eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Świadczenie usług konserwacji, napraw , usuwania awarii i usług pogotowia lokatorskiego w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz świadczenie usług konserwacji, napraw i usuwania awarii w branży budowlanej, w podziale na 3 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-22

Kalisz: Świadczenie usług konserwacji, napraw , usuwania awarii i usług pogotowia lokatorskiego w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz świadczenie usług konserwacji, napraw i usuwania awarii w branży budowlanej, w podziale na 3 części
Numer ogłoszenia: 310248 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 598 55 00, faks 62 598 55 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji, napraw , usuwania awarii i usług pogotowia lokatorskiego w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz świadczenie usług konserwacji, napraw i usuwania awarii w branży budowlanej, w podziale na 3 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia : . świadczenie usług konserwacji, napraw, usuwania awarii i usług pogotowia lokatorskiego w zakresie instalacji sanitarnych na terenie nieruchomości będących w wyłącznym zarządzie MZBM w Kaliszu (354 nieruchomości) . świadczenie usług konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji sanitarnych w lokalach gminy we wspólnotach mieszkaniowych (3354 lokali w 256 budynków wspólnot mieszkaniowych). Szczegółowy opis przedmiotu umowy znajduje się we wzorze umowy, stan. zał. nr 1H do SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1F do SIWZ . Wykaz zasobów objętych przedmiotem zamówienia zawiera zał. nr G do SIWZ. W sytuacjach uzasadnionych, w trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wielkości zasobów (np. odebranie nieruchomości przez właścicieli, przejęcie w zarząd dodatkowych nieruchomości). Zmiany te nie powodują konieczności podpisania aneksu do umowy - w razie zmian powodujących zmiany do 10% wartości umowy. Wartość robót budowlanych - poniżej 50% wartości zamówienia. Część 2 zamówienia : . świadczenie usług konserwacji, napraw, usuwania awarii i usług pogotowia lokatorskiego w zakresie instalacji elektrycznych na terenie nieruchomości będących w wyłącznym zarządzie MZBM w Kaliszu (354 nieruchomości) . świadczenie usług konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych w lokalach gminy we wspólnotach mieszkaniowych (3354 lokali w 256 budynkach wspólnot mieszkaniowych). Szczegółowy opis przedmiotu umowy znajduje się we wzorze umowy, stan. zał. nr 2H do SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2F do SIWZ . Wykaz zasobów objętych przedmiotem zamówienia zawiera zał. nr G do SIWZ. W sytuacjach uzasadnionych, w trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wielkości zasobów (np. odebranie nieruchomości przez właścicieli, przejęcie w zarząd dodatkowych nieruchomości).Zmiany te nie powodują konieczności podpisania aneksu do umowy - w razie zmian powodujących zmiany do 10% wartości umowy. Wartość robót budowlanych - poniżej 50% wartości zamówienia. Część 3 zamówienia : . świadczenie usług konserwacji, napraw i usuwania awarii w branży budowlanej na terenie nieruchomości będących w wyłącznym zarządzie MZBM w Kaliszu (354 nieruchomości) i w lokalach gminy we wspólnotach mieszkaniowych (3354 lokali w 256 budynkach wspólnot mieszkaniowych). Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 PLN. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu umowy znajduje się we wzorze umowy, stan. zał. nr 3H do SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3F do SIWZ . Wykaz zasobów objętych przedmiotem zamówienia zawiera zał. nr G do SIWZ. W sytuacjach uzasadnionych, w trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wielkości zasobów (np. odebranie nieruchomości przez właścicieli, przejęcie w zarząd dodatkowych nieruchomości).Zmiany te nie powodują konieczności podpisania aneksu do umowy - w razie zmian powodujących zmiany do 10% wartości umowy. Wartość robót budowlanych - poniżej 50% wartości zamówienia. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 PLN. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 3 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w odniesieniu do każdej części.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : . należycie wykonał, w tym także należycie wykonał w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych, co najmniej jedną, trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługę w zakresie konserwacji i/lub napraw/ i lub usuwania awarii instalacji sanitarnych w budynkach mieszkalnych (zabudowa wielorodzinna), o łącznej ilości co najmniej 20 sztuk, (powyższy warunek dotyczy wykonawców składających ofertę na 1 część zamówienia), Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : . należycie wykonał, w tym także należycie wykonał w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych, co najmniej jedną, trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługę w zakresie konserwacji i/lub napraw/ i lub usuwania awarii instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych (zabudowa wielorodzinna), o łącznej ilości co najmniej 20 sztuk, (powyższy warunek dotyczy wykonawców składających ofertę na 2 część zamówienia), Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : . należycie wykonał, w tym także należycie wykonał w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych, co najmniej jedną, trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługę w zakresie konserwacji i/lub napraw/ i lub usuwania awarii w branży budowlanej w budynkach mieszkalnych (zabudowa wielorodzinna), o łącznej ilości co najmniej 20 sztuk, (powyższy warunek dotyczy wykonawców składających ofertę na 3 część zamówienia),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że : . dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie; . dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, . dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą świadectwo kwalifikacyjne (D) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, (powyższe warunki dotyczą wykonawców składających ofertę na 1 część zamówienia), Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że : . dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie; . dysponuje co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, . dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą świadectwo kwalifikacyjne (D) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, (powyższy warunki dotyczą wykonawców składających ofertę na 2 część zamówienia), . Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie; (powyższy warunek dotyczy wykonawców składających ofertę na 3 część zamówienia),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (tj. w oryginale lub poświadczone notarialnie) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.W przypadku wykonawców będących osobą fizyczną, w celu umożliwienia zamawiającemu identyfikacji danych wykonawcy , zaleca się załączenie do oferty aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej . 3.wypełniony -Formularz cenowy- wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W sytuacjach uzasadnionych Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wielkości zasobów (np. odebranie nieruchomości przez właścicieli, przejęcie w zarząd dodatkowych nieruchomości).Zmiany te nie powodują konieczności podpisania aneksu do umowy - w razie zmian powodujących zmiany do 10% wartości umowy. 2.Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w zakresie ustawowej zmiany podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kalisz,ul. Dobrzecka 18(I piętro pok.nr 105) opłata 47,49 zł lub za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa), w tym przypadku koszt przesyłki ponosi Wykonawca.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2012 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Kalisz, ul. Dobrzecka 18 (parter-Biuro Obsługi Interesantów-Biuro Podawcze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usług konserwacji, napraw, usuwania awarii i usług pogotowia lokatorskiego w zakresie instalacji sanitarnych na terenie nieruchomości będących w wyłącznym zarządzie MZBM w Kaliszu oraz świadczenie usług konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji sanitarnych w lokalach gminy we wspólnotach mieszkaniowych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług konserwacji, napraw, usuwania awarii i usług pogotowia lokatorskiego w zakresie instalacji sanitarnych na terenie nieruchomości będących w wyłącznym zarządzie MZBM w Kaliszu (354 nieruchomości) oraz świadczenie usług konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji sanitarnych w lokalach gminy we wspólnotach mieszkaniowych (3354 lokali w 256 budynkach wspólnot mieszkaniowych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług konserwacji, napraw, usuwania awarii i usług pogotowia lokatorskiego w zakresie instalacji elektrycznych na terenie nieruchomości będących w wyłącznym zarządzie MZBM w Kaliszu oraz świadczenie usług konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych w lokalach gminy we wspólnotach mieszkaniowych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług konserwacji, napraw, usuwania awarii i usług pogotowia lokatorskiego w zakresie instalacji elektrycznych na terenie nieruchomości będących w wyłącznym zarządzie MZBM w Kaliszu (354 nieruchomości) oraz świadczenie usług konserwacji, napraw i usuwania awarii w zakresie instalacji elektrycznych w lokalach gminy we wspólnotach mieszkaniowych (3354 lokali w 256 budynkach wspólnot mieszkaniowych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: świadczenie usług konserwacji, napraw i usuwania awarii w branży budowlanej na terenie nieruchomości będących w wyłącznym zarządzie MZBM w Kaliszu i w lokalach gminy we wspólnotach mieszkaniowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług konserwacji, napraw i usuwania awarii w branży budowlanej na terenie nieruchomości będących w wyłącznym zarządzie MZBM w Kaliszu (354 nieruchomości) i w lokalach gminy we wspólnotach mieszkaniowych (3354 lokali w 256 budynkach wspólnot mieszkaniowych)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.