eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Usuwanie szkód powodziowych po powodzi w 2010 r. na terenie województwa opolskiego - II etap - Osobłoga (zabudowa wyrwy, usunięcie zatorów, remont koryta cieku)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-28

Opole: Usuwanie szkód powodziowych po powodzi w 2010 r. na terenie województwa opolskiego - II etap - Osobłoga (zabudowa wyrwy, usunięcie zatorów, remont koryta cieku)
Numer ogłoszenia: 310264 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 254584 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 442-57-42, faks (077) 442-57-42, 4425726.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód powodziowych po powodzi w 2010 r. na terenie województwa opolskiego - II etap - Osobłoga (zabudowa wyrwy, usunięcie zatorów, remont koryta cieku).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach robót mających na celu udrożnienie i zabezpieczenie koryta rzeki Osobłoga przewiduje się następujące roboty: - Przygotowanie rzeki do robot udrożnieniowych, usunięcie zatorów - Usunięcie zamulisk poprzez wykop z wbudowaniem części urobku w wyrwy - Umocnienie stopy skarp opaska z kiszki faszynowej (faszyna leśna) oraz narzutu kamiennego w miejscu istniejących wyrw. - Lp. Wyszczególnienie zakresu robót Jedn. Ilość jedn. 1. 1 Przygotowanie rzeki Osobłoga w km 1+500 do 15+200 do wykonania robót udrożnieniowych 13700 m 2. 2 Usunięcie zatorów w km 11+000 do 15+200 2 szt. 3. 3 Wykopy rowów i kanałów meliorc. oraz wykopy przy regulacji rzek wykon. koparkami podsiębiernymi 0.60 m3 na odkład w gruncie kat.III 22761 m3 4. Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych do 1 m3 wzdłuż 1 m wykopu - kat.gr.I-IV 22415 m3 5. Zabudowa wyrwy ziemia dowieziona z zewnątrz analogicznie do robót ziemnychpoprzecznych z wbudowaniem ziemi w nasyp (kat.gr.III) 936 m3 6. Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gr.kat.III z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość 1 km 936 m3 7. Nakłady uzupełn.za każde dalsze rozp. 0.5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych ziemi kat.IIIIV 936 m3 8. Wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm w gruncie kat. III 360 m 9. Wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego z kamienia ciężkiego lub średniego 720 m3 Wykonawca winien w ofercie uwzględnić wykonanie, montaż oraz demontaż tablicy informacyjnej dla zadania zgodnie z wymaganiami Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska. Ponadto tablica: 1. musi posiadać wymiary 2,8x2,4 m, 2. być wykonana z tworzywa sztucznego, 3. nadruk musi być odporny na działanie promieniowania UV oraz warunków pogodowych, 4. musi być zamieszczona na stelażu w sposób uniemożliwiający jej zerwanie lub przewrócenie się - musi być trwale przytwierdzona do podłoża (posiadać betonowy fundament). Miejsce usytuowania tablicy oraz ostateczne uzgodnienia co do treści zamieszczonych informacji zostaną uzgodnione z wykonawcą po podpisaniu umowy. Szczegółowa instrukcja wykonania tablicy informacyjnej podana została na stronie: www.nfosigw.gov.pl/srodkikrajowe/ instrukcja-oznakowania-przedsiewziec/ Wartość wykonania, montażu i demontażu tablicy informacyjnej wykonawca winien uwzględnić w kosztach ogólnych. UWAGI: Wykonawcy przed sporządzeniem ofert powinni zapoznać się z dokumentacją projektową oraz dokonać oględzin miejsca wykonania zamówienia, aby uwzględnić jego specyfikę w cenie swojej oferty. Jeśli w dokumentacji projektowej, stanowiącej Część III SIWZ, użyte zostały nazwy firm/systemów dostępnych na rynku. W myśl przepisów u.p.z.p Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zapis ten należy rozumieć tak, iż w każdym miejscu w SIWZ, w którym użyto nazw własnych, dodaje się sformułowanie lub równoważny. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w niniejszej SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Zamawiający wskazuje także, iż wszystkie odpady wytworzone podczas prowadzenia robót stanowią własność Wykonawcy i winien jest on zagospodarować je we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone na działkach objętych zakresem robót oraz innych działkach zniszczonych przez Wykonawcę w trakcie prowadzenia robót, oraz w uzasadnionym przypadku wypłaci bez zbędnej zwłoki zadośćuczynienie właścicielom zniszczonych działek w formie odszkodowania za szkody powstałe z winy Wykonawcy. Uwaga: Zamawiający dokona płatności w roku 2011 za 50% zadania. Pozostałe 50% zadania zostanie rozliczone w II i III kw. 2012 roku. Równocześnie zastrzega się mozliwość zmiany podziału finansowania zadania po uzgodnieniu z Instytucją Finansującą niniejsze zadanie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Transportowe Budownictwo-Handel H. Spiżak Sidzina ul. Polna 22, ul. Polna 22 Sidzina, 48-320 Skoroszyce, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 761481,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 528627,78

  • Oferta z najniższą ceną: 412306,65 / Oferta z najwyższą ceną: 894000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.