w sezonie grzewczym 2009/2010 do Zespołu Szkół im. prof. J. Groszkowskiego w Mielcu
Numer ogłoszenia: 310536 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. prof. J. Groszkowskiego w Mielcu , ul. Kilińskiego 24, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7888851, faks 017 7888852.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę węgla w sezonie grzewczym 2009/2010 do Zespołu Szkół im. prof. J. Groszkowskiego w Mielcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia CPV - 09111210 - 5-węgiel 1.Wegiel orzech I o następujących parametrach: - wartość opałowa - od 30 000 kJ/kg do 31 500 kJ/kg - zawartość popiołu - do 6 % - zawartość siarki - do 0,6 % - wilgoć - 4 % - ok. 80 ton w ciągu sezonu grzewczego, 2. Węgiel kostka o następujących parametrach: - wartość opałowa - od 30 000 kJ/kg do 31 500 kJ/kg - zawartość popiołu - do 5 % - zawartość siarki - do 0,6 % - wilgoć - 4 % - ok. 140 ton w ciągu sezonu grzewczego,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- zał. nr 2 3. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 5. Świadectwo jakości oferowanego węgla lub inny dokument zawierający parametry oferowanego węgla ( np. kopia faktury dotycząca zakupu węgla wraz z parametrami)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.mielec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. prof. J. Groszkowskiego 39-300 Mielec, ul. Kilińskiego 24 Tel. 017 7888868 lub 017 7888850 fax. 017 7888868 lub 017 7888852.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół im. prof. J. Groszkowskiego 39-300 Mielec, ul. Kilińskiego 24 (sekretariat lub pokój nr 15).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.