eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerniewice › Rewaloryzacja parku oraz budowa kortu tenisowego z budynkiem zaplecza wraz z instalacjami budowlanymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Czerniewice: Rewaloryzacja parku oraz budowa kortu tenisowego z budynkiem zaplecza wraz z instalacjami budowlanymi
Numer ogłoszenia: 310454 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerniewice , ul. Mazowiecka 42, 97-216 Czerniewice, woj. łódzkie, tel. 044 7104044, faks 044 7104010.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewaloryzacja parku oraz budowa kortu tenisowego z budynkiem zaplecza wraz z instalacjami budowlanymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rewaloryzacja parku w zakresie: a) konserwacja, pielęgnacja zieleni, b) zakładanie zieleni c) nawierzchnie piesze, pieszo-jezdne, plac żwirowy. pola żwirowe, d) mała architektura e) wyposażenie parku 2. Budowa kortu tenisowego wraz z budynkiem zaplecza i instalacjami budowlanymi. 3. Oświetlenie parku 4. Szczegółowy zakres robót jest zawarty w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.61.12 - Wyrównywanie nawierzchni kortów tenisowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( tekst jednolity Dz.U. z 2007r Nr 155, poz.1095 z późn.zm) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: a) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej : - co najmniej 1 robotę polegającą na zagospodarowaniu zielenią terenów parkowych ( nasadzenia i wycinki drzew i krzewów, zakładanie trawników itp.) o powierzchni nie mniejszej jak 2 ha - co najmniej dwie roboty konstrukcyjno-budowlane polegające na budowie obiektów sportowych tj. kortów tenisowych, boisk sportowych o nawierzchni poliuretanowej o pow. nie mniejszej jak 260m2. b) dysponują lub mogą dysponować osobami z uprawnieniami budowlanymi z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem odpowiadającymi wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane ( Dz. U. z 2003r Nr 207, poz. 216 z późn. zm.), oraz dysponują osobą do kierowania pracami konserwatorskimi lub pracami restauratorskimi polegającymi na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej spełniającą warunki wynikające z Rozporzadzenia Ministra Kultury z dn. 09.06.2004r - Dz.U. Nr 150 poz. 1579 ( wymagane uprawnienia spełniające warunek określony w § 8 ust. 3 w/w rozporządzenia). Ponadto osoba ta posiada minimum 12 miesięczne doświadczenie przy konserwacji i pielęgnacji zieleni zabytkowej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. nie mniejszej niż 900 000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie: spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. VI dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami). Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do udokumentowania spełnienia wymogów warunków oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ( wzór zał.2) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.( należy złożyć w przypadku podmiotów zbiorowych) - w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. z 2002r Nr 197 poz. 1661 z późn. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w dokumenty musza być złożone przez każdy podmiot. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składają: 1) pp. 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 2) ppkt.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Wykaz robót zrealizowanych odpowiednio w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim charakterem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów wg. wzoru ustalonego załącznikiem nr 3 siwz wraz z dokumentami potwierdzającymi ,że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 2) dokument uprawnień budowlanych kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie instalacji wod-kan, elektrycznej, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokument uprawnień kierownika prac konserwatorskich do kierowania pracami konserwatorskimi lub pracami restauratorskimi polegającymi na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej, spełniający warunek określony w § 8 ust.3 rozporządzenia Ministra Kultury z dn. 09.06.2004r ( Dz. U. Nr 150 poz. 1579 ( dotyczy warunku pkt. V.2.b)) wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w dokumenty mogą być złożone łącznie przez wszystkie podmioty. 4 . W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa: 1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z treści informacji musi bezwzględnie wynikać spełnienie warunku osiągnięcia w/w kwoty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w dokument musi złożyć co najmniej jeden podmiot. 5. W skład oferty musi wchodzić również: 1) formularz ofertowy wg wzoru - załącznik nr 1, 2) zamawiający żąda również złożenie kosztorysu ofertowego, gdyż będzie on niezbędny do rozliczeń z jednostkami współfinansującymi realizowane zamówienie wg. załącznika nr 9. 6. Dokumenty wymienione w pkt. 1,2,3 i 4 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty wymienione w pkt.5 należy złożyć w oryginale. Kopie dokumentów musza być poświadczone ( za zgodność z oryginałem) na każdej zapisanej stronie dokumentu przez osobę upoważniona do podpisania oferty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 8. Brak jakiegokolwiek dokumentu lub złożenie dokumentu zawierającego błędy lub nie poświadczenie za zgodność z oryginałem, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy pzp. 9. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust.3 ustawy pzp. oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne sa jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.Nr 47, poz. 211 z późn.zm) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem (tajemnica przedsiębiorstwa) lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych jawnych elementów oferty. 10. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum) Oferta wspólna musi spełniać dodatkowo niżej wymienione wymagania: 1) Partnerzy muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika ( zwanego w niniejszej SIWZ Pełnomocnikiem) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Partnerów. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów, 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem 4) W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żądał będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców, nie może być krótszy od terminu określonego na wykonane zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//bip.czerniewice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Czerniewicach 97-216 Czerniewice ul. Mazowiecka 42 ( za odpłatnością 100 zł netto).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat w Urzędzie Gminy w Czerniewicach 97-216 Czerniewice ul. Mazowiecka 42.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania - Odnowa i Rozwój Wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.