eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Zadanie 1Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej wspomaganej systemem alarmująco-powiadamiającym w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, w obrębie ogrodzenia stałego, o powierzchni całkowitej 3.725m2. Zadanie 2Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim oraz w siedzibie Służby Drogowo - Mostowej w Stanisławowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Mińsk Mazowiecki: Zadanie 1: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej wspomaganej systemem alarmująco-powiadamiającym w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, w obrębie ogrodzenia stałego, o powierzchni całkowitej 3.725m2. Zadanie 2: Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim oraz w siedzibie Służby Drogowo - Mostowej w Stanisławowie
Numer ogłoszenia: 310315 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, faks 025 7582891.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej wspomaganej systemem alarmująco-powiadamiającym w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, w obrębie ogrodzenia stałego, o powierzchni całkowitej 3.725m2. Zadanie 2: Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim oraz w siedzibie Służby Drogowo - Mostowej w Stanisławowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Lp.1 - zapewnienie ochrony fizycznej mienia na placu postojowym, ochrony budynków biurowych i gospodarczych, otoczonego wokół ogrodzeniem stałym o powierzchni całkowitej 3.725m2, wspomagany systemem alarmująco-powiadamiającym zamontowanym w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Warszawskiej 219. Zakres usług będzie obejmował pełnienie ochrony fizycznej (obsługę jednego dozorcy/wartownika) na zmianę, zgodnie z załączonym harmonogramem godzin pracy. W trakcie trwania służby dozorca/wartownik zobowiązany jest do patrolowania placu, mienia ruchomego i nieruchomości znajdujących się w obrębie ogrodzenia stałego siedziby ZDP, utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniu pełnienia służby, oraz w miarę potrzeb wykonanie prac porządkowych na terenie siedziby. Lp.2 - obsługa systemu alarmująco-powiadamiającego zamontowanego w pomieszczeniach administracyjno-biurowych i gospodarczych Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 219, prowadzącego dozór poprzez system elektronicznych sygnałów zagrożeń połączony z systemem monitorowania Wykonawcy, pełniącego dozorowanie u Zamawiającego. Zakres usług polegał będzie na pełnieniu obsługi systemu alarmująco-powiadamiającego, śledzenia stanu zagrożeń, a w przypadku zaistnienia zagrożenia chronionych obiektów wyjazd grup interwencyjnych w celu zabezpieczenia obiektu. Zadanie 2: Lp.1 - prace porządkowe wykonywane w dniach: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach 15.00 - 20.00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim oraz we środę w godzinach 15.00 - 20.00 w siedzibie Służby Drogowo-Mostowej w Stanisławowie. Zakres usług będzie obejmował wymianę worków plastikowych, wynoszenie śmieci, odkurzanie wykładzin, mycie podłóg, wycieranie blatów biurek, szafek, zlewozmywaków, lusterek, parapetów, czyszczenie i dezynfekowanie podłóg i wszystkich urządzeń w WC, zamiatanie schodów i ciągów komunikacyjnych. Raz w tygodniu czyszczenie balustrad i poręczy oraz mycie środkiem dezynfekującym glazury i drzwi w WC. Raz w miesiącu mycie drzwi, framug oraz wyłączników światła, odkurzanie i mycie kaloryferów grzejnych oraz usuwanie zabrudzeń z powierzchni ścian. Dwa razy do roku w terminach ustalonych z Zamawiającym sprzątanie stróżówki - mycie okien, podłóg, ścian, pranie firan i zasłon. Cztery razy do roku w terminach ustalonych z Zamawiającym pranie firan i zasłon oraz mycie okien..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 90.91.92.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1: W celu wykazania spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Wykonawca ma wykazać, że posiada koncesję uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, a także w zakresie dotyczącym obsługi systemów alarmująco-powiadamiających. Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający wymaga by Wykonawca złożył w/w koncesję. Zadanie nr 2: Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga by Wykonawca złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca ma wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych wykonuje, co najmniej 1 usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył do oferty wykaz wykonanych usług zgodnie z załącznikiem nr 2, oraz załączył dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga by Wykonawca złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga by Wykonawca złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca ma wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy. Zmiana taka nastąpić może na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany numeru konta, zmiany wynagrodzenia wykonawcy określonego w umowie w sprawie zamówienia publicznego na skutek ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatminski.pl/pl/strona/Zamowienia_publiczne/3
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 05 - 300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219, Dział Budowy i Nadzoru Dróg i Mostów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 05 - 300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej wspomaganej systemem alarmująco-powiadamiającym w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, w obrębie ogrodzenia stałego, o powierzchni całkowitej 3.725m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp.1 - zapewnienie ochrony fizycznej mienia na placu postojowym, ochrony budynków biurowych i gospodarczych, otoczonego wokół ogrodzeniem stałym o powierzchni całkowitej 3.725m2, wspomagany systemem alarmująco-powiadamiającym zamontowanym w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Warszawskiej 219. Zakres usług będzie obejmował pełnienie ochrony fizycznej (obsługę jednego dozorcy/wartownika) na zmianę, zgodnie z załączonym harmonogramem godzin pracy. W trakcie trwania służby dozorca/wartownik zobowiązany jest do patrolowania placu, mienia ruchomego i nieruchomości znajdujących się w obrębie ogrodzenia stałego siedziby ZDP, utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniu pełnienia służby, oraz w miarę potrzeb wykonanie prac porządkowych na terenie siedziby. Lp.2 - obsługa systemu alarmująco-powiadamiającego zamontowanego w pomieszczeniach administracyjno-biurowych i gospodarczych Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 219, prowadzącego dozór poprzez system elektronicznych sygnałów zagrożeń połączony z systemem monitorowania Wykonawcy, pełniącego dozorowanie u Zamawiającego. Zakres usług polegał będzie na pełnieniu obsługi systemu alarmująco-powiadamiającego, śledzenia stanu zagrożeń, a w przypadku zaistnienia zagrożenia chronionych obiektów wyjazd grup interwencyjnych w celu zabezpieczenia obiektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim oraz w siedzibie Służby Drogowo - Mostowej w Stanisławowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp.1 - prace porządkowe wykonywane w dniach: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach 15.00 - 20.00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim oraz we środę w godzinach 15.00 - 20.00 w siedzibie Służby Drogowo-Mostowej w Stanisławowie. Zakres usług będzie obejmował wymianę worków plastikowych, wynoszenie śmieci, odkurzanie wykładzin, mycie podłóg, wycieranie blatów biurek, szafek, zlewozmywaków, lusterek, parapetów, czyszczenie i dezynfekowanie podłóg i wszystkich urządzeń w WC, zamiatanie schodów i ciągów komunikacyjnych. Raz w tygodniu czyszczenie balustrad i poręczy oraz mycie środkiem dezynfekującym glazury i drzwi w WC. Raz w miesiącu mycie drzwi, framug oraz wyłączników światła, odkurzanie i mycie kaloryferów grzejnych oraz usuwanie zabrudzeń z powierzchni ścian. Dwa razy do roku w terminach ustalonych z Zamawiającym sprzątanie stróżówki - mycie okien, podłóg, ścian, pranie firan i zasłon. Cztery razy do roku w terminach ustalonych z Zamawiającym pranie firan i zasłon oraz mycie okien.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.