eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernichów › Budowa oczyszczalni ścieków w Wołowicach - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Czernichów: Budowa oczyszczalni ścieków w Wołowicach - etap I
Numer ogłoszenia: 310222 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernichów , Czernichów 2, 32-070 Czernichów, woj. małopolskie, tel. 012 2702105, faks 012 2702324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oczyszczalni ścieków w Wołowicach - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Budowa oczyszczalni ścieków w Wołowicach - etap I. 2. Inwestycją objęta jest realizacja obiektu oczyszczalni ścieków w Wołowicach w zakresie I etapu o przepustowości średniodobowej 720 m3/d. 3. Oczyszczalnia ścieków dla potrzeb gminy Czernichów zlokalizowana będzie we wsi Wołowice, na działkach o numerach ewidencyjnych 945 i 946 należących do Inwestora. Działki oczyszczalni to niezagospodarowana łąka. Teren inwestycji nie jest uzbrojony. Do działki oczyszczalni doprowadzony jest jedynie kanał tłoczny ścieków surowych. Teren objęty inwestycją nie jest objęty ochroną konserwatorską. Teren ten nie znajduje się również w rejonie eksploatacji górniczej oraz w obszarze Natura 2000. Planowana inwestycja znajduje się na terenie otuliny Bielańsko-Tynieckiego Parku Krajobrazowego. Dla realizacji obiektów oczyszczalni teren zostanie wyrównany. Docelowo na terenie oczyszczalni po zrealizowaniu budynków wykonane zostaną nasypy o wysokości od 1,5m do 2,0m w celu ochrony projektowanych obiektów przed wodami powodziowymi z rowu melioracyjnego przy zamknięciu śluzy wałowej. Podstawa nasypu będzie ubezpieczona płytami betonowymi ażurowymi, ułożonymi na geowłókninie - w celu ochrony przed rozmyciem. 4. Zakres robót budowlanych I etapu: 1) budynek socjalno-techniczny (obiekt 1-kondygnacyjny, realizacja tradycyjna); 2) część budynku technologicznego (obiekt 1-kondygnacyjny, realizacja tradycyjna) wraz ze zbiornikami technologicznymi (konstrukcja zbiorników ze stali nierdzewnej - dwa bioreaktory i zbiornik osadu); 3) podziemny zbiornik retencyjny (w technologii żelbetowej); 4) podziemne okrągłe zbiorniki: pompowni ścieków surowych, pompowni ścieków oczyszczonych, studni z kratą, osadnika wód opadowych (zbiorniki prefabrykowane, żelbetowe); 5) instalacje technologiczne, sanitarne, energetyczne i sterownicze rozbudowywanych obiektów. 5. Nowoprojektowane dla funkcjonowania obiektu uzbrojenie to: 1) kanalizacja sanitarna; 2) kanalizacja opadowa; 3) kanalizacja ścieków oczyszczonych; 4) rurociągi tłoczne ścieków surowych; 5) rurociągi tłoczne ścieków oczyszczonych; 6) rurociągi wody pitnej; 7) linie kablowe zasilania podstawowego i rezerwowego; 8) kable elektryczne: oświetleniowe, sterowania i zasilania. 6. W ramach I etapu wykonane zostaną również roboty budowlane związane z: 1) drogą dojazdową; 2) zasilaniem w wodę; 3) zasilaniem w energię elektryczną; 4) ogrodzeniem; 5) przejściem przez wał Wisły rurociągiem tłocznym. 7. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na własny koszt zapewnia pełną obsługę geodezyjną od chwili przekazania placu budowy do zakończenia inwestycji. 8. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określają: 1) przedmiary robót wraz z charakterystykami obiektu - załączniki nr 6-10 do SIWZ, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 11 do SIWZ, 3) projekt budowlany oczyszczalni ścieków- załącznik nr 12 do SIWZ, 4) projekt budowlany przebudowy drogi - załącznik nr 13 do SIWZ, 5) projekt budowlany przyłącza wody - załącznik nr 14 do SIWZ, 6) projekt budowlany zasilanie i pomiar energii - załącznik nr 15 do SIWZ, 7) projekt zagospodarowania terenu oczyszczalni ścieków w Wołowicach - załącznik nr 16 do SIWZ. 9. Wykonawca udzieli gwarancji: 1) na wykonane roboty budowlane w wysokości 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót, 2) na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia - jak na roboty budowlane, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. 10. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) projektem budowlanym; 2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) warunkami pozwoleń na budowę: a) nr pozwolenia AB.V.SA.73510-1-126/09 - załącznik nr 17 do SIWZ, b) odrębnych zgłoszeń dla wykonania drogi dojazdowej, przyłącza wody oraz zasilania energetycznego. 4) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego; 5) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 6) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45.25.21.30 - Wyposażenie zakładów odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.31.31 - Roboty budowlane w zakresie dróg krajowych na estakadach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 200000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy i 00/100 zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, czyli: a) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia; - Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, której wartość brutto była większa lub równa 8000000,00 zł. - Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę polegającą na budowie, rozbudowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków. UWAGA: Zamawiający uzna, iż zamówienie zrealizowano w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania jedynie w sytuacji gdy data zakończenia realizacji zamówienia (data odbioru końcowego) będzie datą zawierającą się w tym okresie; b) dysponują osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie osób posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń); - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń); - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń). UWAGA: Osoby posiadające ww. uprawnienia winny przynależeć do Izby Samorządu Zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, czyli: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3000000,00 zł; b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 2000000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Przedstawiony wykaz musi zawierać co najmniej następujące informacje: a) o nazwie i adresie Zamawiającego; b) o wartości wykonanego zamówienia; c) o terminie wykonania zamówienia (data zakończenia - data odbioru końcowego). 7) dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia - zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 6 - zostały zrealizowane należycie, np. listy referencyjne. W dokumentach potwierdzających należytą realizację zamówienia musi się znaleźć, co najmniej informacja: a) o nazwie i adresie Zamawiającego; b) o wartości wykonanego zamówienia; c) o terminie wykonania zamówienia (data zakończenia - data odbioru końcowego); d) o należytym wykonaniu zamówienia. 8) decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót - odnoszące się do osób, które pełnić będzie funkcję kierownika budowy lub kierownika robót w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń); b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń); c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń). 9) zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego - odnoszące się do osób, które pełnić będą funkcję kierownika budowy/kierownika robót. 10) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Przedstawiony wykaz musi zawierać co najmniej następujące informacje: a) nazwiska i imiona osób; b) funkcje (role) w realizacji zamówienia i/lub zakres czynności osób; c) numery i rodzaj posiadanych uprawnień. 11) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, potwierdzającej, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu. 12) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 2000000,00 zł. UWAGA: Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 2000000 zł. a) w przypadku gdy w dokumencie, o których mowa w pkt 11 i 12 będzie: - podana wartość w sposób np. kwota sześciocyfrowa przed przecinkiem - Zamawiający za pierwszą cyfrę przyjmie 1 i w ten sposób dokona oceny spełniania warunku - w tym przypadku wartością ocenianą będzie 100000,00; - podana wartość w sposób np. kwota sześciocyfrowa - Zamawiający za pierwszą cyfrę przyjmie 1 oraz wstawi przecinek przed dwoma ostatnimi cyframi - w tym przypadku wartość ocenianą będzie 1000,00; - podana wartość w innej walucie niż PLN - zamawiający przeliczy tą wartość na PLN wg średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert. b) w przypadku gdy informacja będzie dotyczyła zdolności kredytowej Wykonawcy Zamawiający wymaga, aby w dokumencie była podana wysokość niewykorzystanego limitu kredytowego. 13) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2. Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub notariusza. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czernichów 32-070 Czernichów 2 woj. małopolskie Wydział wykonawczy Zamawiającego: Wydział Inwestycji i Rozwoju tel. 012/ 270-21-04, wewn. 119; fax: 012/ 270-23-24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Czernichów 32-070 Czernichów 2 woj. małopolskie Biuro Obsługi Klienta - parter budynku UG Czernichów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie nie jest na dzień ogłoszenia objęte umową o finansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej. Informujemy, iż Zamawiający - złożył wniosek o dofinansowanie niniejszego zamówienia z programu PROW. W przypadku takiej możliwości Zamawiający złoży wniosek o dofinansowanie niniejszego projektu również z MRPO.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.