eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chybie › Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych we wsi Chybie, Frelichów, Mnich, Zaborze i Zarzecze, oraz odśnieżanie i posypywanie chodników we wsi Chybie, Mnich, Zaborze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-29

Chybie: Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych we wsi Chybie, Frelichów, Mnich, Zaborze i Zarzecze, oraz odśnieżanie i posypywanie chodników we wsi Chybie, Mnich, Zaborze.
Numer ogłoszenia: 310344 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Chybie , ul. Bielska 78, 43-520 Chybie, woj. śląskie, tel. 033 8561096, 8561098, faks 033 8561096.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chybie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych we wsi Chybie, Frelichów, Mnich, Zaborze i Zarzecze, oraz odśnieżanie i posypywanie chodników we wsi Chybie, Mnich, Zaborze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych we wsi Chybie, Frelichów, Mnich, Zaborze i Zarzecze oraz odśnieżanie i posypywanie chodników we wsi Chybie, Mnich, Zaborze. Wykonanie usługi polegać będzie na usuwaniu z dróg śniegu i zwalczaniu śliskości poprzez posypywanie (z wyłączeniem użycia środków chemicznych) nawierzchni na jezdniach, chodnikach i innych miejscach wskazanych przez zamawiającego, we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia w miarę potrzeb w zależności od warunków atmosferycznych, na drogach - mechanicznie, na chodnikach - mechanicznie lub ręcznie. Drogi i chodniki utrzymywane będą na biało. Wykaz ulic, chodników i innych miejsc objętych przedmiotem zamówienia wraz z kolejnością odśnieżania stanowi załącznik nr 1 do siwz. Drogi objęte odśnieżaniem i posypywaniem oznaczone zostały na mapie stanowiącej załącznik nr 2 do siwz. Z powodu zbyt dużego formatu mapa nie zostanie zamieszczona na stronie internetowej - można ją odebrać u zamawiającego lub zwrócić się o przesłanie pocztą. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i zwalczania śliskości: a/ dróg przeznaczonych w załączniku nr 1 do odśnieżania w pierwszej kolejności w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po tych drogach codziennie od godz. 5.00 rano, b/ dróg przeznaczonych w załączniku nr 1 do odśnieżania w drugiej kolejności w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po tych drogach codziennie od godz. 7.00 rano, c/ pozostałych ulic, dróg i miejsc wskazanych przez zamawiającego, a także do bieżącego usuwania błota pośniegowego z nawierzchni dróg. Materiał do posypywania dróg zapewnia zamawiający na swój koszt i udostępni go wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić całodobową dyspozycyjność pod numerem telefonu wskazanym w ofercie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od żądania wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi zimowego utrzymania dróg w pełnym zakresie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz w zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi wykazać się posiadaniem następującego sprzętu, który będzie użyty do wykonywania zamówienia oraz dysponowanie następującymi osobami, które będą wykonywać zamówienie - w zależności od tego na jaką część (sołectwo) wykonawca składa ofertę: Sołectwo Chybie 1) ciągnik z pługiem przednim - szt. 1 2) sprzęt do posypywania - szt. 1 3) sprzęt do załadunku - szt. 1 4) sprzęt do mechanicznego odśnieżania chodników - szt. 1, wraz z osobą do posypywania chodników lub jedna osoba do ręcznego odśnieżania i posypywania chodników. W przypadku podpisania Porozumienia z PZDP w Cieszynie należy podać sprzęt do odśnieżania chodników lub zwiększyć ilość osób do trzech. Sołectwo Frelichów 1) ciągnik z pługiem przednim - szt. 1 2) sprzęt do posypywania - szt. 1 3) sprzęt do załadunku - szt. 1 Sołectwo Mnich 1) ciągnik z pługiem przednim - szt. 1 2) sprzęt do posypywania - szt. 1 3) sprzęt do załadunku - szt. 1 4) sprzęt do mechanicznego odśnieżania chodników - szt. 1, wraz z osobą do posypywania chodników lub jedna osoba do ręcznego odśnieżania i posypywania chodników. W przypadku podpisania Porozumienia z PZDP w Cieszynie należy podać sprzęt do odśnieżania chodników lub zwiększyć ilość osób do trzech. Sołectwo Zaborze 1) ciągnik z pługiem przednim - szt. 1 2) sprzęt do posypywania - szt. 1 3) sprzęt do załadunku - szt. 1 4) sprzęt do mechanicznego odśnieżania chodników - szt. 1, wraz z osobą do posypywania chodników lub jedna osoba do ręcznego odśnieżania i posypywania chodników. Sołectwo Zarzecze 1) ciągnik z pługiem przednim - szt. 1 2) sprzęt do posypywania - szt. 1 3) sprzęt do załadunku - szt. 1 W przypadku łączenia sołectw 1) sprzęt do odśnieżania dróg - zgodnie z wymogami dla danego sołectwa 2) sprzęt do posypywania dróg - zgodnie z wymogami dla danego sołectwa 3) sprzęt do załadunku - szt. 1 4) ilość osób do odśnieżania i posypywania chodników lub sprzętu do mechanicznego odśnieżania chodników winna być uwzględniona jak dla danego sołectwa.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opisany w pkt III.3.3. odpowiednio do możliwości składania ofert częściowych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie składających ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeżeli ofertę składa np. konsorcjum); w przypadku spółki cywilnej sposób reprezentacji może wynikać z umowy spółki

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewidywane zmiany umowy zawarte w § 11 projektu umowy: 1. Zmiany umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 3. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian umowy za zgodą Zamawiającego. 4. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 5. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą dotyczyć: a. zmiany kwot, o których mowa w § 6 ust. 4, jeżeli w trakcie wykonywania umowy z powodu warunków atmosferycznych zaistnieje konieczność zwiększenia limitu środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia, b. zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz Wykonawcy, c. zmiana obowiązującej ustawowej stawki VAT, d. zmiany osób realizujących przedmiot umowy na inne, legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami. 7. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 6, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chybie.pl zakładka Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Chybiu, 43-520 Chybie, ul. Bielska 78, pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Chybiu, 43-520 Chybie, ul. Bielska 78, pok. nr 2 - parter (biuro obsługi klienta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sołectwo Chybie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych oraz odśnieżanie i posypywanie chodników.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sołectwo Frelichów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sołectwo Mnich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych oraz odśnieżanie i posypywanie chodników.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sołectwo Zaborze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych oraz odśnieżanie i posypywanie chodników.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sołectwo Zarzecze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.