eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi koordynatora Ośrodek Edukacji Kreatywnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-28

Łódź: Usługi koordynatora Ośrodek Edukacji Kreatywnej
Numer ogłoszenia: 310078 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 19 im. Karola Wojtyły w Łodzi , ul. Żeromskiego 115, 90-542 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 637 72 78, faks 42 637 72 82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp19.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi koordynatora Ośrodek Edukacji Kreatywnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa Koordynatora projektu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 19 Nr UDA-POKL.09.02.00-10-049/10-00 realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2.Koordynator projektu kieruje wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem projektu. Łącznie 1080 godzin. Jednostka 1 godzina używana jest w rozumieniu 1 godziny zegarowej. Godziny pracy między godz. 8.00 a 21.00 od poniedziałku do soboty. 3.Koordynator zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonywanie projektu w tym: - koordynowanie zakresu merytorycznego i organizacyjnego działań projektowych, - opracowanie części merytorycznej w raportach, - koordynowanie i monitorowanie przebiegu realizacji projektu, - organizacja i podział zadań oraz ustalenie zakresu współpracy pomiędzy osobami realizującymi projekt, zgodnie ze specyfikacją projektu, - potwierdzanie wszelkich wydatków ujętych w harmonogramie projektu, weryfikacja zgodności wydatków z wydatkami zapisanymi we wniosku oraz ich kwalifikowanie, - przygotowywanie umów, w tym cywilnoprawnych związanych z realizacją projektu, - nadzór nad rekrutacją uczestników projektu, członek komisji rekrutacyjnej, - kontrola nad terminowym składaniem wymaganych umową raportów i sprawozdań z realizacji projektu, w tym raportów finansowych, - reprezentowanie w czasie kontroli wewnętrznych i zewnętrznych projektu, - nadzór nad monitoringiem i ewaluacją, - konsultacje z rodzicami uczestników projektu, - przygotowywanie formularza PEFS, - wykonywanie innych zadań zleconych przez Urząd Marszałkowski wynikających z realizacji projektu,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.42.10.00 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji klienckich .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach - Załącznik 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia; Wykonawca musi spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: a)wykształcenie wyższe magisterskie, b)praca w dziale administracji budżetowej 10 - letni staż pracy, c)znajomość technicznych aspektów tworzenia i realizacji projektów dla sektora oświaty współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, d)znajomość obsługi komputera- MS OFFICE oraz aplikacji Generatora Wniosków Aplikacyjnych POKL i Generatora Wniosków Płatniczych POKL, e)czynny zawodowo f)pełna dyspozycyjność czasowa do końca trwania projektu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia; Wykonawca musi spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: a)wykształcenie wyższe magisterskie, b)praca w dziale administracji budżetowej 10 - letni staż pracy, c)znajomość technicznych aspektów tworzenia i realizacji projektów dla sektora oświaty współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, d)znajomość obsługi komputera- MS OFFICE oraz aplikacji Generatora Wniosków Aplikacyjnych POKL i Generatora Wniosków Płatniczych POKL, e)czynny zawodowo f)pełna dyspozycyjność czasowa do końca trwania projektu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach - Załącznik 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach - Załącznik 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający żąda dokumenty potwierdzające kwalifikacje: 1.1. ukończone studia lub kurs kwalifikacyjny z zakresu organizacji i zarządzania oświatą, 1.2. posiadanie biegłej znajomość obsługi komputera- MS OFFICE (Word, Excel, Outlook) 1.3. umiejętność obsługi Generatora Wniosku Płatniczego POKL, 2. Oświadczenie, że Wykonawca posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych, 3. Oświadczenie Wykonawcy o pełnej dyspozycyjność w trakcie trwania projektu. 4. Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1)zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy, 2)zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy, jest możliwe w przypadku zmianygodzin przeznaczonych na wykonanie czynności, o której mowa w § 1 umowy, 3)w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy, 4)w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację 5)zmiany umowy, o których mowa w § 7 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp19lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariacie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Łodzi, 90-542 Łódź, ul. Żeromskiego 115,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariacie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Łodzi, 90-542 Łódź, ul. Żeromskiego 115,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 19 Nr UDA-POKL.09.02.00-10-049/10-00 realizowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.