Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-08
Świedziebnia: Remont i modernizacja budynków społeczno-kulturalnych na terenie Gminy Świedziebnia w miejscowości Świedziebnia i Janowo:
I.Remont i modernizacja budynku na świetlicę wiejską wraz z biblioteką w Świedziebni,
II.Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Janowie
Numer ogłoszenia: 310394 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Świedziebnia , Świedziebnia 92A, 87-335 Świedziebnia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4938460, faks 056 4938429.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiedziecbnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja budynków społeczno-kulturalnych na terenie Gminy Świedziebnia w miejscowości Świedziebnia i Janowo: I.Remont i modernizacja budynku na świetlicę wiejską wraz z biblioteką w Świedziebni, II.Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Janowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i modernizacja budynków społeczno-kulturalnych na terenie Gminy Świedziebnia w miejscowości Świedziebnia i Janowo: I.Remont i modernizacja budynku na świetlicę wiejską wraz z biblioteką w Świedziebni, II.Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Janowie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości 10.614,38 zł. (słownie: dziesięć tysięcy sześćset czternaści złotych 38/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Poniżej podane zostały warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym między innymi : a) przedstawią informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie 3 lat, b) dysponują odpowiednim sprzętem niezbędnym do realizacji zadania, c) zatrudniają osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, zdolne do wykonania zadania: - kierownik budowy - uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej, będący członkiem właściwej Izby. - kierownicy robót - z uprawnieniami do kierowania robotami w branżach: wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania oraz elektrycznej. Spełnienie powyższego warunku musi zostać przez Wykonawcę udokumentowane poprzez załączenie kserokopii dokumentów potwierdzających uprawnienia i kwalifikacje wykazanych osób. d) wykonali w ciągu ostatnich 3 lat roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym: a) przedłożą informację banku, w którym posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wysokości 250 000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości nie mniej niż 250.000,00 złotych b) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu określonym w pkt VIII niniejszej SIWZ dla Wykonawców, każdy Wykonawca złoży następujące oświadczenie i dokumenty: 1. Formularz ofertowy (cena netto + podatek VAT = Razem brutto) opracowana na podstawie przedmiaru robót ( kosztorys nakładczy , ofertowy) , dokumentacji projektowej i dokonanej wizji lokalnej. (załącznik nr 1 do SIWZ) 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22,24. (załącznik nr 2 do SIWZ) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert( oryginał lub poświadczona za zgodność kopia). Spółki cywilne i spółki jawne - umowa spółki. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum - umowa o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem). Przedsiębiorcy składający ofertę wspólną przedstawiają do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kierownik budowy , kierownicy robót ( kierownik budowy przynależność do właściwej Izby). 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie art. 24, ust.1 pkt 4-8 ustawy zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub poświadczona za zgodność kopia). 7.Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w branżach: budowlanej, sanitarno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat. ( załącznik nr 3 do SIWZ) 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi , urządzeń i sprzętu, jakie posiada Wykonawca. ( załącznik nr 4 do SIWZ) 9. Jeżeli Wykonawca zamierza zatrudnić podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie tej (tych) części zamówienia, której (ych) wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w obrębie każdego zadania. Wykonawca zobowiązany jest podać dane podwykonawców oraz zakres przewidzianych do wykonania przez nich robót, a także przedstawić kopię umowy lub porozumienia zawartego z planowanym podwykonawcą w tej sprawie. 10.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. ( załącznik nr 5 do SIWZ) 11.Informacje banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie środków finansowych co najmniej 250 000,00 złotych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniej niż 250 000,00 zł 12.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13. Kserokopię dowodu wniesienia wadium. 14. Sprawozdanie finansowe za 2008 rok obrotowy jeżeli podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 15.Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji projektu umowy. 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 7.3,7.5,7.6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 7.5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16. Kosztorysy ofertowe poszczególnych branż (załącznik nr 7 do SIWZ) zawierające wszelkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z przedmiaru robót, jak również nie ujęte w tym przedmiarze niezbędne do wykonania zadania. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie w niewłaściwej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiedziebnia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Świedziebnia, pok. nr 2. w godz. 8.00 - 15.00 i na stronie internetowej www.bip.swiedziebnia.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świedziebnia 87 - 335 Świedziebnia pok. Nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie finansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich z Działania Odnowa i Rozwój Wsi.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
- Termomodernizacja budynku szkolnego oraz przebudowa obiektów i urządzeń szkolno-rekreacyjnych w Subkowach
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4403W na odcinku od granicy z Gminą Wyszków do ul. Kamienieckiej w m. Brańszczyk" - Etap I.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.