eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › przebudowy ulicy Lipnickiej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Śląską do posesji Nr 75 w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-31

POZYCJA 31046

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bielsko-Biała: przebudowy ulicy Lipnickiej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Śląską do posesji Nr 75 w Bielsku-Białej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, do kontaktów: inż. Małgorzata Manowska, ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4979636 do 39, fax 033 497 96 35, e-mail: mzd@home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.petex.bielsko.pl/-mzd Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowy ulicy Lipnickiej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Śląską do posesji Nr 75 w Bielsku-Białej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bielsko-Biała. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa ulicy Lipnickiej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Śląską do posesji 75 w Bielsku - Białej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje w szczególności : - przebudowę ulicy na odcinku ok.530,00 m - budowę kanalizacji deszczowej o dł. 550,00 m - przebudowa przykanalików sanitarnych 19,4 mb - przełożenie kabla energetycznego dł. 26,0 m, 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.05.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25.000,- PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe : 1. Warunki ogólne. 1.1 Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 1.2 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami, zwaną dalej ustawą. 1.3 W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt.1.1. i 1.2 musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 1.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 2. Warunki szczegółowe. 2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy : O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) udokumentują przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie /Rachunku zysków i strat/ pozycja /Przychód netto ze sprzedaży produktów,towarów i materiałów / lub /Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000 zł. w każdym roku. W przypadku składania ofert przez konsorcjum przychody członków konsorcjum z poszczególnych lat będą sumowane. b) dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 tys. zł. W przypadku składania ofert przez konsorcjum środki finansowe poszczególnych członków będą sumowane. c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min. 500 tys. zł. (bez limitu na poszczególne zdarzenia). W przypadku składania ofert przez konsorcjum ubezpieczeniem na kwotę, o której mowa powyżej, musi być objęty każdy z członków konsorcjum. 2.2. Potencjał kadrowy : Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel do realizacji zamówienia tj.: - kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności drogowej - doświadczenie w kierowaniu min.1 budową lub przebudową drogi o wartości min. 700.000 zł. - kierownik robót drogowych - uprawnienia do kierowania robotami drogowymi - kierownik robót kanalizacyjnych - uprawnienia do kierowania robotami kanalizacyjnymi Dopuszcza się łączenie funkcji. Wskazane osoby udokumentują członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy realizacji robót dysponował inspektorami robót energetycznych. Kopie uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawca przedłoży przed podpisaniem umowy. Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt 2.2. winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 2.3. Potencjał techniczny : Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami odpowiadającymi pod względem charakterystyki i ilości wskazaniom zawartym w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, w szczególności : 1. Koparki samojezdne o poj. łyżki 0,25 m3 szt. 2; 2. Koparki samojezdne o poj. łyżki min. 0,5 m3 szt. 1; 3. Samochody samowyładowcze szt. 2; 4. Walec ogumiony szt. 1; 5. Zagęszczarki płytowe szt. 2; 6. Rościelacz masy bit. z automatycznym sterownikiem o szer.min. 3,5 m szt. 1; 7. Frezarka szt. 1; 8. Skrapiarka szt. 1; Potencjał techniczny Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt. 2.3. winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 2.4. Doświadczenie : Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 roboty drogowe rodzajowo porównywalne z przedmiotem zamówienia polegające w szczególności na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg chodników o wartości min.1.000.000,00-. zł. każda. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z Wykonawców musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonaniu robót przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenia w sumie muszą spełniać warunki wymagane od Wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólników spółek cywilnych należy załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. 1.3 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 1.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4) do 8) ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Część sprawozdania finansowego to jest Rachunek Zysków i Strat, a jeżeli podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badaniu tej części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu winny być dołączone kopie odpowiednich uprawnień oraz kopie zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami). 2.5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca. 2.6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (\Doświadczenie Wykonawcy\. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.home.pl. Opłata: 70 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata w kasie MZD w przypadku osobistego odbioru SIWZ lub wysyłka za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2007, godzina 09:30, Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Grażyńskiego 10, pok. nr 14.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.