eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie remontu gabinetu Ordynatora oraz sekretariatu w Oddziale Ortopedii w Pomorskim Centrum Traumatologii w Gdańsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-02

Gdańsk: Wykonanie remontu gabinetu Ordynatora oraz sekretariatu w Oddziale Ortopedii w Pomorskim Centrum Traumatologii w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 310200 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270508 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 7640219, faks 58 7640219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu gabinetu Ordynatora oraz sekretariatu w Oddziale Ortopedii w Pomorskim Centrum Traumatologii w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu gabinetu Ordynatora oraz sekretariatu w Oddziale Ortopedii w Pomorskim Centrum Traumatologii w Gdańsku. Zakres prac obejmuje: - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - zerwanie listew przyściennych - wykucie z muru ościeżnicy - osadzenie ościeżnicy razem ze skrzydłem do 2,0 m2 - przygotowanie powierzchni tynku pod malowanie - dwukrotne malowanie emulsją tynków z gruntowaniem - izolacja przeciwwilgociowa pod posadzkę - przygotowanie powierzchni pod tarkiet - ułożenie posadzki z tarkietu - wywiezienie i utylizacja odpadów - gruzu - wymiana lamp - założenie rolet p. słonecznych Nazwa przedmiotu wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie, 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VIP INVEST Ziniewicz-Orlikowska Maria, ul. Daleka 117, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10332,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6518,74

  • Oferta z najniższą ceną: 6518,74 / Oferta z najwyższą ceną: 6518,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.