eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowo › Dostawa oleju napędowego do Nadleśnictwa Żednia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-11

Michałowo: Dostawa oleju napędowego do Nadleśnictwa Żednia
Numer ogłoszenia: 31018 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Żednia , Żednia 5, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie, tel. 085 7175251, 7175252, faks 085 7175252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www. bialystok.lasy.gov.pl/web/zednia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego do Nadleśnictwa Żednia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego do Nadleśnictwa Żednia podzielonych na następujące części (Pakiety): I.1. Pakiet nr 1 - sukcesywna dostawa oleju napędowego w następującej ilości: - olej napędowy ON w ilości 20 000 litrów. Wyżej określone ilości paliw mogą ulec redukcji. Zakupione paliwa muszą spełniać wymagania określone w: - Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 1680), - Normie PN-EN 590+A1 - Dostawa realizowana będzie na zasadzie tankowań pojazdów służbowych Zamawiającego, stosownie do jego potrzeb, na stacjach paliw należących do Wykonawcy, przez uprawnionych pracowników Nadleśnictwa, w uzgodnionych z nimi indywidualnie ilościach, we wszystkie dni tygodnia w godz. od 6:00 do 18:00. Paliwo do agregatów prądotwórczych należących do Zamawiającego będzie pobierane do kanistrów na podstawie upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego. Oferowane paliwa muszą być zgodne z w/w Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane oraz obowiązującymi przepisami w zakresie wymagań jakościowych jakim powinny odpowiadać paliwa ciekłe (rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) - oświadczenie Wykonawcy na formularzu ofertowym. Wielkość zakupu paliwa jest wielkością szacunkową, uzależnioną od potrzeb i Zamawiający nie ma obowiązku wykorzystania całości przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw oddaloną nie więcej niż 15 km liczoną najkrótszą drogą publiczną, od miejscowości Kazimierowo 43, gdzie położona jest baza transportowa Zamawiającego lub od siedziby Nadleśnictwa Żednia, Żednia 5. W okresie zimowym Wykonawca zapewni dostawy zamawianego oleju napędowego przystosowanego do niskich temperatur. Każde tankowanie będzie potwierdzone wystawioną fakturą. II.1. Pakiet nr 2 - przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego w gatunkach B,D,F (oleje dla okresu letniego, przejściowego i zimowego), spełniającego normę PN-EN 590+A1 - do zbiorników dwupłaszczowych magazynujących paliwo, znajdujących się przy Nadleśnictwie Żednia, Żednia 5, 16-050 Michałowo w ilości szacunkowej - 65 000 litrów. II.2. Wielkość zakupu paliwa jest wielkością szacunkową, uzależnioną od potrzeb i Zamawiający nie ma obowiązku wykorzystania całości przedmiotu zamówienia. II.3. Jakość dostarczanego paliwa musi odpowiadać wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu dostawy, w tym w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz.U. z 2015 r., poz. 1680). Parametry dostarczanego paliwa będą dostosowane do okresu dostawy, tj. pory roku i temperatury otoczenia. II.4. Paliwo będzie dostarczane przez Wykonawcę do dwóch zbiorników dwupłaszczowych, na potrzeby maszyn stanowiących własność Nadleśnictwa Żednia autocysternami które muszą posiadać aktualne dopuszczenie do przewozu paliw ciekłych zgodne z obowiązującymi przepisami w dniu dostawy. Autocysterny powinny posiadać legalizowane urządzenie pomiarowe do pomiaru ilości zrzucanego paliwa do zbiornika magazynującego paliwo, który posiada Zamawiający. Rozliczenie ilości dostarczanego paliwa będzie odbywało się w temperaturze rzeczywistej zgodnie ze wskazaniem licznika/przepływomierza, posiadającego potwierdzoną legalizację, zainstalowanego na autocysternie. II.5. Przy każdej dostawie lub wątpliwości co do jakości paliwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) pobrania prób dostarczonego produktu przed rozpoczęciem rozładunku dostarczonego paliwa ciekłego. Próby te po ich opisaniu i zabezpieczeniu będą przechowywane przez Zamawiającego przez okres jednego miesiąca od daty dostawy. Protokół pobrania prób winien być kontrasygnowany przez kierowcę dostarczającego paliwo, b) przeprowadzenia kontroli wstępnej przed rozładunkiem dostawy z cysterny samochodowej obejmującej: - sprawdzenie stanu plomb założonych na zawory wlewowe i spustowe cysterny samochodowej, - sprawdzenie, czy cysterna nie posiada uszkodzeń mechanicznych lub śladów wycieków, - sprawdzenie stanu czystości przewodów spustowych cysterny samochodowej, - sprawdzenie, czy cysterna odpowiada ogólnym przepisom BHP i przeciwpożarowym, - pobrania próbek dostarczonego paliwa z każdego zaworu spustowego cysterny w celu dokonania oceny wizualnej, czy dostarczony produkt jest klarowny, bez zawiesin, osadów ciał stałych lub wody, - sprawdzenie gęstości i temperatury dostarczonego paliwa. c) wykonania badań jakościowych (w pełnym lub ograniczonym zakresie) pobranych prób w akredytowanym laboratorium po uprzednim pisemnym poinformowaniu Wykonawcy o takim zamierzeniu. d) sprawdzenie ilości wydanego paliwa poprzez przeważenie cysterny przed i po wydaniu ON do zbiorników Zamawiającego, koszty ważenia każdorazowo pokrywa Wykonawca w przypadku gdy różnica w wadze nie będzie odpowiadać ilości dostarczonego paliwa. Wyniki ważeń podpisane przez kierowcę oraz przez przedstawiciela Zamawiającego będą wiążące dla stron dla wzajemnego rozliczenia. Wykonawca wyraża zgodę na takie sprawdzenie ilości dostarczanego paliwa dwukrotnie w okresie obowiązywania umowy. Wynik analizy sporządzony na piśmie będzie ostateczny i wiążący. Koszt analizy poniesie: a) Wykonawca, jeżeli wynik potwierdzi , iż dostarczone paliwo było nieodpowiedniej jakości, b) Zamawiający, jeżeli wynik potwierdzi, iż dostarczone paliwo było wolne od wad. II.6. Załadunek do zbiornika nastąpi każdorazowo w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć aktualne świadectwo jakości dostarczonego paliwa oraz świadectwo legalizacji urządzenia pomiarowego mierzącego ilość zrzutu oleju do zbiornika. Wykonawca przy każdorazowej dostawie paliwa wystawi dokument wydania - WZ, potwierdzający ilość, dane wystawcy i odbiorcy, numer rejestracyjny pojazdu, datę i godzinę rozładunku, numer komory autocysterny. Dokument WZ dla swej ważności wymaga podpisania przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. II.7. Zamawiający dysponuje zbiornikami dwupłaszczowymi magazynującymi paliwo w ilości 2 szt., o pojemności 5 000 litrów każdy, z wlewem odgórnym oleju napędowego. II.8. Wykonawca ponosi ryzyko oraz wszelkie koszty transportu paliwa do miejsca realizacji zamówienia, jak również koszty ubezpieczenia przedmiotu dostawy oraz koszty przemieszczenia paliwa ze środka transportu do zbiorników magazynujących Zamawiającego. II. 9. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 -14:00 na podstawie zapotrzebowania zgłoszonego faxem, e-mailem lub telefonicznie w ciągu 48 godzin od zgłoszenia w ilościach jednorazowych: 2 500 do 8 500 litrów. II.10. Za dostarczenie do zbiornika partii oleju napędowego ON Wykonawca wystawi faktury płatne przelewem w terminie 21 dni od dnia doręczenia jej Zamawiającemu. 2. Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) określony jest kodem: 09134100-8 Olej napędowy. 3. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: termin płatności: 21 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu, forma zapłaty - jak we wzorze umowy - załączniki nr 6.1, 6.2, Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu ofertowym) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ważną opłaconą koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną na podstawie art. 32 ust. 1 ust. 4 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2012, Nr 1059 z póź. zm.). - dotyczy zarówno pakietu nr 1 i nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również nadal wykonywane), co najmniej jedną dostawę paliw płynnych o wartości nie mniejszej niż dla pakietu nr 1- 50 tys. zł brutto na dostawę paliw z dystrybutora i dla pakietu nr 2 - 150 tys. zł. brutto na dowóz paliw oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców lub Wykonawcy ubiegający się wspólnie spełnią w całości ww. warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, oświadczy że spełnia w/w warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, oświadczy że spełnia w/w warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia: dla pakietu 1 na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. złotych, a dla pakietu nr 2 na kwotę 200 tys. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełnionego i podpisanego druku formularza oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 lub 1.2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) informacji z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru - załącznik nr 5). c) pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółek cywilnych) - jeżeli dotyczy,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Rabat - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6.1, 6.2 do SIWZ . 2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków umowy w przypadkach, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_zednia/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Żednia Żednia 5 16-050 Michałowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2016 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Żednia, Żednia 5, 16-050 Michałowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości 20 000 litrów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.1. Pakiet nr 1 - sukcesywna dostawa oleju napędowego w następującej ilości: olej napędowy ON w ilości 20 000 litrów. Wyżej określone ilości paliw mogą ulec redukcji. Zakupione paliwa muszą spełniać wymagania określone w: Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 1680), Normie PN-EN 590+A1 Dostawa realizowana będzie na zasadzie tankowań pojazdów służbowych Zamawiającego, stosownie do jego potrzeb, na stacjach paliw należących do Wykonawcy, przez uprawnionych pracowników Nadleśnictwa, w uzgodnionych z nimi indywidualnie ilościach, we wszystkie dni tygodnia w godz. od 6:00 do 18:00. Paliwo do agregatów prądotwórczych należących do Zamawiającego będzie pobierane do kanistrów na podstawie upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego. Oferowane paliwa muszą być zgodne z w/w Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane oraz obowiązującymi przepisami w zakresie wymagań jakościowych jakim powinny odpowiadać paliwa ciekłe (rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) - oświadczenie Wykonawcy na formularzu ofertowym. Wielkość zakupu paliwa jest wielkością szacunkową, uzależnioną od potrzeb i Zamawiający nie ma obowiązku wykorzystania całości przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw oddaloną nie więcej niż 15 km liczoną najkrótszą drogą publiczną, od miejscowości Kazimierowo 43, gdzie położona jest baza transportowa Zamawiającego lub od siedziby Nadleśnictwa Żednia, Żednia 5. W okresie zimowym Wykonawca zapewni dostawy zamawianego oleju napędowego przystosowanego do niskich temperatur. Każde tankowanie będzie potwierdzone wystawioną fakturą..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Rabat - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości 65 000 litrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II.1. Pakiet nr 2 - przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego w gatunkach B,D,F (oleje dla okresu letniego, przejściowego i zimowego), spełniającego normę PN-EN 590+A1 - do zbiorników dwupłaszczowych magazynujących paliwo, znajdujących się przy Nadleśnictwie Żednia, Żednia 5, 16-050 Michałowo w ilości szacunkowej - 65 000 litrów. II.2. Wielkość zakupu paliwa jest wielkością szacunkową, uzależnioną od potrzeb i Zamawiający nie ma obowiązku wykorzystania całości przedmiotu zamówienia. II.3. Jakość dostarczanego paliwa musi odpowiadać wymaganiom zawartymw regulacjach prawnych obowiązujących w dniu dostawy, w tym w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz.U. z 2015 r., poz. 1680). Parametry dostarczanego paliwa będą dostosowane do okresu dostawy, tj. pory roku i temperatury otoczenia. II.4. Paliwo będzie dostarczane przez Wykonawcę do dwóch zbiorników dwupłaszczowych, na potrzeby maszyn stanowiących własność Nadleśnictwa Żednia autocysternami które muszą posiadać aktualne dopuszczenie do przewozu paliw ciekłych zgodne z obowiązującymi przepisami w dniu dostawy. Autocysterny powinny posiadać legalizowane urządzenie pomiarowe do pomiaru ilości zrzucanego paliwa do zbiornika magazynującego paliwo, który posiada Zamawiający. Rozliczenie ilości dostarczanego paliwa będzie odbywało się w temperaturze rzeczywistej zgodnie ze wskazaniem licznika/przepływomierza, posiadającego potwierdzoną legalizację, zainstalowanego na autocysternie. II.5. Przy każdej dostawie lub wątpliwości co do jakości paliwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) pobrania prób dostarczonego produktu przed rozpoczęciem rozładunku dostarczonego paliwa ciekłego. Próby te po ich opisaniu i zabezpieczeniu będą przechowywane przez Zamawiającego przez okres jednego miesiąca od daty dostawy. Protokół pobrania prób winien być kontrasygnowany przez kierowcę dostarczającego paliwo, b) przeprowadzenia kontroli wstępnej przed rozładunkiem dostawy z cysterny samochodowej obejmującej: - sprawdzenie stanu plomb założonych na zawory wlewowe i spustowe cysterny samochodowej, - sprawdzenie, czy cysterna nie posiada uszkodzeń mechanicznych lub śladów wycieków, - sprawdzenie stanu czystości przewodów spustowych cysterny samochodowej, - sprawdzenie, czy cysterna odpowiada ogólnym przepisom BHP i przeciwpożarowym, - pobrania próbek dostarczonego paliwa z każdego zaworu spustowego cysterny w celu dokonania oceny wizualnej, czy dostarczony produkt jest klarowny, bez zawiesin, osadów ciał stałych lub wody, - sprawdzenie gęstości i temperatury dostarczonego paliwa. c) wykonania badań jakościowych (w pełnym lub ograniczonym zakresie) pobranych prób w akredytowanym laboratorium po uprzednim pisemnym poinformowaniu Wykonawcy o takim zamierzeniu. d) sprawdzenie ilości wydanego paliwa poprzez przeważenie cysterny przed i po wydaniu ON do zbiorników Zamawiającego, koszty ważenia każdorazowo pokrywa Wykonawca w przypadku gdy różnica w wadze nie będzie odpowiadać ilości dostarczonego paliwa. Wyniki ważeń podpisane przez kierowcę oraz przez przedstawiciela Zamawiającego będą wiążące dla stron dla wzajemnego rozliczenia. Wykonawca wyraża zgodę na takie sprawdzenie ilości dostarczanego paliwa dwukrotnie w okresie obowiązywania umowy. Wynik analizy sporządzony na piśmie będzie ostateczny i wiążący. Koszt analizy poniesie: a) Wykonawca, jeżeli wynik potwierdzi , iż dostarczone paliwo było nieodpowiedniej jakości, b) Zamawiający, jeżeli wynik potwierdzi, iż dostarczone paliwo było wolne od wad. II.6. Załadunek do zbiornika nastąpi każdorazowo w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć aktualne świadectwo jakości dostarczonego paliwa oraz świadectwo legalizacji urządzenia pomiarowego mierzącego ilość zrzutu oleju do zbiornika. Wykonawca przy każdorazowej dostawie paliwa wystawi dokument wydania - WZ, potwierdzający ilość, dane wystawcy i odbiorcy, numer rejestracyjny pojazdu, datę i godzinę rozładunku, numer komory autocysterny. Dokument WZ dla swej ważności wymaga podpisania przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. II.7. Zamawiający dysponuje zbiornikami dwupłaszczowymi magazynującymi paliwo w ilości 2 szt., o pojemności 5 000 litrów każdy, z wlewem odgórnym oleju napędowego. II.8. Wykonawca ponosi ryzyko oraz wszelkie koszty transportu paliwa do miejsca realizacji zamówienia, jak również koszty ubezpieczenia przedmiotu dostawy oraz koszty przemieszczenia paliwa ze środka transportu do zbiorników magazynujących Zamawiającego. . II. 9. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 -14:00 na podstawie zapotrzebowania zgłoszonego faxem, e-mailem lub telefonicznie w ciągu 48 godzin od zgłoszenia w ilościach jednorazowych: 2 500 do 8 500 litrów. II.10. Za dostarczenie do zbiornika partii oleju napędowego ON Wykonawca wystawi faktury płatne przelewem w terminie 21 dni od dnia doręczenia jej Zamawiającemu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Rabat - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.