eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › Remont kanalizacji deszczowej fi 800 w ulicy Kraszewskiego w Głuchołazach na działce 885. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-18

Głuchołazy: Remont kanalizacji deszczowej fi 800 w ulicy Kraszewskiego w Głuchołazach na działce 885. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r..
Numer ogłoszenia: 310534 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286460 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuchołazy, Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4092100, faks 77 4092101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kanalizacji deszczowej fi 800 w ulicy Kraszewskiego w Głuchołazach na działce 885. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r...

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont kanalizacji deszczowej fi 800 w ulicy Kraszewskiego w Głuchołazach na działce 885. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r . Zakres rzeczowy robót obejmuje: usunięcie wierzchniej warstwy gleby gr. 20 cm - 285,90 m2 , wycinka drzew z karczowaniem pni o śr. 16-25 cm - 2 szt., wycinka drzew z karczowaniem pni o śr. 26-35 cm - 8 szt., wywożenie karpiny na odległość 2 km - 38,00 mp., ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - 263,48 m2, ręczne rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7 cm - 19,25 m2, ręczne rozebranie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych 60x40x8 cm - 7,68 m2, rozebranie nawierzchni z betonu - 5,00 m2, rozebranie obrzeży betonowych 8x30 cm - 149,80 m, rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm -. 8,00 m ,-demontaż słupka znaku - 1 szt., demontaż kosza na śmieci -1 szt., demontaż ławki -1 szt., transport gruzu na składowisko odpadów na odległość 26 km - 8,16 m3, demontaż istniejącego rurociągu - 109,00 m, demontaż istniejących studni betonowych - 4 szt., transport gruzu na składowisko odpadów na odległość 26 km - 32,81 m3, wykopy o głębokości do 3 m wykonane mechanicznie -. 441,30 m3, wykopy o głębokości do 3 m z ręcznym wydobyciem urobku - 110,33 m3 , transport nadmiaru urobku na składowisko odpadów na odległość 3 km - 551,63 m3, umacnianie wykopów pod rury kanalizacyjne wraz z rozbiórką - 532,94 m2, umacnianie wykopów pod studnie wraz z rozbiórką - 68,11 m2, podłoża z kruszyw naturalnych o gr. 15 cm dowiezionych pod rury - 239,00 m2 , obsypka gr. 30 cm ponad wierzch rury z kruszyw nat. dowiezionych - 185,04 m3, zasypanie wykopów pospółką - 251,59 m3, rury z PEHD o śr. 800 mm - 109,00 m badanie kanałów rurowych na infiltrację i kamerowanie -. 109,00 m, studzienki kanalizacyjne betonowe fi 1200 mm - 4 kpl i rury ochronne dzielone o średnicy 160 mm - 20,00 m, zabezpieczenie istniejących słupów energetycznych na czas robót - 3 szt. , przebudowa istniejącego potrójnego słupa energetycznego na czas robót -1 szt , rozścielenie warstwy urodzajnej gleby - 57,18 m3, wykonanie trawników dywanowych siewem, bez nawożenia - 285,90 m2, sadzenie drzew (głogów) - 10 szt., wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 131,91 m2, wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszyw łamanych gr. 15 cm -131,91 m2, ułożenie obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie bet. z oporem - 149,80 m , ułożenie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie bet. z oporem - 8,00 m, odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm (10% nowej kostki) - 263,48 m2, odtworzenie nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7 cm - 19,25 m2, odtworzenie naw. z płyt betonowych ażur. 60x40x8 cm (płyty z odzysku) -7,68 m2 , odtworzenie nawierzchni betonowej gr. 15 cm - 5,00 m2 . regulacja wysokościowa studni telekomunikacyjnych. -2 szt., montaż znaku - 1 szt., montaż kosza -1 szt., montaż ławki - 1 szt. Dodatkowe koszty, które należy uwzględnić w wycenie prac : koszty organizacji ruchu na czas robót, koszty geodezyjnej obsługi budowy, koszty organizacji placu budowy, koszty dozoru budowy poza godzinami pracy, koszty energii elektrycznej, wody itp. niezbędnych przy wykonywaniu prac, koszty związane ze sporządzeniem dokumentacji powykonawczej, inne koszy, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. Przed złożeniem oferty Zamawiający udostępnia możliwość dokonania wizji lokalnej w terenie w celu uwzględnienia robót, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, a nie są ujęte w dokumentacji projektowej (poprzedzając to procedurą zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa na którą składają się Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, mapa sytuacyjna oraz przedmiary robót. Dokumenty te stanowią załącznik do SIWZ. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji projektowej zostały wskazane z nazwy materiały (wyroby) lub zostało wskazane użycie nazw materiałów (wyrobów) wskazujących na konkretne firmy,producentów lub sugerujące użycie materiałów (wyrobów) konkretnych firm,producentów, należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) nie gorszej jakości i o nie gorszych parametrach niż opisane w projektach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wyrobu określonego przez Zamawiającego i że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca przed zastosowaniem takich materiałów (wyrobów) musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania i pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane licząc od daty odbioru końcowego robót. Niezależnie od gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez okres 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 74.20.00.00 - 74.20.00.00 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NTG GAWORSKI Jarosław Gaworski, ul. Grodkowska 56, 48-300 Nysa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 218546,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 232765,02

  • Oferta z najniższą ceną: 232765,02 / Oferta z najwyższą ceną: 247901,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.