eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanów › Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 3546Z (0396Z) Sianów - Nadbór, IV etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-11

Polanów: Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 3546Z (0396Z) Sianów - Nadbór, IV etap
Numer ogłoszenia: 31008 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polanów , ul. Wolności 4, 76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188351, 3480641, faks 094 3188387.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 3546Z (0396Z) Sianów - Nadbór, IV etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane stanowiące przebudowę i remont drogi powiatowej nr 3546Z (0396Z) Sianów - Nadbór IV etap na odcinku o długości 1500 m. Podstawowy zakres robót obejmuje: a)przebudowę i remont drogi na odcinku o długości 1500 m (wzmocnienie jezdni wraz z poszerzeniem do szerokości 5,5m.) - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wbudowanie oporników betonowych 12 x 20 cm na obu krawędziach jezdni, krawężników betonowych 15 x 30 cm oraz obrzeży 8 x 30 cm, - wykonanie stabilizacji gruntu cementem gr 20 cm oraz podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr 20cm na poszerzeniu jezdni, - ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - asfaltowych tj. warstwy wyrównawczej, wiążącej, ścieralnej z betonu asfaltowego, - przebudowę zjazdów z kostki betonowej grubości 8 cm, z mieszanek mineralno - bitumicznych -asfaltowych, b)wykonanie chodnika z kostki betonowej gr 6 cm, na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm i podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr 15 cm na powierzchni ok. 270m2 c) wykonanie wymaganego przepisami oznakowania pionowego, 2.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące odpowiednio załączniki nr 11, 2 i 12 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni bitumicznej, przy czym każda z wykonanych robót musi dotyczyć odcinka drogi o długości min. 1 km i wartości brutto każdego zadania min. 500.000 PLN. Wykonawca musi złożyć wykaz wykonanych robót na/wg załącznika nr 7 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia upoważniające do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia. Wykonawca musi złożyć oświadczenie na/wg załącznika nr 8 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia min. 1.000.000 PLN. Na potwierdzenie spełnienia przedstawionego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą opłaconą polisę*, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ 2. Zobowiązanie podmiotu udostepniającego (wzór - zał. nr 9 do siwz) - w przypadku wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów. 3. Informacja wykonawcy dotycząca podwykonawców(wzór zał. nr 9a) -w przypadku gdy wykonawcy korzystają z podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Okres gwarancji - 6

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza zmianę warunków umowy zawartej z Wykonawcą w zakresie przedłużenia terminu wykonania umowy w następujących przypadkach - jeżeli uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w pierwotnym terminie: 1)konieczność wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia; 2)konieczność dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowej lub uzupełnienia dokumentacji z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności w wyniku zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, ujawnienia się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 3)wystąpienie szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wykonania robót. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń, termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniej zmianie (pod warunkiem uzyskania zgody instytucji współfinansujących), o czas niezbędny do wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiana terminu realizacji umowy wymaga aneksu do umowy; 2.Zamawiający dopuszcza zmianę warunków umowy zawartej z Wykonawcą w zakresie zmiany: 1) osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy (kierownik budowy), jeżeli wystąpią okoliczności powodujące, że wskazana w umowie osoba nie może pełnić swoich funkcji. Wniosek Wykonawcy wymaga uzasadnienia i udokumentowania. 2)podwykonawcy wskazanego w ofercie udostępniającego zasoby oraz rezygnacja z tego podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26b ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3)powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia, w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie realizować zamówienie. 3. Wprowadzenie zmiany do umowy w przypadkach określonych w ust. 1 i 2 następuje na podstawie aneksu do umowy. 4.Postanowienia wymienione w ust. 1 i 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 5.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, 2) zmiana danych teleadresowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Polanowie ul. Wolności 4, 76-010 Polanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Polanowie ul. Wolności 4, 76-010 Polanów Sekretariat - pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.