eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opracowanie i wdrożenie portalu internetowego Prognozowanie zatrudnienia opartego na dedykowanej (rekomendowanej) aplikacji pozwalającej na zarządzanie jego treścią CMS (Content Management System) wraz z asystą techniczną

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Warszawa: Opracowanie i wdrożenie portalu internetowego Prognozowanie zatrudnienia opartego na dedykowanej (rekomendowanej) aplikacji pozwalającej na zarządzanie jego treścią CMS (Content Management System) wraz z asystą techniczną
Numer ogłoszenia: 310241 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych , ul. Bellottiego 3B, 01-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5267511, faks 022 5367514.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipiss.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i wdrożenie portalu internetowego Prognozowanie zatrudnienia opartego na dedykowanej (rekomendowanej) aplikacji pozwalającej na zarządzanie jego treścią CMS (Content Management System) wraz z asystą techniczną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego postępowaniem jest opracowanie i wdrożenie portalu internetowego Prognozowanie zatrudnienia (PIPZ) opartego na dedykowanej (rekomendowanej) aplikacji pozwalającej na zarządzanie jego treścią CMS (Content Management System) wraz z asystą techniczną, w lokalizacji (www.prognozowaniezatrudnienia.pl) pozostającej w dyspozycji Zamawiającego, w szczególności: a) opracowanie projektu portalu na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego wskazówek (koncepcja zawartości tematycznej, architektura informacji i nawigacji portalu), b) opracowanie kreacji graficznej PIPZ, c) zoptymalizowanie stron portalu pod kontem wyszukiwarek (Google, Onet, WP, Big, Inte-ria, Yahoo), d) udostępnienie w panelu administracyjnym szczegółowych statystyk tzw. przekierowań z wyszukiwarek internetowych, e) wdrożenie dostosowanej do potrzeb PIZP aplikacji CMS, f) wykonanie i wdrożenie PIZP, g) wykonanie testu poprawności wyświetlania PIZP, h) wykonanie testu bezpieczeństwa, i) udzielenie Zamawiającemu licencji dla systemu zarządzania treścią (CMS), j) udzielenie gwarancji na działanie PIZP na okres 12 miesięcy od dnia odbioru PIPZ przez Zamawiającego, k) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji PIZP, l) zapewnienie Zamawiającemu asysty technicznej zgodnie ze wskazaniami § 3 pkt. 1 ust. 12 SIWZ na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, m) przeprowadzenie szkoleń z obsługi panelu administracyjnego dla wskazanych przedstawi-cieli Zamawiającego, min. 2 x po 8 godzin, w siedzibie Zamawiającego, n) instalacja PIZP na wskazanym przez Zamawiającego serwerze. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający m.in. wymagania techniczne dla PIZP, wymagania dla CMS wraz z opisem modułów CMS znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ. 4. Portal ma składać się z: a) części informacyjnej - zwierającej informacje na temat problematyki rynku pracy i prognozowania zatrudnienia; b) części aplikacyjnej - na PIZP będzie zaimplementowane narzędzie prognostyczne służące prognozowaniu zatrudnienia w Polsce dostępne on-line; c) części usługowej dla projektu - zawierającej wybrane informacje na potrzeby realizacji projektu przez Zamawiającego; d) części integracyjnej - umożliwiającej skupienie wokół PIPZ środowiska osób zajmujących się problematyką prognozowania zatrudnienia; e) części edukacyjnej - przybliżenie szerszej opinii społecznej problematyki rynku pracy i prognozowania zatrudnienia. 5. Wykonawca w ramach przedsięwzięcia jest zobowiązany do: a. opracowania projektu portalu na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego wskazówek (koncepcja zawartości tematycznej, architektura informacji i nawigacji portalu), b. opracowania kreacji graficznej PIPZ, c. zoptymalizowania stron portalu pod kontem wyszukiwarek (Google, Onet, WP, Big, Interia, Yahoo), d. udostępnienia w panelu administracyjnym szczegółowych statystyk tzw. przekierowań z wyszukiwarek internetowych , e. wdrożenia dostosowanej do potrzeb PIZP aplikacji CMS, f. wykonania i wdrożenia PIZP, g. wykonania testu poprawności wyświetlania PIZP, h. wykonania testu bezpieczeństwa, i. udzielenia Zamawiającemu licencji dla systemu zarządzania treścią (CMS), j. udzielenie gwarancji na działanie PIZP na okres 12 miesięcy od dnia odbioru PIPZ przez Zamawiającego, k. wykonania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji PIZP, l. zapewnienie Zamawiającemu asysty technicznej na okres 12 miesięcy od dnia pod-pisania umowy, m. przeprowadzenia szkoleń z obsługi panelu administracyjnego dla wskazanych przed-stawicieli Zamawiającego, min. 2 x po 8 godzin, w siedzibie Zamawiającego, n. instalacji PIZP na wskazanym przez Zamawiającego serwerze..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.24.30.00 - Usługi programowania 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.22.41.00 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1600 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie usługi jako Wykonawca w zakresie 3 (trzech) systemów informatycznych o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, z których każdy powinien spełniać poniższe wymagania: a) projekt dotyczył wdrożenia portalu internetowego zarządzanego dedykowanym CMS; b) projekt dotyczył systemu portalowego o charakterze informacyjnym tj. którego jednym z zadań było dostarczenie wszechstronnej informacji za pośrednictwem Internetu, c) co najmniej jeden z nich o wartości co najmniej 60 000 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują zespołem projektowym zdolnym do wykonania zamówienia. W skład zespołu projektowego wchodzić powinny, co najmniej następujące osoby: a) Kierownik Projektu posiadający doświadczenie zawodowe w realizacji, co najmniej 5 projektów informatycznych w roli Kierownika Projektu, b) Ekspert ds. architektury IT posiadający doświadczenie zawodowe w realiza-cji, co najmniej 3 projektów informatycznych wykorzystujących technologię JEE w roli eksperta ds. architektury IT. c) Zespół programistów, (co najmniej 3 osoby), z których każdy posiada do-świadczenie zawodowe w roli programisty, w co najmniej 3 projektach in-formatycznych, d) Graficy komputerowi (co najmniej dwóch), biegle posługujący się programami graficznymi pakietu Adobe (Photo shop, Ilustrator), pakietu Corel, 3D Max, posiadający doświadczenie zawodowe w realizacji co najmniej 3 projektów obejmujących tworzenie grafiki komputerowej dla portali internetowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Harmonogram realizacji - 25
  • 3 - Opis organizacji prac projektowych - 10
  • 4 - Wygląd i działanie panelu administracyjnego - 15
  • 5 - Referencyjny projekt kreacji graficznej strony głównej PIPZ - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie, 3) konieczne stanie się przedłużenie terminu realizacji zamówienia w stosunku do pierwotnie planowanego na skutek działań, za które nie ponosi winy wykonawca. O konieczności zmiany terminu wykonawca powiadomi zamawiającego na co najmniej dwa tygodnie przed zakończeniem terminu realizacji zamówienia. Zamawiający przedłuży okres realizacji jedynie o czas w którym niemożliwa był realizacja portalu, 4) konieczne stanie się wprowadzenie zmian w umowie wynikających ze zmian technologicz-nych, pojawieniem się innych rozwiązań informatycznych, lub też związanych z zwiększeniem lub zmniejszeniem przepustowości łącz Internetowych, 5) zmianie nie będzie podlegało wynagrodzenie Wykonawcy, 6) zmianie może podlegać zakres merytoryczny zamówienia, o ile okaże się że wprowadzenie zmian jest konieczne dla zrealizowania niniejszego zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipiss.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych (IPiSS) ul. Bellottiego 3B, 01-022 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych (IPiSS) ul. Bellottiego 3B, 01-022 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - w związku z realizacją projektu partnerskiego IPiSS i Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich pn. Analiza procesów zachodzących na polskim rynku pracy i w obszarze integracji społecznej w kontekście prowadzonej polityki gospodarczej. przed zawarciem umowy zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.