eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zaprojektowanie i wykonanie robót modernizacyjnych w budynkach KPP w Świdniku przy Al. Lotników Polskich 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-18

Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie robót modernizacyjnych w budynkach KPP w Świdniku przy Al. Lotników Polskich 1
Numer ogłoszenia: 310532 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267974 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5354606, faks 81 5354313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót modernizacyjnych w budynkach KPP w Świdniku przy Al. Lotników Polskich 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zadania w zakresie opisanym w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU), w tym m.in.: - wymianę obróbek blacharskich wraz z naprawą pokrycia dachowego - wykonanie wejścia na dach nad salą konferencyjną wraz z wykonaniem ław kominiarskich do kontroli istniejących klimatyzatorów, - rozebranie posadzki i izolacji przeciwwodnej w pomieszczeniu myjni samochodowej, - wykonanie nowej posadzki i izolacji przeciwwodnej, - montaż nakładek z utwardzonego PCV na parapety wewnętrzne , - remont schodów i podjazdu dla niepełnosprawnych, - przebudowę strefy oficera dyżurnego, - montaż drzwi z profili aluminiowych, z oknem podawczym z dwustronnym parapetem w wejściu oficera dyżurnego - dostosowanie pomieszczenia poczekalni do wymagań określonych w Księdze Standaryzacji komend i komisariatów Policji, Księdze znaku i elementów identyfikacji wizualnej komend i komisariatów Policji oraz Wytycznych nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 lipca 2013 roku w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach służbowych Policji, - wymianę zamków aresztowych do cel na zamki mechaniczne, - montaż ławki dla interesantów na zewnątrz budynku, stojaka na rowery oraz masztu flagowy - wykonanie nowego Logo i napisu Policja na elewacji budynku, - wymianę instalacji odgromowej dla części starej budynku, - wymiana instalacji elektrycznych oświetleniowych, gniazdowych, zasilania urządzeń wentylacji i klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach i zasilania logo, - montaż urządzeń kontroli dostępu i wymianę 8 szt. uszkodzonych klawiatur systemu sygnalizacji włamania i napadu, - montaż instalacji hydrantowej i instalacja wod-kan, - modernizacja instalacji c.o., - montaż wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach, - usprawnienie wentylacji grawitacyjnej, - roboty budowlane towarzyszące robotom instalacji sanitarnych i elektrycznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INBUD Sp. J. M. Rybak, R. Rybak, ul. Olszewskiego 11, 20-481 Lublin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 572357,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 594090,00

  • Oferta z najniższą ceną: 594090,00 / Oferta z najwyższą ceną: 892585,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.