eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bankowych polegających na przyjmowaniu wpłat gotówkowych należności podatkowych oraz dokonywanie wypłat gotówkowych nadpłat podatków w kasie zewnętrznej prowadzonej w w siedzibie Drugiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie przy ul. Siemieńskiego 18..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Rzeszów: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bankowych polegających na przyjmowaniu wpłat gotówkowych należności podatkowych oraz dokonywanie wypłat gotówkowych nadpłat podatków w kasie zewnętrznej prowadzonej w w siedzibie Drugiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie przy ul. Siemieńskiego 18..
Numer ogłoszenia: 310475 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284251 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Rzeszowie, ul. Siemieńskiego 18, 35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 875 14 00, faks (017) 864 23 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bankowych polegających na przyjmowaniu wpłat gotówkowych należności podatkowych oraz dokonywanie wypłat gotówkowych nadpłat podatków w kasie zewnętrznej prowadzonej w w siedzibie Drugiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie przy ul. Siemieńskiego 18...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi bankowe polegające na przyjmowaniu wpłat gotówkowych należności podatkowych oraz dokonywanie wypłat gotówkowych nadpłat podatków w kasie zewnętrznej prowadzonej w siedzibie Drugiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie. 1)Usługi bankowe świadczone będą w dniach : w poniedziałki od 8:15 do 16:00 oraz wtorki, środy, czwartki i piątki od 7:45 do 14:45, a także w inne dni pracy Zamawiającego, w pomieszczeniach kasowych udostępnionych przez Zamawiającego odpłatnie na podstawie odrębnej umowy, obejmują: a)przyjmowanie wpłat gotówkowych podatków i opłat oraz przekazywanie zainkasowanej gotówki na właściwe konto Zamawiającego najpóźniej w następnym dniu roboczym, b)dokonywanie gotówkowych zwrotów nadpłat podatków w terminach wskazanych przez Zamawiającego, na podstawie sporządzonych przez Zamawiającego imiennych list przekazanych na dwa dni robocze przed terminem wypłaty do siedziby Wykonawcy, ze środków pieniężnych przelanych w tym samym terminie przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy, c)zabezpieczenie zgromadzonych w pomieszczeniu kasowym środków pieniężnych, d)transporcie i zabezpieczenie podczas transportu środków pieniężnych do i z banku. 2)Szacuje się średnio-miesięczną wartość przyjętych wpłat i dokonanych wypłat za pośrednictwem kasy w wykonaniu niniejszego zamówienia w kwocie ok. 1 200 000 zł miesięcznie. 3) Zamawiający dla realizacji przedmiotu zamówienia udostępni za odpłatnością dwa boksy kasowe oraz powierzchnie użytkowe stanowiące ich zaplecze o łącznej powierzchni 21 m2 na sali obsługi podatników, zabezpieczone zgodnie z wymogami bankowymi, oddzielnym łączem telefonicznym i dostępem do sieci komputerowej oraz wyposażone w podstawowe umeblowanie na podstawie odrębnej umowy najmu zawartej po udzieleniu zamówienia publicznego przez Zamawiającego. 4) Wykonanie zamówienia nie może być powierzone podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Lubeni, Lubenia 142, 36-042 Lubenia, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 382356,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 067,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.