eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA AKUMULATORÓW I BATERII DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4503- Sprawa nr 55/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-02

Grudziądz: DOSTAWA AKUMULATORÓW I BATERII DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4503- Sprawa nr 55/2013
Numer ogłoszenia: 310296 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA AKUMULATORÓW I BATERII DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4503- Sprawa nr 55/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa akumulatorów oraz baterii, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ i ilościach określonych według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Dostawa akumulatorów Przedmiot zamówienia: AKUMULATOR 12V 145Ah Wymiary maksymalne: długość 513 mm, szerokość 189 mm, wysokość 223 mm; Prąd rozruchu: minimalnie 1050A; Mocowanie: B0; Polaryzacja: 3; Bieguny: 1; Warunki eksploatacji: Całoroczna możliwość eksploatacji; Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące; Ilość: 2 szt.; Zastosowanie: Podnośnik widłowy spalinowy do kontenerów KALMAR DCD 200-12LB; Miejsce dostawy: Magazyn służby transportu i ruchu wojsk Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu, przy ul. Bema 2 ZADANIE NR 2: Dostawa baterii Przedmiot zamówienia: BATERIA R-20 ALKALICZNA Wymiary: wysokość 61,5 mm, średnica 34,2 mm; Napięcie: 1,5V; Rozmiar: D; Ilość: 100 szt.; Miejsce dostawy: Jednostka Wojskowa 4503 w Grudziądzu, przy ul. Czwartaków 1. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w zakresie Zadania Nr 1 (podstawa: art. 30 ust. 4 Ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego winien złożyć oświadczenie, że oferuje produkty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz wykazać w ofercie, że oferowana przez niego dostawa przedmiotu zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SIWZ (art. 30 ust. 5 Ustawy) i w niniejszym Rozdziale np. przez załączenie opisu technicznego oferowanego produktu, zdjęcia. Dostarczany sprzęt musi być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, powinien być wyprodukowany w 2013 roku, nieużywany, nieregenerowany. Ponadto winien być w pierwszym gatunku oraz gwarantować bezpieczeństwo,funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Wykonawca zobligowany jest w zakresie Zadania Nr 1 do bezpłatnego odbioru, własnym transportem, zużytych akumulatorów (kat. V) od odbiorcy w ilościach nie większych niż 2 szt. Wykonawca zobowiązuje się zagospodarować odebrane od Zamawiającego zużyte akumulatory z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21). Odbiór nastąpi najpóźniej do dnia 31.12.2013 r. O terminie odbioru zużytych akumulatorów Wykonawca zostanie powiadomiony najpóźniej na 14 dni przed wyznaczonym terminem, w formie pisemnej. Dostarczany towar w zakresie Zadania Nr 2 musi być fabrycznie opakowany..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6, 31.41.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 PZP. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 PZP. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 PZP. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 PZP. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących załączników do SIWZ: załącznik nr 1- Formularz ofertowy; załącznik nr 3- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; załącznik nr 4- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; załącznik nr 5- Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy;załącznik nr 6- Informacja o Wykonawcy; załącznik nr 7- Oświadczenie o przynależności / bądź nie przynależności do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie. Zmiana jak powyżej wymaga zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz:7zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 14,15 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2013 godzina 10:00, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz(pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: DOSTAWA AKUMULATORÓW SŁUŻBY TRANSPORTU I RUCHU WOJSK sprawa nr 55/2013 nie otwierać do dnia 13.08.2013 r. do godziny 10.30 Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w SIWZ) ponosi Wykonawca.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa akumulatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKUMULATOR 12V 145Ah Wymiary maksymalne: długość 513 mm, szerokość 189 mm, wysokość 223 mm; Prąd rozruchu: minimalnie 1050A; Mocowanie: B0; Polaryzacja: 3; Bieguny: 1; Warunki eksploatacji: Całoroczna możliwość eksploatacji; Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące; Ilość: 2 szt.; Zastosowanie: Podnośnik widłowy spalinowy do kontenerów KALMAR DCD 200-12LB; Miejsce dostawy: Magazyn służby transportu i ruchu wojsk Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu, przy ul. Bema 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa baterii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BATERIA R-20 ALKALICZNA Wymiary: wysokość 61,5 mm, średnica 34,2 mm; Napięcie: 1,5V; Rozmiar: D; Ilość: 100 szt.; Miejsce dostawy: Jednostka Wojskowa 4503 w Grudziądzu, przy ul. Czwartaków 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.41.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.